Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvipöydässä on tarjolla hillomunkki sekä riisipiirakka. Kumman otat?

Vierailija
11.12.2017 |

Riisipiirakka.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan maailman ainoa ihminen joka ei pidä hillosta. Siitä munkista voisin ottaa sen puolikkaan jossa ei ole hilloa.

Vierailija
62/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen gluteeniton,joten en ole syönyt munkkeja vuosiin. Gluteenittomia piirakoita taas saa suht edullisesti.

Joten ottaisin hillomunkin.

Entä, jos munkki ei ole gluteeniton? Vai oletko niitä, joille gluteenittomuus on voimassa vain silloin, kun ei ole herkkuja tarjolla? :D

No en söisi sitten kumpaakaan,jos ei olisi gluteeniton. Tässä kuvitteellisessa tapauksessa oletin molempien tuotteiden olevan itselleni syömakelpoisia.

Ja jos olisin "niitä,joille gluteeniton on voimassa vain kun ei ole herkkuja tarjolla" (ketä sitten lienee)olisin tuskin ollut vuosikausia syömättä hillomunkkia,kuten jo kerroin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin riisipiirakka jälkkäriksi munkki. 

Vierailija
64/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen varmaan maailman ainoa ihminen joka ei pidä hillosta. Siitä munkista voisin ottaa sen puolikkaan jossa ei ole hilloa.

Et ole ainut. Tiedän ainakin yhden, joka ei pidä hillosta. Ja hän on sen verran pieni ihminen, että ei taatusti täällä kirjoittele. Tai sanotaan nyt ainakin, ettei toivottavasti täällä kirjoittele. 

Vierailija
65/65 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen gluteeniton,joten en ole syönyt munkkeja vuosiin. Gluteenittomia piirakoita taas saa suht edullisesti.

Joten ottaisin hillomunkin.

Entä, jos munkki ei ole gluteeniton? Vai oletko niitä, joille gluteenittomuus on voimassa vain silloin, kun ei ole herkkuja tarjolla? :D

No en söisi sitten kumpaakaan,jos ei olisi gluteeniton. Tässä kuvitteellisessa tapauksessa oletin molempien tuotteiden olevan itselleni syömakelpoisia.

Ja jos olisin "niitä,joille gluteeniton on voimassa vain kun ei ole herkkuja tarjolla" (ketä sitten lienee)olisin tuskin ollut vuosikausia syömättä hillomunkkia,kuten jo kerroin.

Ei hillomunkki ole kaikille mikään herkku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän