Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin pohjalla sosiaalisessa mielessä, että tämän alemmas ei pääse

Vierailija
12.12.2017 |

Miten mun pitäisi muuttaa itseäni? Musta ei pidä suunnilleen kukaan ja voimat ovat todella loppu. Kaikki näyttää vain menevän huonompaan suuntaan koko ajan. En jaksa enää edes hymyillä...oon vain aivan uupunut ja loppu. Hyvänä puolena en jaksa olla enää edes ihastunut, mikä aiemmin tuotti valtavasti tuskaa ja ahdistusta, kun tunne ei ollut molemminpuolinen. Nyt tuntuu siltä, että olen vain turta, surullinen, väsynyt, loppu. Haluaisin vain nukkua ja unohtaa kaiken.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen. Kaikki epäonnistuu.

Vierailija
2/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäät tehdä?

Vierailija
4/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutko tarpeeksi? 

Vierailija
5/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä elä muiden kautta.Ala liikkua ja syödä terveellisesti,laita itsesi kuntoon ja mieti sitten muita vasta.

Vierailija
6/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoon ulkoilemaan, se parantaa mielialaa. Se on tutkittu juttu. Halit! Sä olet ihan yhtä hyvä ja arvokas kuin kuka tahansa muukin!

Vierailija
7/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä vähän rennommin. Tee juttuja joista pidät. Yksinkin voi tehdä monenmoista. Onko sulla lemmikkiä?

Vierailija
8/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontoon ulkoilemaan, se parantaa mielialaa. Se on tutkittu juttu. Halit! Sä olet ihan yhtä hyvä ja arvokas kuin kuka tahansa muukin!

Kaikki ihmiset eivät todellakaan ole yhtä arvokkaita.

Vierailija
9/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaitto on hyvä harrastus.

Vierailija
10/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko masentunut?

Vierailija
11/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ehkä huominen ei ole parempi, mutta ensi vuosi tms. 

Vierailija
12/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus*

Vierailija
14/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan helvetin yksinäinen. Tähän oikeasti kuolee.

Vierailija
15/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pitää itsestäsi huolta. Itseinho kasvaa, jos ei voi esimerkiksi fyysisestikään hyvin. Ulkoile ainakin muutama tunti päivässä ja koita syödä terveellisesti. Kirjoja lukemalla ja elokuvia katsomalla voi irtautua tavallaan omasta elämästä edes hetkeksi. 

Vierailija
16/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen ihmisen voi tunnistaa keskustelun aikana.

Narsisti uskoutuu ihmisille poikkeuksellisen nopeasti.

Hän kaivaa esiin muiden ihmisten heikkouksia tai puhuu vain itsestään.

Vierailija
17/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on narsistisia piirteitä, ovat taitavia luomaan "naamioita" sen mukaan, kenen kanssa he keskustelevat.

Jokainen keskustelukumppani tarjoaa narsistille mahdollisuuden testata "naamiotaan", alistaa ja hallita.

Narsistin voi tunnistaa keskustelun aikana.

Se, miten narsisti toimii, riippuu täysin kontekstista. Toimintatavat sopivat myös psykopaattisia piirteitä omaavan ihmiseen.

Vierailija
18/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen elämän puuttumista ei korvaa se että syö terveellisesti, harrastaa liikuntaa ja viettää aikaa luonnossa.

Vierailija
19/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Hän toistaa näitä "salassa pidettäviä" tarinoitaan

Hän saattaa toistaa tarinaansa kamalasta vaimosta tai mielettömästä työprojektista lähes sanatarkasti aina kun näette. Jokaisella on välillä tapana toistaa samoja asioita, joten huomiota on kiinnitettävä toistettavien asioiden luonteeseen.

Miksi? Etenkin ihmiset, joilla on psykopaattisia piirteitä, käyttävät tiettyä käsikirjoitusta, jota he toistavat eri ihmisten seurassa. Koska narsistien ja psykopaattien mielestä ihmiset ovat vaihdettavissa, heidän voi olla vaikea muistaa, mitä he ovat sanoneet ja kenelle.

Vierailija
20/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ja psykopaatit haluavat pitää ihmiset varpaillaan: se vahvistaa heidän valta-asemaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi