Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu käydä töissä ihmisenä joka ei juo kahvia?

Vierailija
11.12.2017 |

Onko vaikeaa olla erilainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä se on vähiten hankalaa kun työkaverit tietävät etten juo kahvia ja osaavat olla tyrkyttämättä sitä. Kaikkialla muualla se on hankalampaa kun aina pitää erikseen asiasta huomauttaa. 

Vierailija
2/6 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympiinnyttävältä. Aina sitä jaksetaan ihmetellä. Lisäksi valitetaan jos en ole keittänyt kahvia ja jos keitän niin sekin on väärän makuista. Ja lisäksi uudessa työpaikassa se perinteinen "hehheh, kyllä sinä täällä meillä opit juomaan kahvia". En opi, en aio istua työpäiviäni vessassa ripulipaskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin on ongelmia ollut. Jossain paikoissa on yritetty saada keittämään kahvia ja ostamaan kahvipaketteja "kun kaikki tekee sen vuorollaan" mutta kyllä on aina jätetty rauhaan kun olen kieltäytynyt ja selittänyt etten kahvia juo. Viimeistään siinä vaiheessa kun olen kysellyt että kukas sitten ostaa minulle seuraavan teepaketin.

Vierailija
4/6 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Ei tarvitse keittää kahvia, tiskata kuppeja eikä jonottaa sitä kuraa kahdesti päivässä.

Vierailija
5/6 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kyllä kahvia, mutta vain aamuisin. En juo töissä edes teetä tms. Aika usein en ole läsnä, kun muut juovat kahvia. Toisaalta kahvin juomattomuus ei ole syy siihen, että olen hieman ulkopuolinen työyhteisössä, vaan se, että kaihdan kaverillisia välejä työyhteisöni keskuudessa. En kaipaa uusia ihmissuhteita, edes työaikana. Välit ovat kuitenkin hyvät ja toimivat.

Vierailija
6/6 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, eipä tunnu miltään. En edes tiedä mitä työkaverini juovat. Jokainen hakee omat juomat automaatista silloin kun tekee mieli. En ole kokenut itseäni mitenkään "erilaiseksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan