Uskotko tämä storyn "missinnäköisestä
oikeustieteiden opiskelija -seuralaisesta? Mahdottoman tyypillisesti sepitetty.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Missimaisen-kaunis-Marianne-25-paljastaa-…
Kommentit (25)
Kieltämättä kuulostaa vähän liikaa leffalta.
Juuri eilen alaa tunteva poliisi kertoi, että tytöistä on ylitarjontaa ja reviirikisa käy kuumana. Glamouri kaukana.
Kaikki kliseet isketty samaan juttuun.
Miksei, onhan meitä moneen lähtöön. Missin näköinenkin voi olla, sitähän ei noista kuvista näe, mutta luokattoman surkeat hiukset hänellä on.
En tiedä mutta mielestäni todella surullinen elämä olla jonkun miehen käyttöesineenä. Tai rakastaa vaan kenkiä, shoppailua ja autoja. Eikä saa oikeaa rakkautta vaan jotain himoa ja mustasukkaisuutta. Ahdistavaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä kuulostaa vähän liikaa leffalta.
Juuri eilen alaa tunteva poliisi kertoi, että tytöistä on ylitarjontaa ja reviirikisa käy kuumana. Glamouri kaukana.
Huorissakin on eroja, tämä mimmi ei ole näitä vartin huoria.
Voi olla hyvinkin totta ja todennäköisesti hiustyyli on ollut erilainen (=tyylikkäämpi) seurusteluaikoina. Hän sitten on jäänyt ehkä koukkuun siihen luksuselämään. Lisäksi kalliimmat maksulliset näkevät tilanteista hieman erilaiset puolet ja kohtaavat erityyppisiä asiakkaita kuin ne halvemmat.
Ei kuulosta kovin uskottavalta. Ja jossain Pariisissa kilpailu asiakkaista nimenomaan on kovaa.
Tavallaan *respect*. Itse en tuohon kykenisi mistään hinnasta, vaikka ulkonäköä riittäisi. Olen sen verran pahasti sairauskammoinen, ujo ja estoinenkin. Pelkäisin varmaan jotain tauteja (erityisesti HIV:iä ja herpestä) suorastaan vammauttavan hysteerisesti. Nykyisellään olen pelännyt niitä pitkissä, monivuotisissa seurustelusuhteissakin ja avioliitossa, joissa on oltu uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hyvinkin totta ja todennäköisesti hiustyyli on ollut erilainen (=tyylikkäämpi) seurusteluaikoina. Hän sitten on jäänyt ehkä koukkuun siihen luksuselämään. Lisäksi kalliimmat maksulliset näkevät tilanteista hieman erilaiset puolet ja kohtaavat erityyppisiä asiakkaita kuin ne halvemmat.
Kalliimmat maksulliset eivät anna haastatteluja millekään Seiska-lehdille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin uskottavalta. Ja jossain Pariisissa kilpailu asiakkaista nimenomaan on kovaa.
Nätit ja ne siroimmat, luonnostaan vaaleat suomalaistytöt ovat eksoottisia huippukaunottaria pariisilaisnäkökulmasta. Vaikka ranskalaiset naiset näyttävät kauniilta ja siroilta/hoikilta suomalaisesta näkökulmasta, niin kasvoiltaan suomalaiset nuoret naiset ovat vain paljon kauniimpia ja mallimaisempia kuin ranskalaiset naiset. Niin se vain menee. Ugh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliimmat maksulliset eivät anna haastatteluja millekään Seiska-lehdille.
Tämä. Lehti vie uskottavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätit ja ne siroimmat, luonnostaan vaaleat suomalaistytöt ovat eksoottisia huippukaunottaria pariisilaisnäkökulmasta. Vaikka ranskalaiset naiset näyttävät kauniilta ja siroilta/hoikilta suomalaisesta näkökulmasta, niin kasvoiltaan suomalaiset nuoret naiset ovat vain paljon kauniimpia ja mallimaisempia kuin ranskalaiset naiset. Niin se vain menee. Ugh.
Höpön höpön. Moldovasta tulee äkkiä parikymmentä tyttöä jotka ovat sata kertaa nätimpiä kuin jotkut Mariannet. Kenelläkään ei ole intressejä maksaa millekään suomalaiselle huimaa lisähintaa. Tai jos on niin korkeintaan Suomessa ja siksi että maksullinen puhuu Suomea.
Onko toi kuvien tyttö muka se "marianne"? Ei näytä peruukilta niin ei kai nyt kukaan mene pinkkien hiuksien kanssa kuviin, kun tietää heti kuka se on.
Toi on varmaan se gold digger videolla esiintynyt tyttö
Kaikki kiinnostava ja kokemuksen kautta saatua tietoa vaativa oli jätetty kertomatta, ja asioista kerrottiin vain ylimalkaisesti ja pintapuolisesti. Tämä vähentää uskottavuutta. Esimerkiksi miten tämä missin näköinen nainen ihan käytännössä pääsi töihin sinne Ranskan VIP-klubeille, ja millaiset säännöt siellä oli asiakkaiden kanssa seurustelusta. Ja muutenkin tämä oli niin överiksi vedetty stoori - muut käyttää kokaiinia, minä en; muut on rumia, minä en; muut on kouluttamattomia, minä en jne. Kas kun ei kertonut olevansa astronauttikoulutettava Miss Universum, jolle Ryan Gosling osti linnan Etelä-Ranskasta.
Vierailija kirjoitti:
oikeustieteiden opiskelija -seuralaisesta? Mahdottoman tyypillisesti sepitetty.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Missimaisen-kaunis-Marianne-25-paljastaa-…
Kuinka monta oikeustiedettä av ajattelee olevan. Mariannekin tai todennäköisesti vain toimittaja puhuu oikeustieteen opiskelijasta.
Taas mystifioidaan Pariisia jne. Helposti noissa paikoissa (myös New York) sujahtaa piireihin, jos on kohtalaisesti ulkonäköä, tilannetajua, kielitaitoa ja hoksottimiakin jne. Itselläkin olisi ollut kaikenlaisiin virityksiin mahdollisuuksia, mutta olen pysytellyt niistä visusti erossa. Olen sen verran varovainen tyyppi kuitenkin.
^Tarkoitan, että noissa sujahtaa jopa Helsinkiä helpommin piireihin, kun siellä on kaikenlaisia mahdollisuuksia ja ihmisiä ja rahaa liikenteessä. Helsingissähän on aika suppeat ja arkiset "jetset-piirit", joissa kaikki tuntee toisensa suunnilleen ja käytännössä monet kuitenkin asuvat ihan muualla.
Kuvauspaikka ei ole kovin luxus, jokin yömaja.