Peniksen koko.
Minua ärsyttää, kun joka paikassa väitetään, että naiset haluavat (vähintäänkin salaa ja itselleen myöntämättä ) isoa kalua.
Olen päälle kolmekymppinen, kolme lasta synnyttänyt, hyvät alapään lihakset omistava kokenut rakastelija. Kokemusta on kaiken kokoisista kaluista niin kiihkeissä lyhyissä suhteissa kuin pitkissä rakastavissa suhteissa.
Kokemukseni:
Paras kalu on noin 15-16 cm pitkä ja ei kovin paksu penis.
<Sitä pitempi kalu sattuu ikävästi syvään työntyessä, koskee munasarjoihin kovasti, samoin kohdunsuuta kivistää.
<Sitä paksumpi penis tuntuu hetken kivalta, mutta paksu penis vähentää orgasmin voimakkuutta ja kitka lyhentää seksin nautittavuutta (vaikka olen todella märkä luonnostani).
Tuolla " ihannekalulla" varustetun miehen kanssa saan useita peräkkäisiä orgasmeja ja voin harrastaa kiihkeää panoseksiä useita tunteja peräkkäin. Orgasmivarmin asento tällaisen peniksen kanssa on lähetyssaarnaajan muunnelma, reidet ovat lomittain ja miehen kädet naisen ympärillä.
Tämä vaan tiedoksi kaikille niille miehille, jotka uskovat tuohon " iso on parempi" -myyttiin. Iso ei ole parempi. :-)
Kommentit (23)
Sen minkä pituudessa häviää nii korvataan suuseksillä ja minuuttimuna syndrooman iskiessä jatketaan dildolla,nainen on pidettävä tyytyväisenä!!!!!Ei KULLINSA KOOLLE MITÄÄN VOI JOTEN EIPÄ TOINNA HIRVEESTI STRESSATA.
Jos joku väittää, että 15-16cm on PIENI niin huh huh. Minä olen se, joka vasta 30-vuotiaana tapasi peukunkokoisen ja minusta 15-16cm on sopivan kokoinen, isompi on jo iso - ellei jopa liian iso. Isossa kun on sekin vika, että se on usein osin lerppu ja se jos mikä on todellinen turn-off!
Kivikova keskimittainen (15-16cm) on ihannemitta miehessä ja se, joka tällaisesta nauttii on oikeassa. Miksei nauttisi? Normaalinaisen emätin on 10-15cm pitkä, joten mitä kummaa pidemmällä mulkulla tekee?
Koolla ON väliä, mutta älkää hyvät ihmiset sekoittako pientä ja normaalikokoista munaa!
Exällä oli todella paksu penis. Tuntui kyllä hyvältä tällaisen synnyttäneen naisen sisällä, mutta en meinannut saada orgasmia. Nykyisellä on keskikokoinen vehje. Aluksi olin pettynyt, mutta parin ekan yhdynnän jälkeen huomasin ilokseni, että saan orgasmin paljon helpommin ja miehestä on pitempään iloa, kuin suurimunaisesta exästä. Mutta jonkun ohuen 10 cm:n kanssa voisi olla kyllä ongelmia... Nimimerkillä nuoruuden kokemuksia sellaisestakin löytyy... Pitkä penis on kyllä kaikista pahin. Etenkin, jos on ohut.