Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittakaa tähän keskusteluun kommentit niin että ette korjaa kirjoitusvirheitä ettekä autocorrecteja

Vierailija
11.12.2017 |

Haluaisin keskustella kanssanne joulun lahjatoivelistan
Mitä toivoisitte joulupukilta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon maailmanrauhaa ja kaikke hyvää uudelle vuodelle

Vierailija
2/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni terveyttä, rahaa ja työpaikan. Lapsille onnellisuutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän toivoisin...joulupukin (hyasintti tai amaryllis), suklaata ja jonkin seksiä käännöstä yöasun.

Vierailija
4/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnä vuonna en halua lainkaan lahjoja, sivustaan suklaata ja jotain mua herkkuja. Menneekö on jo isbn lukea krääsää, ei mahdu enempää meille.

Vierailija
5/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin timanttikaulakorun, hajuveden, lahjakortin ja hyvää viskiä.

Niin ja nuuskaa!

Vierailija
6/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meitä ohelle työttömien aktiivi mallista?

Vierailija
7/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi ihanaa pienenä kirjottaa toivelista ja jättää se yöksi ulos lintulaudalle. Aina se tonttu kävi sen sieltä nappaamassa ja joskus oli lumessa jäljetkin :D

Nykyisin en kirjoittele listoja. Ostan itselleni mitä haluan ja muut antavat mitä haluavat.

Tässä sinulle kupillinen aniskaakaota *ojentaa*

Vierailija
8/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon kuten aina aiksemminkin maailmanrauhaa ja parin villasukkia, mamma ja pappa sitten tunkevat tonnin päälle pikkurahaa. Sillä sitten ostan jotain osakkeita tyhjentäen samalla tilin että saa joollai 3 donalla hankittua jotain konetta tms.

Vierailija
9/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon smaa mitä viime jouluna eli sitä että saisin nukuttua kunnolla :( väsyttää aivan kauheasti joka päibä ja olen todella stressaantunut, tekeminen ei lopi millään ja toizaalta samaan aikaan stressaan sitä,että ensi keväy maalis-toukonon todella tyhjää, mulla on sillon käytännössä vain itseopiskelua enkä tuu näkemään ketään koulukaveria :* Harmittaa ihan hirveästi että miks kikki 4ekeminen piti kasajtua joulu-helmikuulle. Toivotgavati ens syksystä lähtien menisnkivemmin ja olis järkevämminn aikataulut

Joo, aika hirveetä tekstiä :'D

Vierailija
10/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin rahaa,rahaa ja vielä kerran rahaa. Olisips joskus siinä.timanteessa että voisi sanoa ettei TARVI mitään,ihan utopistinen ajatus. Ehkä vielä.joskus.

Vierailija
11/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysillä jo ihan mielenkiintoista tekstiä!

Vierailija
12/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon saavani todella paljon lähtöjä. Olen ollut erittäin kiltti. Kauniita alusasuja, timanttisikoruja, hajuvettä. Mielellään kaikki jotain luxusmerkkejä. Sitten niiden pitää ollakäärottynä kauniisiin paketteihin. Samalla tavalla kuin Rodge vetäisee jonkun hemaisevan seksikkään alusasun käärittynä siökkipaperiin kuusen alta Brookelle. Saisinpa viettää oikein käynnit ja rohkeat joulun.

Vierailija
13/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kadot täynnä jo hetkenipä, ei kirous enempää.

Vierailija
14/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ratketakseen? Hah hah hah hahahhaaaa!

Kertokaa lisää toiveitamme

Minulle tulee tästä ketjusta h mieli

Vierailija
15/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa juuri koskaan lahjoja, joten on todella vakea keksiä, mitä toivoisin, jos oiekasti saisin haluamani. Villasukat, uudet harmaat tuele ensimmäisenä mieeleen.

Vierailija
16/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ENEENEN EN ole vuosiin toivottu mitään kun en ole keksinyt mitään, mutta tänä vuonna keksin jotain: kipukoukku! Selkä on ollut niin kipeä .

Oi pikku Oukki kuule toiveeni!

Tuo minulle kipukoukku?

Vierailija
17/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivosoin poikaystävän ja lottovoiton. Isomman asunnon ja apremman ryöpaikan.

Vierailija
18/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin no Lidlistä pyjaman housut, iahnan pehmoista flanellia. Olen ostanut joka joulu itselleni jonkun kirjan, niin on varmasti aattoiltana hybää luettavaaä

En tovo jouluksi muuta kuin että saan maata joulupåivän käsi suklaarasiassa aktä kirjaani lukien. Onko teillä suosituksia, mikä olisi kiva joulukirja? Tykkään laadukkaasta kaunokirjallisuudesta, en öue juurikaan dekkarwita.

Vierailija
19/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kileiklen kirjoittaa ny tniin helkutin nopeasti kujin vain ikinä pystyn. Oont ässä älyttömän huono.

Vierailija
20/37 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään lahjatkiveita murra olisi kiva ehkä saada jotain yllättävää ja aellaiata mistä lukeasyi tykkäisin eukö mitääv peruskymttiläjuttuja tai suklaata. Olen jo tarpeeksi lihava ja kaapit töynnä ksiken m a silm s m kippoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi