Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on tullut Paavon aika

Vierailija
12.12.2017 |

Yllättävää että Pate on taas leikissä mukana,nato kysymys voi tuoda Paavolle paljon kannatusta.
Niinistön kanta asiaan on epäselvä.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Paavosta Suomen Trump,sanoo asiat suoraan kiertelemättä ja tekee minkä lupaa.

Vierailija
22/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin sanottu, ettei EU ole sotilasliitto.

Hyvä, että uskaltaa kyseenalaistaa ja saada keskustelua.

Silti Paavon tulee haastaa myös muutkin, kuin Saui.

Minua kiinnostaa, miten Ahvenanmaan kävisi, jos Suomi ja Ruotsi liittyisi natoon. Jääkö Ahvenanmaalla ne vanhat sopimukset voimaan ja jatkaa samalla tyylillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Niinistö tulee voittamaan.

Ajattelin kuukausi sitten vielä niin että noin 100% varmuudella äänestän niinistöä , mutta kyllä nyt ainakin aluksi annan ääneni Paavolle.

Hänellä on selkeä kanta Suomen liittoutumattomuuteen jota muilla ei ole eikä sitä tule vaikka millä tikulla kaivaisi.

Vierailija
24/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyryselle Suomen liittoutumattomuus tarkoittaa paluuta yya-aikaan ja sopimuksia Venäjän kanssa. En ymmärrä tämän Kekkos-kauden reliikin esiin nousua vielä vuonna 2017.

Vierailija
25/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyryselle Suomen liittoutumattomuus tarkoittaa paluuta yya-aikaan ja sopimuksia Venäjän kanssa. En ymmärrä tämän Kekkos-kauden reliikin esiin nousua vielä vuonna 2017.

Vierailija
26/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra 57 kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän,Paavolla on asiat hallussa ja hänellä on selkeä visio.

Väyrynen on nimenomaan Suomen ja suomalaisten asialla ei Venäjän eikä kenenkään muunkaan.

Vierailija
28/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Niinistö tulee voittamaan.

Ei se nyt niin vuorenvarmaa vielä ole, jos kansa päättääkin armahtaa hänet isyysvapaalle.

Ehkä Saulin sais nyt pistää kuudeksi vuodeksi jäähylle ja sais keskittyä lapsensa hoitoon.

Vierailija
29/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen varmaan kannattaa sotilaallista liittoutumista Venäjän kanssa, Suomesta tulisi Valko-Venäjä 2.0 Väyrysen yya-vision myötä.

Tosin Väykällä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia pressaksi, sen olisi pitänyt tapahtua 1994. Huhtasaari tulee syömään kansallismielisten ja Vanhanen tulee syömään kepulaisten ääniä siihen malliin että Väyryselle on tiedossa korkeintaan muutaman prosentin kannatus.

Vierailija
30/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kovin paha tyyppi jos harrastaa tanhuamista.

Vierailija
31/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väyrynen varmaan kannattaa sotilaallista liittoutumista Venäjän kanssa, Suomesta tulisi Valko-Venäjä 2.0 Väyrysen yya-vision myötä.

Tosin Väykällä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia pressaksi, sen olisi pitänyt tapahtua 1994. Huhtasaari tulee syömään kansallismielisten ja Vanhanen tulee syömään kepulaisten ääniä siihen malliin että Väyryselle on tiedossa korkeintaan muutaman prosentin kannatus.

No se nähdään sitten aikanaan,katsotaan nyt ensin vaalikeskustelut mitä hänellä ja muilla on asioihin sanottavana.

Huhtasaari on yhden asian nainen eikä vaikuta järin fiksulta.

Vierailija
32/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo on kokenut ja viisas mies. Olisi hyvä presidentti Suomelle.

Mitä enemmän katsoo Niinistöä tenteissä, sitä vähemmän häntä haluaa äänestää. Aivan jonninjoutava eu-pelle.

Vierailija
33/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra 57 kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän,Paavolla on asiat hallussa ja hänellä on selkeä visio.

Väyrynen on nimenomaan Suomen ja suomalaisten asialla ei Venäjän eikä kenenkään muunkaan.

Väyrynen on kyllä aina ollut ensisijaisesti omalla asiallaan ja sitten vasta muiden. Ja se asian sisältökin on muuttunut tuuliviirinä monta kertaa matkan varrella aina sen mukaan, mikä kulloinkin on ko. henkilön etu.

Vierailija
34/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavon juna meni jo reilu parikymmentä vuotta sitten. Ymmärtäisi, vanha ihminen, jäädä ihan rauhassa vain nauttimaan eläkepäivistä eikä enää nolaisi itseään se virallisen pellen roolissa näissä presidentinvaaleissa. Ei mitään mahdollisuuksia päästä toiselle kierrokselle, saati sitten itse virkaan. Mutta ei, vallanhalu ja omassa kuvitellussa erinomaisuudessa kieriskely tekevät sokeaksi realiteeteille. 

Vierailija
35/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nähdään sitten aikanaan,katsotaan nyt ensin vaalikeskustelut mitä hänellä ja muilla on asioihin sanottavana.

Jos sanot, ettei Huhtasaari ole fiksu, et ole sitä tosiaankaan itse!!??

Vierailija
36/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KympinNainenLaura kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vaikuttaa fiksulta niin kauan kunnes avaa suunsa.

Vierailija
37/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo on kokenut ja viisas mies. Olisi hyvä presidentti Suomelle.

Mitä enemmän katsoo Niinistöä tenteissä, sitä vähemmän häntä haluaa äänestää. Aivan jonninjoutava eu-pelle.

Minua jouhevasanaisena karjalaisena tuskastuttaa kuunnella sitä Niinistön puheen ähinää ja kiertelyä ja kaartelua ja silmien pyöristelyä ja ennenkuin sieltä suusta tulee jotain sanoja, olen jo unohtanut hänen alkulauseensa sanat.

Vierailija
38/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavon juna meni jo reilu parikymmentä vuotta sitten. Ymmärtäisi, vanha ihminen, jäädä ihan rauhassa vain nauttimaan eläkepäivistä eikä enää nolaisi itseään se virallisen pellen roolissa näissä presidentinvaaleissa. Ei mitään mahdollisuuksia päästä toiselle kierrokselle, saati sitten itse virkaan. Mutta ei, vallanhalu ja omassa kuvitellussa erinomaisuudessa kieriskely tekevät sokeaksi realiteeteille. 

Eikös ne ole Saulin kanssa lähes saman ikäisiä?

Vierailija
39/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KympinNainenLaura kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vaikuttaa fiksulta niin kauan kunnes avaa suunsa.

Koska olet itse jumalaton, sinun on mahdoton tajuta Huhtasaaren puheita toisinaan, sillä hän puhuu asioista, joita tämän maailman jumalattomat eivät tajua mitään ja siksi väittävät Lauraa tyhmäksi, kun itse eivät tajua ylemmän älyn asioita.

Vierailija
40/81 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole Saulin kanssa lähes saman ikäisiä?

Kyllä ovat 70 vuotiaita kumpikin.

Vaan kyllä minusta Väyrynen kuullostaa huomattavasti selkeämmältä ja järkevämmältä kuin Niinistö, jonka puhetulva on niin polveilevaa ja jaarittelevaa, että saakohan hän itsekään ajatuksistaan otetta?