Kahvipöydässä on tarjolla hillomunkki sekä riisipiirakka. Kumman otat?
Kommentit (65)
Ai vitsi kun alkoi tekemään mieli karjalanpiirakoita ja munavoita!
Täysin riippuu olenko syöny jo. Munkki ja kahvit jos olen syönyt ruuan, muuten piirakka jos ruoka jäi välistä.
Riisipiirakkaa, en oikeasti edes tykkää munkeista.
Suklaa donitsi kiinnostaa eniten,
Et sitten voinut tehdä tästä vaan äänestystä jossa ois nuo kaksi vaihtoehtoa 🙄
Riisipiirakan. En tykkää munkeista.
t. nunna
Aamukahvilla riissipiirakan.
Iltapäivä kahveilla munkki maistuu.
Hillomunkin. Tarjottavien pitää ilostuttaa ja makea herkku tuo hymyn huulille.
Terv, m40 90kg
Olen gluteeniton,joten en ole syönyt munkkeja vuosiin. Gluteenittomia piirakoita taas saa suht edullisesti.
Joten ottaisin hillomunkin.
Jos ovat Hanna Partasen leipomosta ja munkkipossussa on omenahilloa, syön molemmat ja pyydän lisää. Muussa tapauksessa valitsen mehevämmän ja tuoreemman näköisen.
Hillomunkin tietysti. Minkälainen riisipiirakka kyseessä? Jos karjalanpiirakka, niin sen kuuluu olla lämmitetty ja voita päällä. Munavoi on pahaa, eli sitä on käyttäisi.
Vierailija wrote:
Olen gluteeniton,joten en ole syönyt munkkeja vuosiin. Gluteenittomia piirakoita taas saa suht edullisesti.
Joten ottaisin hillomunkin.
Entä, jos munkki ei ole gluteeniton? Vai oletko niitä, joille gluteenittomuus on voimassa vain silloin, kun ei ole herkkuja tarjolla? :D
Riippuu mitä piirakan päällä on mutta jos on kahta-kolmee päällystettä niin sitte sen. Jos on paljas piirakka niin sitte munkin.
Noin vähät tarjoilut loppuu jo eka kupillisella. Syön siis molemmat, kyllä maistuu.
Vierailija wrote:
Riippuu mitä piirakan päällä on mutta jos on kahta-kolmee päällystettä niin sitte sen. Jos on paljas piirakka niin sitte munkin.
Paljas piirakka on parasta. Tulee maku esiin kunnolla eikä tarvitse syödä kangasta.
Riippuu siitä, tekeekö sillä hetkellä mieli suolaista vai makeaa. Saattaisin jopa syödä ensin riisipiirakan, sitten munkin. Tai en kumpaakaan, jos ei tee mieli.