Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vain seksi kiinnostaa?

Vierailija
11.12.2017 |

Haluaisin kovasti parisuhteen mutta minua kiinnostaa miehissä vain seksi. Miten saisin käännettyä pääni niin että kiinnostuisin parisuhteilusta?

Tuntuu että elämä valuu hukkaan :(

-nainen 24 v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas. Ota yhteyttä terapeuttiisi.

Vierailija
2/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen näiden kaikkien vauvalla viettämieni vuosien aikana oppinut, on se se että silloin kun kirjoittaja alleviivaa sukupuoltaan, on se todennäköisesti juuri päinvastainen, eli mies = nainen ja nainen = mies =)

t. sukupuolineutraali henkilö 34v ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua alkaa leikkimään kotia niin mitään pakottavaa tarvetta siihen ei ole. Jokainen on ihan vapaa rakentamaan oman elämänsä sen näköiseksi kuin itsestä hyvältä tuntuu.

Määrittele itse mitä parisuhde sinulle tarkoittaa minkälaisen ihmissuhteen haluat. Äläkä pyri vain toteuttamaan jotain ymäristön luomaa haavekuvamallia siitä mitä parisuhteen pitää olla.

Vierailija
4/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kovasti parisuhteen mutta minua kiinnostaa miehissä vain seksi. Miten saisin käännettyä pääni niin että kiinnostuisin parisuhteilusta?

Tuntuu että elämä valuu hukkaan :(

-nainen 24 v

Miehenä en ymmärrä ollenkaan mitä tarkoitat. Jos haluat parisuhteen, muttet miestä, niin eikö silloin ystävyyssuhde aja saman asian, tai ehkä jopa lemmikki?