Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku nähnyt sua alasti, jonka et olisi halunnut näkevän?

Vierailija
11.12.2017 |

Tai miestäsi? Millainen tilanne oli? Aikuisiällä tapahtuneet jutut.

Näistä tuli porukassa hauskoja ja mielenkiintoisia stooreja😂

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se Suomessa mikään tabu ole.

Vierailija
2/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, mutta en kyllä ymmärrä että mitä haittaa siitä olisi vaikka olisikin nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaisi. Jokainen saa tehdä kuten haluaa. En ole alasti kuin mieheni ja lasteni nähden.

Olisi traumatisoivaa, jos joku näkisi mut alasti. Ventovieraat naiset on ok.

Eikä tarvitse tulla naureskelemaan. Jos mua asia ahdistaa, niin mä en voi sille mitään.

Vierailija
4/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan Isä nahnyt monta kertaa.

Vierailija
5/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen näki kerran mieheni alasti kun avasi vahingossa väärän oven kesämökillä. Minua tai miestäni se ei pahemmin haitannut mutta tätä naista se harmitti kovasti. Pyyteli monta kertaa anteeksi meiltä molemmilta ja otti sen kovasti itseensä. Sanoin kyllä hänelle ettei siihen maailma kaadu mutta silti hänen osaltaan biletysviikonloppu meni surulliseksi.

Vierailija
6/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olimme ulkomailla ja hotellissa sattui olemaan sauna. Sauna piti pyytää erikseen käyttöön ja me mieheni kanssa sen pyysimme. Ensimmäinen kerta meni ok ja rauhassa. Toisella kertaa saunaan pamahti joku randomi seurue yhtäkkiä. Mun miestä se harmitti ja vitutti kunnolla. Mun mielestä se oli lähinnä koomista.

Vierailija
7/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan saunaillassa. Oli naisille ja miehille eri osastot. Yks mies avasi väärän avan, kun oli menossa kaljaa kylmästä. Istuin oikeen vielä juuri ovea avaspäätä alasti ja olin käärimässä pyyhettä hiuksiini. Varmasti näkyi kaikki.

Toisaalta miehellä oli pieni pippeli ja meistä naisista sen näki aika moni :D

Vierailija
8/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi hoitajaa jotka väkisin ottivat sydänfilmin. Sitten päivystyksessä ties kuinka moni ihminen ainakin pilluni kun tunkivat katetrin sinne, olin taju kankaalla enkä tiedä tapahtumasta mitään, muistan vaan sen kivun kun jotain pilluuni sörkkäsivät.

Vierailija
9/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko, kun olin ihan tuore miniäkokelas vielä. Luultiin, että saadaan olla miehen kanssa mökillä kaksin ja siinä loikoilin nakuna saunan terassilla, kun hän kurvasi kulman takaa pihamaalle.

Vierailija
10/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskua kesätöissä siivoamassa uimahallilla ja tuli aika monta noloa tilannetta puolotutuille miehille.

Vierailija
11/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin aikuisiällä nimenomaan ei paljon vähempää vois hetkauttaa jos joku kukatahansa näkis mut alasti vahingossa jossain.

toki sit vähän nolottas jos nyt esim vahingossa menisin jonnekin super-markettiin alasti pyörimään, mutta tälläset kaikki normaalit tilanteet..

Vierailija
12/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen näki kerran mieheni alasti kun avasi vahingossa väärän oven kesämökillä. Minua tai miestäni se ei pahemmin haitannut mutta tätä naista se harmitti kovasti. Pyyteli monta kertaa anteeksi meiltä molemmilta ja otti sen kovasti itseensä. Sanoin kyllä hänelle ettei siihen maailma kaadu mutta silti hänen osaltaan biletysviikonloppu meni surulliseksi.

Minä änkesin joskus opiskelijabileissä saunaan ilman että olisin tarkistanut että miehet olisivat jo poistuneet sieltä. Olihan se olotila silloin tosi nolo koko loppuillan. Koin itseni joksikin pervoksi häiriköksi johon ei yhtään auttanut se että tiesin jutun olleen täysin oma mokani ja huolimattomuuttani vaikka en sitä tahallaan tehnytkään.

Vierailija
13/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa otti miehen ex papakokeen.

Vierailija
14/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun viidennessä kerroksessa. Eräänä kesäpäivänä olin tyydyttämässä itseäni ilkosillaan verhot auki. Jossain vaiheessa havahdun siihen kun kaksi ukkoa pällistelee ikkunan vieressä. Olin vielä sängyssä aika avonaisessa asennossa ketarat levällään ja tavara suoraan ikkunaa kohden. Yläkerran asunnossa oli ilmeisesti ollut jonkunlainen tulipalo ja palomiehet nousivat nosturilla ikkunani ohi tarkistamaan tilannetta. Helahdin punaiseksi ja vedin aika rivakkaa verhot kiinni ja painelin kylmään suihkuun kun hävetti niin. Aika hyvä mäihä.

Vierailija
15/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi täysin päin vastoin. Tätini mies avasi oven, kun äitini ja minä olimme alasti. Mies vaivautui todella pahasti, me emme ajatelleet siitä yhtään mitään. Ja todellakin kyseessä oli vahinko.

Vierailija
16/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun liikuntatunnin jälkeen suihkussa aika moni, kun sillon se oli pakollista. Tai en ainakaan osannut sanoa vastaan, vaikka tuo olikin ahdistavaa.

Nykyään ei pahemmin kiinnosta vaikka joku näkisikin.

Vierailija
17/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun viidennessä kerroksessa. Eräänä kesäpäivänä olin tyydyttämässä itseäni ilkosillaan verhot auki. Jossain vaiheessa havahdun siihen kun kaksi ukkoa pällistelee ikkunan vieressä. Olin vielä sängyssä aika avonaisessa asennossa ketarat levällään ja tavara suoraan ikkunaa kohden. Yläkerran asunnossa oli ilmeisesti ollut jonkunlainen tulipalo ja palomiehet nousivat nosturilla ikkunani ohi tarkistamaan tilannetta. Helahdin punaiseksi ja vedin aika rivakkaa verhot kiinni ja painelin kylmään suihkuun kun hävetti niin. Aika hyvä mäihä.

Olenko vainoharhainen, kun pohdin kirjoittiko tämän mies? (Tosiaalta eihän kirjoittaja maininnut sukupuolta, mutta...)

Vierailija
18/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tarkka tästä, koska olen pre-op trans... olisi todella vaivaannuttavaa. Muuten en nyt tiedä olisiko se niin big deal..?

Vierailija
19/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi täysin päin vastoin. Tätini mies avasi oven, kun äitini ja minä olimme alasti. Mies vaivautui todella pahasti, me emme ajatelleet siitä yhtään mitään. Ja todellakin kyseessä oli vahinko.

Voisiko olla, että hänellä olisi ollut teitä kohtaan jotain fantasioita?

Vierailija
20/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskua kesätöissä siivoamassa uimahallilla ja tuli aika monta noloa tilannetta puolotutuille miehille.

Alastiko siivosit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä