Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku nähnyt sua alasti, jonka et olisi halunnut näkevän?

Vierailija
11.12.2017 |

Tai miestäsi? Millainen tilanne oli? Aikuisiällä tapahtuneet jutut.

Näistä tuli porukassa hauskoja ja mielenkiintoisia stooreja😂

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen näki kerran mieheni alasti kun avasi vahingossa väärän oven kesämökillä. Minua tai miestäni se ei pahemmin haitannut mutta tätä naista se harmitti kovasti. Pyyteli monta kertaa anteeksi meiltä molemmilta ja otti sen kovasti itseensä. Sanoin kyllä hänelle ettei siihen maailma kaadu mutta silti hänen osaltaan biletysviikonloppu meni surulliseksi.

Meillä kävi täysin päin vastoin. Tätini mies avasi oven, kun äitini ja minä olimme alasti. Mies vaivautui todella pahasti, me emme ajatelleet siitä yhtään mitään. Ja todellakin kyseessä oli vahinko.

Voisiko olla, että hänellä olisi ollut teitä kohtaan jotain fantasioita?

Jaa-a, enpä kyllä usko... tai no, mistäs minä tiedän. Mutta suoraan sanottuna en usko.

Vierailija
22/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joskua kesätöissä siivoamassa uimahallilla ja tuli aika monta noloa tilannetta puolotutuille miehille.

Alastiko siivosit?

Tätä kysytään usein, mutta yleensä on kyllä niin, että mies kiihottuu, jos tuntematon nainen näkee miehen alasti, vaikka naisella olisi vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joskua kesätöissä siivoamassa uimahallilla ja tuli aika monta noloa tilannetta puolotutuille miehille.

Alastiko siivosit?

Tätä kysytään usein, mutta yleensä on kyllä niin, että mies kiihottuu, jos tuntematon nainen näkee miehen alasti, vaikka naisella olisi vaatteet.

Kyllä tuo sama pätee myös toisinpäin. Naiset saavat kicksejä siitä kun saavat olla alasti miehen nähdessä.

Vierailija
24/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastiko siivosit?

Kyllä tuo sama pätee myös toisinpäin. Naiset saavat kicksejä siitä kun saavat olla alasti miehen nähdessä.

Riippuu toki siitä onko tilanne turvallinen. Jos on, silloin noin voi ollakin.

Vierailija
25/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin +40v naissiivoojat on nähneet alasti enkä siitä tykkää kun tuijottavat kaikkia nuoria hyväkroppaisia miehiä. Katse maahan kiitos. Vai haluaisitteko että miessiivooja tulisi tuijottelemaan naisten pukuhuoneisiin..

Vierailija
26/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamppakaverini tuli lainaamaan pippuria kun olin juuri tullut suihkusta ja istuin sangylla alasti. koputti kylla mutta avasi sitten saman tien oven ennen kuin pystyin mitaan vastaamaan. itseani nauratti, hanta kavi tosin vahan saaliksi kun oli vasta muuttanut taloon ja meni ihan hamilleen, yritin lohduttaa etta suomessa alastomuus on ihan normaalia:)

Vierailija
27/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies eikä ole häirinnyt vaikka joku nyt sattunut alasti näkemään vahingossa tai tarkoituksella.

Vierailija
28/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko kerran käveli mökin ovesta sisään kuin kotiinsa. Ja oma mökkinsähän se olikin. Harmitti vaan kun olin iltakymmeneltä saunan jälkeen rennosti nakuna siinä.

Vierailija
29/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mua ei yksinkertaisesti voi nähdä alasti kuin oma mies ja lapset. En koskaan kekkuloi alasti missään.

Vierailija
30/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt kun se ei mua haittaa vaikka näkiskin.

Vierailija
31/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla ovela, ja laittaa koneelleen  olevinaan oma kuva mutta liimata väärään kroppaan vaan oma pää, kuten minä tein, niin jos joku hakkeroi ja levittää niin saavatkin itsensä kiikkiin plus väärän kropan heheh. vain taivas on rajana tässä.

Vierailija
32/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten kun opiskelin TKK:lla. Siellä oli killan illanistujaisissa yleensä tapana että on naisten sauna ja miesten sauna jonne sai halukkaat naiset mennä tai sitten pelkkä sekasauna. Olivat silti ihan asiallisia saunoja, kaikkeen kähmimiseen yms. oli nollatoleranssi. Itse menin kuitenkin aina vain naisten saunaan, jos sitä ei ollut niin sitten en vain sillä kertaa saunonut.

Muutaman kerran kävi niin, että äänestettiin saunomisjärjestyksestä, ja mm. minä äänestin naisten saunan puolesta. Muutamaa miestä, erityisesti yhtä tyyppiä, tämä tuntui häiritsevän ja hän kävi välillä jankkaamassakin että mikä ongelma sekasauna muka on kun ei siellä kukaan tuijottele (en koskaan väittänytkään niin, eikä minulla ollut yhtään mitään muiden sekasaunomista vastaan, en vaan itse koe sitä mukavaksi).

Kun sitten äänestyksen jälkeen oli naisten sauna lopuillaan, ja lauteilla olin enää minä ja yksi kaveri, nämä jätkät laukkaavat sisään ("Kylvette niin kauan että me kyllästyttiin odottamaan!") naureskellen. Kaveriani ei häirinnyt, mutta minä olin tosi vaikeana.

Tämä saunaepisodi toistui muutamaa kuukautta myöhemmin uudelleen, jonka jälkeen lakkasin käymästä saunailloissa. Jäi paska maku suuhun.

Vierailija
33/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana tuli juotua mökkireissulla liikaa ja toikkaroitua ja könähdeltyä saunan jälkeen alasti pitkin pihaa, silminnäkijöinä aikalailla kaikki mieheni kaverit ja näiden kumppanit. Oli isot bileet, varmaan lähemmäs 30 ihmistä. Osan heistä tapasin ensimmäistä kertaa tuolloin. Pahinta oli, että eräs miehen kavereista (tämän olin tuntenut onneksi jo pidempään) joutui vielä tuon jälkeen huuhtomaan minut ruohosta ja roskasta ja peittelemään sänkyyn kun en itse kyennyt.

Häpesin tapahtunutta aika pitkään ja morkkis oli valtava, mutta lopulta osasin nauraa koko hommalle kun kukaan ei sanonut mitään ikävää tai kuittaillut, eräs vain totesi että "on näillä reissuilla pahemminkin toilailtu". Ja toisaalta tuon reissun jälkeen olen tuntenut oloni mukavaksi sekasaunassakin tuon saman porukan kanssa, kun tajusin törttöilyni jälkeen että niillä on varsin lungi suhtautuminen nakuiluun eikä siellä ketään arvostella tai tuijotella.

Vierailija
34/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan saunaillassa. Oli naisille ja miehille eri osastot. Yks mies avasi väärän avan, kun oli menossa kaljaa kylmästä. Istuin oikeen vielä juuri ovea avaspäätä alasti ja olin käärimässä pyyhettä hiuksiini. Varmasti näkyi kaikki.

Toisaalta miehellä oli pieni pippeli ja meistä naisista sen näki aika moni :D

Sua ei varmaan sitten haitannut, kuinka mies näki kuinka iso maha sulla oli. Senhän näki aika moni :D

Vierailija
35/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkipaikkakunnallamme on vain yksi järvi ja siellä kunnan sauna. Naisilla ja miehillä eri pukuhuoneet ja suihkut. Löylyhuone on yhteinen, mitä en ekalla kerralla tiennyt (sitä ei lue missään). Systeemi siis on että jokainen laittaa löylyyn uikkarit päälle, mutta tuota tietämättä ehdin avata lähes täpötäyden saunan oven ilman rihmankiertämää. Nauratti vain, kuten lauteilla istuvaa ”yleisöäkin”. Hain uikkarit ja menin uudestaan :)

Vierailija
36/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mökkibileet ja tulin saunasta alasti pihalle puhumaan puhelimeen. No olin sen verran kännissä etten tajunnut että mun edessä on auto, jossa on kuski sekä bileviereita. Siinä seisoin 5 minuuttia ja menin takaisin sisälle. Sain kuulla tästä myöhemmin😂Ikää oli 17

Vierailija
37/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan saunaillassa. Oli naisille ja miehille eri osastot. Yks mies avasi väärän avan, kun oli menossa kaljaa kylmästä. Istuin oikeen vielä juuri ovea avaspäätä alasti ja olin käärimässä pyyhettä hiuksiini. Varmasti näkyi kaikki.

