Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduin käymään yksityisellä, sillä neuvolasta ei suostuttu antamaan aikaa raskauden varmistamiseksi!

Vierailija
11.12.2017 |

Kolme apteekin testiä näytti negatiivista , mutta rintoja särkee ja vatsassa kuplii. Housut eivät mene enää kiinni ja väsyttää. Kuukautiset tulleet viimeeksi lokakuussa!
Soitin 2vkoa sitten neuvolaan, mutta puhelimessa ollut nainen vain naureskeli ylimielisesti 'Ettei tänne kuule tuollaisen syyn takia tulla ja jos se testi on negatiivinen niin et sinä raskaana ole".
No, tänä aamuna minulla oli yksityiselle gynelle aika ja Da daa , raskaanahan minä olen ! Arvio on, että viikolla 20. Siellä se vauva köllötteli nätisti ruudulla ♡
Syytä, miksi yksikään testi ei toiminut ei gyne osannut selittää. Mutta raskaana olen!!!
Pitäisi kai soittaa uudestaan neuvolaan, mutta sylettää vieläki se toiminta!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö neuvolaan mennä vasta kun raskaus on todettu?

Vierailija
22/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö keskiverto palstamamma oikeasti tiedä, että kuukautisten näköistä vuotoa voi tulla raskaudenkin aikana?

Tottakai sitä voi tulla. Sillon tosin ei sanota että menkat ollu viimeks ajankohtana x vaan että vuodon takia ei osannu epäillä, koska vtut ne mitkään menkat on.

Ite oon kaks peittoo ja yhen patjan tuhonnu raskausaikana teurastamojätteen näkösiks ja silti löytyy kropasta kaks sykettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokakuussa olleet vielä menkat, ja olet kuitenkin jo viikolla 20, eikä apteekin testit näyttäneet mitään.

Olet oudompi tapaus :)

Onnea.

Minulla oli raskaana "menkat" eli viikon vuotoa, normaalia niukempaa nyt jälkeenpäin ajatellen mutta menkkoina minä  niitä pidin !

Vierailija
24/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisvuotoni on aina ollut niukahkoa, en ole ikinä ymmärtänyt niitä tarinoita joissa tulvii housuun ja sänkykin on veressä! Vuodon kesto on kahdesta kolmeen päivään ja pärjään kahdella tamponilla per päivä. Asiaa  tutkittiin kun olin teini, suljettiin pois endo ym mutta kaikki vaikutti olevan  normaalia ja tuolloin lohdutettiin että vuoto varmasti runsaantuu iän myötä.. olen nyt 29vuotias.  Ehkäisynä oli pillerit, mutta jätin ne pois viime keväänä ja varauduimme miehen kanssa pitkään yritykseen ! Tärppäsikin nopeasti <3

A.p

Vierailija
25/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun raskauteni selvisi viikolla 25, rutiinilla otetussa (virtsasta) raskaustestistä kun minulla oli pissatulehdus. Olin järkyttynyt, sillä kuukautiseni  olivat tulleet koko ajan enkä muutenkaan ollut huomannut muuta, kuin että olin lihonut ja närästi minkä pistin joulun piikkiin.  Kunnon vauvamaha minulle pullahti vasta myöhemmin , mutta pitkään näytin pelkästään lihavalta !  Hemmetti, olisin voinut päätyä yllätyssynnyttämään kylpyammeeseen...

Vierailija
26/26 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen näkee aikanaan vatsasta että kasvaako se.

Ai vatsan kasvu kertoo kaiken?

Mun muijan vatsa on kasvanut jo 1,5v ja enpä usko että siellä vauvaa on.

Ja mun äijän maha on kans kasvanut jo monta vuotta, enkä myöskään usko, että siellä vauvaa on.