Toiminto oikein jättäessäni tämän miehen?!
Ehdin pari kertaa tapailla tätä miestä. Nyt miehen aloitteesta hän suuteli minua ja tämän yhteydessä kertoi että hänellä on tunteita entistään kohtaan?!
Asia ei sinänsä minua haittaa, että hänellä on entistä kohtaan tunteita, mutta pidin törkeänä sitä, että hän on seurassani ja lähentelee minua antaen kuvan että on minusta kiinnostunut.
En tiedä halusiko hän katsoa miten reagoin, ja olenko asian suhteen ymmärtäväinen, silti tilanteesta jäi outo maku suuhun ja jäin miettimään miksi hän näin toimii. Sanoin miehelle hyvin suoraan, että tämä päättyi tähän.
Olisitte jo toimineet samalla tavalla? Tilanne jäi kaivertamaan, ja toimisin itse täysin toisin jos entistä kohtaan olisi vielä tunteita, en lähentelisi muita naisia antaen vääränlaista kuvaa heille.
Naisia, miehiä? Jotka ajattelevat, että näin käyttäytyvä voisi joko pelailla ja katsoa mitä toisella menee läpi, kun omaan kupoliin ei vaan mahdu, että jos tutustuu uuteen ihmiseen niin puhuisin tai edes kertoisin tällaisia ääneen.
Parisuhteessa kokisin tuollaiset letkautukset ikävinä ja eritoten tutustumisen alkuvaiheessa.
Mielipiteitä? Voiko vilpittömästi tuollaista sanoa, kaikki lähestymisaloitteet tulivat mieheltä itseltään...
Kommentit (6)
Hirveän kokenut en näissä tilanteissa ole, en vain halua joutua kenenkään hyväksikäytetyksi..tämän takia päädyin kyselemään täältä neuvoja tai ihan vaan miten muut toimisivat vastaavassa tilanteessa. -ap
Olisin lopettanut ihan samoin.
- Inari -
Toimit oikein. Tuossa tilanteessa ei todellakaan puhuta entisistä.
Ihan tavallista miehille. Ne aina möläyttelee asioita ja haluais samaan aikaan olla sinkkuja ja varattuja. uuden naisen ja eksän kanssa. Mukaa naiset on ailahtelevia.
Vierailija kirjoitti:
Jos toisen käytös tuntuu ihan ufolta jotenkin tuolla tapaa kuin kerrot, niin juu, olit viisas. Vaikean ihmisen voi löytää ihan tilaamattakin, niin miksi sellaisen vasiten ottaisi, kun on kuitenkin muunkinlaisia ihmisiä. Ainakin jollei se siis ole omalla tapaa vaikea.
Kiitos:) Ja totta!!
-Ap
Jos toisen käytös tuntuu ihan ufolta jotenkin tuolla tapaa kuin kerrot, niin juu, olit viisas. Vaikean ihmisen voi löytää ihan tilaamattakin, niin miksi sellaisen vasiten ottaisi, kun on kuitenkin muunkinlaisia ihmisiä. Ainakin jollei se siis ole omalla tapaa vaikea.