Kahvipöydässä on tarjolla hillomunkki sekä riisipiirakka. Kumman otat?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No munkin tietenkin!
Etkö pidä nunnista, senkin rasisti ;DD
..ei toi mikään rasisti ole, korkeintaan seksisti. Tai sitten hyvin selvillä sukupuolisesta suuntautumisestaan, mitäs pahaa siinä on?! :P
Jos mä olen tarjoilun laittajana ja tarjoan sekä suolaista että makeaa, niin varaudun määrissä siihen, että kumpaakin otetaan. Saa toki ottaa vain toistakin, mutta varaudun molempiin.
Yök en kumpaakaan koska olen VEGE
Riisipiirakan. En tykkää oikeastaan mistään makeasta.
Puolikkaan hillomunkin. Riisipiirakka ei sovi kahvin kanssa eikä muutenkaan syödä kylmiltään tai kuiviltaan kuin eväänä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "ei vegeä" on riisipiirakassa ja hillomunkissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "ei vegeä" on riisipiirakassa ja hillomunkissa?
Hmm, paitsi voihan riisipiirakassa olla maitoa. Haittanee silloin, jos olet vegaani. Mutta saahan riisipiirakkaakin maidottomana.
Riippuu siitä pitääkö se riisipiirakka syödä sellasenaan vai saako päälle laittaa jotain? Jos saa niin eka lämmittäisin sen piirakan, päälle voita, juustoa, leikkelettä ja kurkkua. Silloin valitsisin riisipiirakan.
Ekaks riisipiirakka ja jälkkäriks munkki:)
Pelkän kahvin, koska en harrasta kahvileipiä.
m85 kirjoitti:
millä hillolla?
Maksamakkarahillolla
Ensin piirakka ja toisen kupillisen kanssa munkki
En pidä rasvassa lilluneista munkeista, maistuvat monesti jopa eltaantuneilta. Eli valinta on helppo: piirakka tietenkin. Jos vielä tarjolla olisi munavoita, niin a'vot!
Riisipiirakka, jos se on oikeanlainen (ei sellainen eineskammotus tai kaupan paistopisteellä paistettu mauton paksukuorinen lärpäke ). Muuten hillomunkki.
Hillomunkki kun piirakkaan ei kuitenkaan ole juustoa ja leikkelettä päälle.
En ota mitään. Paitsi jos se on munavoipiirakka.
Eka riisipiirakan ja sitten munkin.
Jos on nälkä niin otan riisipiirakan. Muuten en ota mitään.
En ole lesbo.