Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puulla päähän lyöty, jätetty julmasti?

Vierailija
11.12.2017 |

Ari.
Tapasin sinut Tinderissä. Aloitimme kirjoittelun. Olit niin hauska, että tykkäsin. Muutaman viikon päästä tapasimme. Tulit hakemaan minut. Heti sinut nähdessäni ajattelin, että siinä on nyt "se".
Veit minut ravintolaan syömään, nautimme kolmen ruokalajin illallisen. Keskusteltavaa riitti ja hauskaa oli. Tämän jälkeen tulit luokseni, jossa jatkoimme keskusteluja ja oloa riitti. Menit yöksi kotiisi.
Viestittelymme jatkui atkiivisesti mesessä ja kumpikin vaikutti ihastuneelta. Muutaman kerran tulin luoksesi pariksi yöksi kerrallaan. Teimme kaikkea kivaa, pelasimme, valmistimme ruokaa ym. Tapasimme myös toistemme lapset.
Kaikki oli hyvin.
Kunnes.
Eräänä lauantaina päivitit facebookiin, että olet "tavannu ihgun ihmisen ja ainaskin hiukkasen rakastunutkin. Olit liittäny päivitykseen, ainakin mulle vieraan naisen kuvan ja profiilin.
Tämä veti maton jalkojen alta. Tuskaa lisäsi vielä se, että veljeni kuoli yllättäen samana päivänä. Ehdin kertoa siitä myös sinulle.
Tästä on kulunut nyt vasta vajaa pari kuukautta. Mutta ihmettelen yhä miten arvoton ihminen minä olen? 😢

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuoli tunnistettavuudesta.

Et ollut hänelle sitä mitä hän sinulle. Ei siinä sen kummempaa. Hän löysi jonkun paremman.

Vierailija
2/3 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat syö hitaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis pitäny toimia?