Työtön! Käy kannattamassa kansalaisaloitetta, jolla saadaan kansanedustajat nikotelemaan.
Meissä työttömissä on joukkovoimaa. Käythän siis kannattamassa kansalaisaloitetta, joka vaihteeksi leikkaisikin kansanedustajilta:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2588
Ethän ajattele pessimistisesti tyyliin "no ei niitä kannatusääniä kuitenkaan kerry tarpeeksi". Vaikka ei kertyisikään, niin oman nimen lisääminen on silti vähintä mitä nyt voi tehdä (nimesi ei tule näkyviin Kansalaisaloite.fi:ssä.) Se on myös kiitos ja kannatus aloitteen alullepanijoille, jotka edes yrittävät tehdä jotain.
Kommentit (32)
Allekirjoitettu jo aiemmin. Nostellaan aina välillä, jotta mahdollisimman moni näkee.
En ole työtön, olen äänestäjä.
typerää mouhaamista. Kertokaa montako kansanedustajaa edes on jotka tästä sopeutumiseläkkeestä edes teoriassa pystyisi nauttimaan? Ette taida tietää. Minä tiedän koska olen laskenut. Tuolla ei ole mitään merkitystä, ja vaikuttavuus on todella pieni. Palaa vain turhaa aikaa, joka on pois fiksummasta tekemisestä.
Kävin allekirjoittamassa.
Samalla kannatin myös:
1. Vanhemmuuden kustannusten jakamista miehen ja naisen työnantajille tasaisemmin.
2) Huntukieltoa
3) Laki naamioitumisesta
4) Sosiaaliturva vain suomen kansalasille
Kiitos, teki hyvää ottaa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin allekirjoittamassa.
Samalla kannatin myös:
1. Vanhemmuuden kustannusten jakamista miehen ja naisen työnantajille tasaisemmin.
2) Huntukieltoa
3) Laki naamioitumisesta
4) Sosiaaliturva vain suomen kansalasille
Kiitos, teki hyvää ottaa kantaa.
Kiitos, allekirjoitin nämä myös.
Allekirjoitin, lisäksi tulen viestittämään Terveystalon johtoon, että lakkauttavat nämä entisten kansanedustajien ammatinharjoittamisen heidän tiloissaan, etenkin T.N Lahden Terveystalosta.
Olisin voinut laittaa nimeni tuohon, mutta en ole työtön, joten ei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teiltä haukkujilta lähtee työt ja tulee vähän enemmän nöyryyttä peliin.
Voin kertoa yhden työttömien haukkuja. Juuri tuollaista jauhaa työtävieroksujista: Anja kusenvärinen tiskiharjan näköinen kuontalo muuten päässään.
Kirjoitin alle, olen töissä.