Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi minut 10kg laihempana ja kauniimpaan. Miten tästä pääsee yli?

Vierailija
11.12.2017 |

Näin sitä minustakin tehtiin yh-äiti.
Miehen uudella tietenkään ei lapsia ole. Minut voi vaihtaa kun olen lapset tehnyt.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ali.

Vierailija
2/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg on todella vähän. Sen laihtuu tai lihoo alle puolessa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä alkaa laihduttamaan jonkun miehen uuden takia? Iho alkaa roikkua noilla lukemilla. Mun painoindeksi on nyt 21

Ap

Vierailija
4/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä kannattanut miettiä tuota ennen kuin päästit itsesi lihomaan? Mutta kun ei, mieluummin kehuskellaan palstalla kuinka saa paisua ja mies rakastaa. Sitten kun se ilmeinen tapahtuu, niin rynnätään palstalle kiroamaan miehet. 

Ymmärtäkää se tosiasia, että seksi on ainoa asia, jota ei voi tehdä kenenkään muun kanssa, kun on parisuhteessa. Siten on erittäin tärkeää panostaa seksielämään jos haluaa pitää parisuhteen kasassa. Miehelle hyvän seksielämän perusta on kaunis nainen, joten kannattaa pyrkiä parhaansa mukaan olemaan sellainen. Miehet muutenkin arvottavat naisessa oikeastaan ainoastaan ulkonäköä ja luonnetta.

Tietenkään pettämisessä ei ole aina kyse siitä, että uusi nainen olisi välttämättä parempi. Pettämisellä haetaan yleensä vaihtelua. Sen sijaan jos hyppää heti uuteen suhteeseen, niin mies kokee vaihtavansa parempaan. Toki voi miettiä, että onko mies ihastunut oikeasti tuohon naiseen vai ihastumisen tunteeseen, joka on vanhassa suhteessa jo kadonnut.

Vierailija
5/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä olet jotain muutakin kuin pelkkä ulkokuori? Tuskinpa exäsi enää vuoden päästä on yhtä tyytyväinen vaihtoon.

Vierailija
6/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, jatka elämää, tule onnelliseksi. Etsi ehkä uusi mies. Joka tapauksessa ala pitää huolta itsestäsi ja lapsista ja tule onnelliseksi. Paras kosto jos sellaista tarvitsee. Lisäksi parempi että pääsit eroon tuollaisesta paskakasasta näin kauniisti sanottuna. Anna mennä vaan. Ukko tulee takaisin mitä pikemmin pääset hänestä yli ja sitten voikin todennäköisimmin olla niin että tiedät jo oman arvosi eikä ukko enää kiinnosta vaan olet onnellinen että hän näytti todellisen karvansa viimeistään tässä vaiheessa.

Vierailija
7/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä en oikein koskaan tajunnut olevani miehelle liian lihava kun painoindeksi on 21. Mies minulle monesti painotti, etten ole liian lihava (no tiesin sen että hän valehtelee)

Ja varmasti mies vaihtoi parempaan, ei epäilystä. Minä olen jo kulutettu.

Ap

Vierailija
8/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä kannustatte laihduttamaan ihmistä jolla 21 painoindeksi. Syömishäiriökö tuossa pitäisi apn hankkia?

Vierailija
9/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä alkaa laihduttamaan jonkun miehen uuden takia? Iho alkaa roikkua noilla lukemilla. Mun painoindeksi on nyt 21

Ap

Älä jaksa, sun painoindeksi ei ole 21. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja lopetat tuon haavemaailmassa elämisen. Ukko lähti, ja that's it. On aika katsoa eteenpäin eikä taaksepäin.

Vierailija
10/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies edes jätti ap:n painon vuoksi.

Vierailija
11/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaihtoi läskimpään (tarkkoja kiloja en tiedä, en ole kysynyt hänen painoaan). Ei lohduta. Paitsi vähän.

Vierailija
12/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä kannustatte laihduttamaan ihmistä jolla 21 painoindeksi. Syömishäiriökö tuossa pitäisi apn hankkia?

Ap:n bmi ei ole 21, mutta ap:n itsetunto on tällä hetkellä niin huonossa jamassa, että hän ei kestänyt kakkosvastaajan viestiä selittelemättä täysin höpöjä.