Toisaalta miehellä oli pieni pippeli ja meistä naisista sen näki aika moni :D

Sua ei varmaan sitten haitannut, kuinka mies näki kuinka iso maha sulla oli. Senhän näki aika moni :D

Isosta mahasta pääsee eroon, pieni pippeli on muiden ihmisten naurun aiheena ikuisesti.

Vierailija
38/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenisen vuotta sitten kun opiskelin TKK:lla. Siellä oli killan illanistujaisissa yleensä tapana että on naisten sauna ja miesten sauna jonne sai halukkaat naiset mennä tai sitten pelkkä sekasauna. Olivat silti ihan asiallisia saunoja, kaikkeen kähmimiseen yms. oli nollatoleranssi. Itse menin kuitenkin aina vain naisten saunaan, jos sitä ei ollut niin sitten en vain sillä kertaa saunonut.

Muutaman kerran kävi niin, että äänestettiin saunomisjärjestyksestä, ja mm. minä äänestin naisten saunan puolesta. Muutamaa miestä, erityisesti yhtä tyyppiä, tämä tuntui häiritsevän ja hän kävi välillä jankkaamassakin että mikä ongelma sekasauna muka on kun ei siellä kukaan tuijottele (en koskaan väittänytkään niin, eikä minulla ollut yhtään mitään muiden sekasaunomista vastaan, en vaan itse koe sitä mukavaksi).

Kun sitten äänestyksen jälkeen oli naisten sauna lopuillaan, ja lauteilla olin enää minä ja yksi kaveri, nämä jätkät laukkaavat sisään ("Kylvette niin kauan että me kyllästyttiin odottamaan!") naureskellen. Kaveriani ei häirinnyt, mutta minä olin tosi vaikeana.

Tämä saunaepisodi toistui muutamaa kuukautta myöhemmin uudelleen, jonka jälkeen lakkasin käymästä saunailloissa. Jäi paska maku suuhun.

Hei 32 viestin kirjoittaja, tuli todella paha mieli puolestasi. Huomaatko mitään ristiriitaista? Voin auttaa, alla muuttama kohta.

-Olivat silti ihan asiallisia saunoja, kaikkeen kähmimiseen yms. oli nollatoleranssi

*nämä jätkät laukkaavat sisään ("Kylvette niin kauan että me kyllästyttiin odottamaan!") naureskellen.

*Tämä saunaepisodi toistui muutamaa kuukautta myöhemmin uudelleen, jonka jälkeen lakkasin käymästä saunailloissa.

...autan vielä vähän ei todellakaan ollut asiallisia saunojia.

Vierailija
39/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida. kirjoitti:

Mökkipaikkakunnallamme on vain yksi järvi ja siellä kunnan sauna. Naisilla ja miehillä eri pukuhuoneet ja suihkut. Löylyhuone on yhteinen, mitä en ekalla kerralla tiennyt (sitä ei lue missään). Systeemi siis on että jokainen laittaa löylyyn uikkarit päälle, mutta tuota tietämättä ehdin avata lähes täpötäyden saunan oven ilman rihmankiertämää. Nauratti vain, kuten lauteilla istuvaa ”yleisöäkin”. Hain uikkarit ja menin uudestaan :)

Olen joskus ollut kaverin kanssa samanlaisessa saunassa hetkeä ennen sulkemisaikaa eikä siinä oletettu että sinne vielä joku tulisi viideksi minuutiksi saunomaan niin mentiin sinne sitten ihan alasti. Eikös sinne sitten tullut talonmies paikalle sulkemaan saunaa. Tokaisi vaan nopeasti "eikö teillä tytöt ole uimapukuja?" eikä sen enempää edes vilkaissut meihin päin. Kipitettiin siitä sitten pikaisesti suihkuhuoneen puolelle ja kikatettiin siellä kuin idiootit. Syystä tai toisesta tuo tilanne oli älyttömän huvittava.

Vierailija
40/49 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näki. Ajatuksissani marssin uimahallin saunasta suihkun kautta altaille, kun tajusin etten pukenut uikkareita. Nolotti niin he*vetisti. Naistani nauratti, minua ei.