Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin käymään yksityisellä, sillä neuvolasta ei suostuttu antamaan aikaa raskauden varmistamiseksi!

Vierailija
11.12.2017 |

Kolme apteekin testiä näytti negatiivista , mutta rintoja särkee ja vatsassa kuplii. Housut eivät mene enää kiinni ja väsyttää. Kuukautiset tulleet viimeeksi lokakuussa!
Soitin 2vkoa sitten neuvolaan, mutta puhelimessa ollut nainen vain naureskeli ylimielisesti 'Ettei tänne kuule tuollaisen syyn takia tulla ja jos se testi on negatiivinen niin et sinä raskaana ole".
No, tänä aamuna minulla oli yksityiselle gynelle aika ja Da daa , raskaanahan minä olen ! Arvio on, että viikolla 20. Siellä se vauva köllötteli nätisti ruudulla ♡
Syytä, miksi yksikään testi ei toiminut ei gyne osannut selittää. Mutta raskaana olen!!!
Pitäisi kai soittaa uudestaan neuvolaan, mutta sylettää vieläki se toiminta!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen asenne neuvolassa. Luulisi, että olisi voinut ohjata siitä tarkempii tutkimuksiin, joissa olisi voitu tutkia, oletko raskaana vai et.

Onnea raskaudesta!

Vierailija
2/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa olleet vielä menkat, ja olet kuitenkin jo viikolla 20, eikä apteekin testit näyttäneet mitään.

Olet oudompi tapaus :)

Onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miten psljon jokainen lapsi tuottaa päästöjä? Maapallo ei kestä.

Vierailija
4/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää muuten koskaan noudattako neuvoa, jos teitä yritetään ohjata terveyskeskuksesta apteekkiin raskaustestiä ostamaan! Se on vain ja ainoastaan terveyskeskuksen tehtävä selvittää, oletteko raskaana vai ei! Ei sitä tarvitse itsepalveluna selvittää.

Vierailija
5/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen näkee aikanaan vatsasta että kasvaako se.

Vierailija
6/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5  ja niin vaan täällä  menee läpi

Vierailija
7/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, on se jännää. Varsinkin kun vaikka olisit saanu menkat 1.10 olisit 11. Viikolla.

Vierailija
8/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää muuten koskaan noudattako neuvoa, jos teitä yritetään ohjata terveyskeskuksesta apteekkiin raskaustestiä ostamaan! Se on vain ja ainoastaan terveyskeskuksen tehtävä selvittää, oletteko raskaana vai ei! Ei sitä tarvitse itsepalveluna selvittää.

höpö höpö, ei todellakaan ole terv.keskuksen tehtävä normaalitilanteessa. Rask.testi tehdään yhteiskunnan maksamana jos ihminen on menossa aborttiin tai on jotain muuta epäselvyyttä raskauden suhteen. Muuten menet ja ostat sen 5 e testin itse. Yhteiskunnan tehtävä ei ole maksaa sitä, kaikkea te luulettekin. Näin on ollut jo vuosien ajan käytäntönä.

Vierailija
9/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sen näkee aikanaan vatsasta että kasvaako se.

Ai vatsan kasvu kertoo kaiken?

Mun muijan vatsa on kasvanut jo 1,5v ja enpä usko että siellä vauvaa on.

Vierailija
10/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö, ei todellakaan ole terv.keskuksen tehtävä normaalitilanteessa. Rask.testi tehdään yhteiskunnan maksamana jos ihminen on menossa aborttiin tai on jotain muuta epäselvyyttä raskauden suhteen. Muuten menet ja ostat sen 5 e testin itse. Yhteiskunnan tehtävä ei ole maksaa sitä, kaikkea te luulettekin. Näin on ollut jo vuosien ajan käytäntönä.

Käytäntönä ehkä, kun yhteiskunta yrittää laittaa kustannukset asiakkaiden maksettavaksi. Yhtä hyvin voit sanoa terkkarille, että "Jos teillä ei ole, me sinä ostamaan se testi sieltä apteekista, kuin minä odottelen täällä!"

Vierailija
11/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, on se jännää. Varsinkin kun vaikka olisit saanu menkat 1.10 olisit 11. Viikolla.

Vuotoa voi olla myös raskauden aikana. En minä ainakaan erottaisi, onko niukka vuoto kuukautiset vai ei, samannäköistä tavaraa sieltä valuu.

Vierailija
12/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa oli menkat ja nyt viikolla 20 ja vauvakin köllötteli nätisti ruudulla???

Nyt vähän ryhtiä näihin porvoolaisiin!!!

Vierailija
13/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikki kolme raskautta näkyyt vain veritestein/ultrassa. Pissasta tehtävät testit näyttää negatiivistä loppumetreille asti.

Vierailija
14/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta oon tehny, enkä yhtään raskaustestiä.

Vierailija
15/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyessään se viimostaan ilmottelee.

Vierailija
16/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytäntönä ehkä, kun yhteiskunta yrittää laittaa kustannukset asiakkaiden maksettavaksi. Yhtä hyvin voit sanoa terkkarille, että "Jos teillä ei ole, me sinä ostamaan se testi sieltä apteekista, kuin minä odottelen täällä!"

Toihan olis melkein yhtä pöyristyttävää kun jos yhteiskunta yrittäis patistaa sua töihin!

Vierailija
17/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta sattuu sitä omituisuuksia ihan oikeastikin. Ystäväni äiti oli ehtinyt viidennelle kuulle ennen kuin hänen raskautensa selvisi. Kotona ja neuvolassa tehdyt testit, yhteensä 5 testiä, näyttivät kaikki negatiivista. Ultraamalla vasta selvisi. Syyksi sanoivat sen että keho sekaisin koska imetti vielä edellistä. Tämä siis vuonna 1990. Itsellenikin tuli yhdet kuukautiset n. 2 viikkoa hedelmöityksen jälkeen ja testi oli silloin negatiivinen, seuraavat jätti sitten tulematta ja testi positiivinen.

N27 rv18+2

Vierailija
18/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lasta oon tehny, enkä yhtään raskaustestiä.

Niin ne on otettu sulta tekemättä

Vierailija
19/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö keskiverto palstamamma oikeasti tiedä, että kuukautisten näköistä vuotoa voi tulla raskaudenkin aikana?

Vierailija
20/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miten psljon jokainen lapsi tuottaa päästöjä? Maapallo ei kestä.

Mitä väliä on sillä, ettei joku avaruudessa miljardien miljardien miljardien planeettojen joukossa lilluva planeetta kestä? Ihmisille sillä on suurikin väli, ja niitä ei mielestäsi saisi enää tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan