Onko keinoa millä vauvan saisi syömään tuttia?
olen yrittäny jo kohta 6kk eikä se vain huoli tuttia. En jaksa enää itse olla tuttina ja uskoisin että tutti olisi pelastanut monta tilannetta...
Tiedän että moni varmasti ajattelee että hyvä vaan ettei syö tuttia mutta kun ne sormet menee nyt sitten suuhun ja imemisen tarve olisi niin valtava!! Mitä teen että se tutti sujahtaisi suuhun ja pysyisi siellä?!
Kommentit (3)
Meillä esikoinen käytti tuttia, mutta nuorempi ei. Luulen, että oltiin liian laiskoja siinä otollisessa iässä. Ei jaksettu " tutittaa" öisin. Oli helpompi vaan lykätä se tisu suuhun.
Mutta säästyttiin tosiaan sitten tutista vieroitukselta!
Ota muuten käyttöön unirätti vauvalle. Esim. sinun itsesi päällä ollut äidiltä ja maidolta tuoksuva t-paita on hyvä. Se sinun ja vauvan väliin aina kun imetät. Vauva oppii yhdistämään siihen äidin ja siitä turvaa nukkuessaan (ja muutenkin). Oli muuten meidän neuvolapsykologin neuvo! Ja toimii tosi hyvin! Meillä lapsilla vieläkin unirätit, vaikka ovat jo 6v ja 4v.! Esikoinen ei kyllä enää päiväkotiin ja eskariin ota mukaan..
vasta 2kk iässä alkoi tutti kelvata. Onneksi isi jaksoi yrittää ahkerasti joka ilta. Noin tunti harjoiteltiin joka ilta.
edes vähäksi aikaa..myötätuntoni on puolellasi ap, meilläkin riiputtiin koko ajan rinnalla vauva aikana, ja toinen vauva taas halusi heti tutin joten tiedän kokemuksesta tunteen, kun on koko ajan vauva kiinni. Eipä siinä paljon muuta tehdä kun vauva jatkuvasti sylissä..