Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme ahdasmielisyyttä täällä!

Vierailija
11.04.2006 |

Olen seuraillut tätä palstaa nyt puolisen vuotta. Ensin epäröin tulla tänne, sillä ajattelin että tämä on joku irstailijoiden palsta. Sitten huomasin, että keskustelun taso on aikaajoin ihan siedettävä, jopa mielenkiintoinen.

Mutta, mutta, yksi juttu pistää silmään. Mistä nämä tyypit tulevat, jotka pitävät kaikkea vähänkin " normaalista" poikkeavaa sairaana. Siis siten, että normaalia on se, että harrastetaan heteroseksiä, 1-2 krt viikossa, ehkä jopa suuseksiä (hui!) ja siinä se sitten olikin. Ja kaikki, mikä ei mahdu tähän kaavioon, on sairasta.

Silti nämä ko. tyypit vaivautuvat avaamaan viestejä, joista jo otsikon perusteella voi päätellä, mistä keskustellaan. Miksi ihmeessä? Saako siitä jotain kiksejä, tai pönkitettyä omaa itsetuntoaan, että voi kertoa esim. peppuseksistä haaveilevalle että oletpa sairas.

Itse ajattelen niin, että se mitä tapahtuu kahden tasavertaisen, henkisesti terveen yksilön välillä heidän yhteisestä sopimuksestaan ja halustaan, on ok. Olipa se sitten mitä vain. Ei ole minulta pois. Itse en kiihotu monistakaan asioista, esim. sm-viestit jätän avaamatta, mutta en silti ajattele että sitä harrastavat olisivat sairaita. Enkä minäkään antaisi kenenkään työntää nyrkkiä sisääni, mutta ei minulla olisi pokkaa väittää ettei se olisi nautittavaa kun en ole sitä koskaan edes kokeillut.

Jos vaikka ihminen on 20 vuotta saman ihmisen kanssa, niin eikö ole ihanteellista että uusiakin juttuja etsitään seksin saralla? Minä väitän, että aika tylsäksi kävisi, jos aina vaan mennään samalla kaavalla. Jos se jollekin sopii, niin fine! Mutta oikeasti, välillä tätä palstaa lukiessa mietityttää, että mistä nämä kaikki keskussdessamme olevat ahdaskatseiset ihmiset ovat tänne tupsahtaneet? Ja mistä syistä? Onko tämä oikea foorumi?

Niin, sainpas purettua tämän teille. Rauhaa ja rakkautta kaikille!

N34

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi