Nyt on tullut Paavon aika
Yllättävää että Pate on taas leikissä mukana,nato kysymys voi tuoda Paavolle paljon kannatusta.
Niinistön kanta asiaan on epäselvä.
Kommentit (81)
Paavo ei pelaa Illuminatin pussiin. Ääni Paavolle!
Kun Paavo lähti äsken tähän presidenttileikkiin mukaan koko huoneisto pullisteli lehtimiehiä ja muuta yleisöä, aiemmin Haaviston suosio ei kovin kummoinen ollut ja Vanhasen tullessa puhumaan, väkeä lähti jopa mielenosoituksellisesti ulos ovesta.
Väyrynen kiinnostaa valtavasti yleisöä, eikä se ihme olekaan - hän on maansa puolustaja ja EU-vastainen. Niinistö on ihan päinvastainen tapaus.
Taitaa olla pisin poliittinen ura tällä ehdokkaalla, siis muihin ehdokkaisiin verrattuna.
Mua jurppii se jalasmökkijuttu sen verran, etten tyypistä tykkää.
Taitaa nyt vanhasmasan äänisaalis jäädä melko pieneksi.
Väyrynen on kuulemma oikea kävelevä tietosanakirja - hän tietää kaiken ja lisäksi Paavolla on kuulemma aivan superhyvä muisti, järki leikkaa aina yhtä terävästi.
Eikä jahkaile, kuten Niinistö, vaan sanoo suoraan, mitä ajattelee ja ainakin minä arvostan kovasti sellaista piirrettä ihmisessä.
Niinistö ja Haavisto ovat sätkynukkeja, jotka ajavat globalistiagendaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla pisin poliittinen ura tällä ehdokkaalla, siis muihin ehdokkaisiin verrattuna.
Mua jurppii se jalasmökkijuttu sen verran, etten tyypistä tykkää.
Äh, mitä sinä niin iankaikkisen vanhoista jutuista jaksat vielä höpöttää - sitäpaitsi se oli silkkaa panettelua koko jalasmökkihöpinä, on moneen kertaan sekin valhe jo käyty läpi.
Ei häneltä ainakaan itseluottamusta puutu.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö ja Haavisto ovat sätkynukkeja, jotka ajavat globalistiagendaa.
Aivan, samanlainen oli Haloska - hänenkin lempisanansa oli globalisaatio ja sen (negatiiviset) vaikutukset maahamme.
Minusta aika on jo kypsä presidentille, joka itsenäisyyspäivän vastaanotolla katsoo yhdellä silmällä kättelevää vierasta ja toisella seuraavaa.
Samoin uudenvuoden tv-puheessa ei tarvita lainkaan prompteria, koska presidentti voi luntata toisella silmällä puheet suoraan esim. paperista.
Jos Väykästä tulee pressa, muutan maasta. Putin kätyrin alamaiseksi en ala.Paavo pettää aina.Ja ajaa vain ja ainoastaan omaa etuaan.
Valitettavasti Niinistö tulee voittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta aika on jo kypsä presidentille, joka itsenäisyyspäivän vastaanotolla katsoo yhdellä silmällä kättelevää vierasta ja toisella seuraavaa.
Samoin uudenvuoden tv-puheessa ei tarvita lainkaan prompteria, koska presidentti voi luntata toisella silmällä puheet suoraan esim. paperista.
Olen ollut kerran katsomassa Paavon tilaisuutta ja se kyllä puhuu vaikka pari tuntia putkeen ilman paperin palaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Niinistö tulee voittamaan.
Ei se nyt niin vuorenvarmaa vielä ole, jos kansa päättääkin armahtaa hänet isyysvapaalle.
Paavo tuo varmaan vaalikampanjaan aivan uudenlaista säpinää,tähän mennessä ollut aika tylsää.
Siis Väyrynen.