Vierailija
13/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei todellakaan ole laihduttamisen tarpeessa kun on jo muutenkin hoikka!

Jotkut miehet on vaan keskenkasvuisia eikä osaa arvostaa sitä mitä heillä on. Aikuisille miehille lapset on tärkeintä elämässä ja he osaa arvostaa lastensa äitiä siitä, että on nämä sisällään kantanut, synnyttänyt, imettänyt ja hoitanut. Vaikka sitten kroppa olisi siinä vähän kärsinytkin. 

Mikä voi olla hienompaa kuin kasvattaa yhdessä rakkaat lapset ja nähdä miten he varttuvat aikuisuuteen, löytävät oman polkunsa ja aikanaan myös puolisot!? Kyllä tällaisen ihmeen äärellä pitää pystyä sietämään sitäkin, että väliin voi sattua parisuhteessa pari huonompaakin vuotta. Kun on vuosikymmeniä yhteistä aikaa, niin siihen sattuu niitä ylä- ja alamäkiä. Mutta miten hienoa kun niistä selvitään ja vanhoilla päivillä voidaan todeta, että vieläkin on mukavaa olla yhdessä!

Ei se elämä silti siihen miehen lähtöön kaadu. Lapset on tärkeimmät ja myös itsestä huolehtiminen, onnen ja tasapainon löytäminen. Jossain myöhemmässä vaiheessa siihen voi joku kaveri löytyäkin vierelle, mutta vielä ei kannata sellaisesta murehtia.

Vierailija
14/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun itsetunto on ihan v***un alhaalla. Kellä ei olisi tässä tilanteessa?

Mun painoindeksi on 21. Laskin sen tän aamuisen painon mukaan. Uskokaa tai älkää

Vierailija
15/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama aihe joka päivä tällä palstalla. Mikä sua vaivaa?!

Vierailija
16/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan kaverini isä lähti samalla tavalla ja palasi häntä koipien välissä takaisin parin vuoden päästä. Kaverin äiti pisti tiukille, eikä päästänyt "kotiin" asumaan ennen kuin oli pari vuotta liehitellyt ja todistanut tulleensa jäädäkseen. Arki tulee siihen uuteen suhteeseen. Vuoden päästä viimeistään. Sitä odotellessa sinun kannattaa nauttia elämästä. Älä jää märehtimään, ulkoile, tee lasten kanssa kaikkea kivaa - aloita vaikka uusi harrastus, jonka kautta voit tutustua uusiin ihmisiin.

Niin ja ole ystävällinen kusipää miehellesi ja sille paskalle ämmälle. Se on pahinta myrkkyä sen lisäksi, että löydät tasapainon elämässäsi ilman häntä.

Riippuen luonteestasi voit myös tehdä niin kuin lapseni kummitäti. Soitella miehelle lasten asioilla jatkuvasti. Mitä ystävällisimpään sävyyn tietysti. "Pitäisi yhdessä miettiä mikä harrastus otetaan lapselle." "Pitäisi yhdessä keskustella lapsen koulumenestyksestä." "Pitäisi yhdessä keskustella lapsen ongelmista siinä sun tässä asiassa." "Pitäisi yhdessä miettiä lapsen synttäreitä." "Pitäisi yhdessä käydä uusimassa lapsen passi." jne. jne.

Vierailija
17/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho, täällä ollaan jo tuomitsemassa mies paskapääksi ihan vain ap:n juttujen pohjalta. Mistä me tiedetään, jättikö mies ap:n nimenomaan painon takia? Minusta kuulostaa siltä, että ap on tässä se, jolla on pakkomielle painostaan. En minä paheksu, jos joku ei jaksa katsoa tuollaista naista, joka valittaa vain koko ajan passiivisena, että mies jätti hänet painon takia ja joka jauhaa sitten normaalista painoindeksistään kuin jumiutunut levy. Voihan ap tosin olla trollikin.

Vierailija
18/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt ennen tästä aiheesta aloituksia.

Kiitos kaikille tsemppiviedteistä! Ne todella lämmittää.

Ap

Vierailija
19/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti sinkkuelämän runsaista seksimahdollisuuksista.

t. ylipainoinen nainen, joka on jatkuvasti seksinpuutteessa parisuhteensa takia, vaikka baarista toki saisi munaa

Vierailija
20/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt laihduttaisit, yleensä kauniimpi vie, sille et mahda mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi