Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku nähnyt sua alasti, jonka et olisi halunnut näkevän?

Vierailija
11.12.2017 |

Tai miestäsi? Millainen tilanne oli? Aikuisiällä tapahtuneet jutut.

Näistä tuli porukassa hauskoja ja mielenkiintoisia stooreja😂

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailaiset

Vierailija
42/49 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan saunaillassa. Oli naisille ja miehille eri osastot. Yks mies avasi väärän avan, kun oli menossa kaljaa kylmästä. Istuin oikeen vielä juuri ovea avaspäätä alasti ja olin käärimässä pyyhettä hiuksiini. Varmasti näkyi kaikki.

Toisaalta miehellä oli pieni pippeli ja meistä naisista sen näki aika moni :D

Sua ei varmaan sitten haitannut, kuinka mies näki kuinka iso maha sulla oli. Senhän näki aika moni :D

Isosta mahasta pääsee eroon, pieni pippeli on muiden ihmisten naurun aiheena ikuisesti.

Melko fiksua nauraa tuollaiselle jolle mitään ei voi. Sitäpaitsi lepotilasta ei nää todellista kokoa. Myönnettävä on että nuorempana pienehkö lepotila aiheutti hieman epävarmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ilonan toimittajalta jutut lopussa?

Vierailija
44/49 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenisen vuotta sitten kun opiskelin TKK:lla. Siellä oli killan illanistujaisissa yleensä tapana että on naisten sauna ja miesten sauna jonne sai halukkaat naiset mennä tai sitten pelkkä sekasauna. Olivat silti ihan asiallisia saunoja, kaikkeen kähmimiseen yms. oli nollatoleranssi. Itse menin kuitenkin aina vain naisten saunaan, jos sitä ei ollut niin sitten en vain sillä kertaa saunonut.

Muutaman kerran kävi niin, että äänestettiin saunomisjärjestyksestä, ja mm. minä äänestin naisten saunan puolesta. Muutamaa miestä, erityisesti yhtä tyyppiä, tämä tuntui häiritsevän ja hän kävi välillä jankkaamassakin että mikä ongelma sekasauna muka on kun ei siellä kukaan tuijottele (en koskaan väittänytkään niin, eikä minulla ollut yhtään mitään muiden sekasaunomista vastaan, en vaan itse koe sitä mukavaksi).

Kun sitten äänestyksen jälkeen oli naisten sauna lopuillaan, ja lauteilla olin enää minä ja yksi kaveri, nämä jätkät laukkaavat sisään ("Kylvette niin kauan että me kyllästyttiin odottamaan!") naureskellen. Kaveriani ei häirinnyt, mutta minä olin tosi vaikeana.

Tämä saunaepisodi toistui muutamaa kuukautta myöhemmin uudelleen, jonka jälkeen lakkasin käymästä saunailloissa. Jäi paska maku suuhun.

Inhottavaa. Mun kokemuksen mukaan miehistä 80% on juuri tuollaisia. Aivan sikoja. Hyi helvetti!

Vierailija
45/49 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole iso maha. Varsinkaan tuolloin ollut 😂

Vierailija
46/49 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ilonan toimittajalta jutut lopussa?

Mihin tällä viittaat?

Vierailija
47/49 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli mökkibileet ja tulin saunasta alasti pihalle puhumaan puhelimeen. No olin sen verran kännissä etten tajunnut että mun edessä on auto, jossa on kuski sekä bileviereita. Siinä seisoin 5 minuuttia ja menin takaisin sisälle. Sain kuulla tästä myöhemmin😂Ikää oli 17

Minä olen joskus myös tehnyt tämän kun kännykät olivat ihan uusi juttu. Saunan pukuhuoneessa vastasin puhelimeen ja ajatuksissani kävelin sivummalle jossa olisi vähemmän meteliä. Minulla oli kyllä pyyhe ympärilläni, mutta kun hiuksista valui niin paljon vettä, niin aloin kuivata sillä päätäni jottei puhelin kastu. Yksi kundi käveli vastaan, mutta teki yhtäkkiä täyskäännöksen kun näki minut. Sitten vasta tajusin mitä olin tekemässä.

Vierailija
48/49 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helluntailaiset

Miksi he?

Vierailija
49/49 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset naapurin miehet. Olin just synnyttänyt ja kotiutunut sairaalasta. Maha roikkui ja tissit oli kuin ilmapallot. Muutenkin oli painoa kertynyt ihan liikaa ja nolotti jo oman miehen edessä olla nakuna. Menin suihkuun ja jotakin piti vielä hakea oven ulkopuolelta. Asuttiin maan tasalla ja naapurin miesten joku juorukerho oli kokoontunut ikkunani alle. En ollut heitä huomannut kun suihkuun menin ja siinä sitten seisoin alasti ikkunan edessä. Menin äkkiä kyykkyyn kun en muutakaan keksinyt ja konttasin kylppäriin. Se oli ihan hirveä tilanne! Onneksi muutettiin aika pian siitä pois.