Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset puhu suoraan?

Vierailija
11.12.2017 |

Naisten tulisi luopua sosiaalisesta diplomatiasta, jotta vältyttäisiin turhalta ajan hukkaamiselta.
Miehet saavat usein vastauksiksi:"Katotaan nyt", "Ehkä", tai sitten muita hätävalheita ym. mykkäkoulua, jotta "konfliktilta vältyttäisiin.
Tuollainen käytös on tyhmää, varsinkin jos sitä pitää ylläpitää kauan sellaisille miehille,
ketkä eivät osaa lukea rivien välistä.
Päästäkää heidät vähällä ja sanokaa suoraan.
Ne ketkä hahmottavat rivien välistä torjumisen, ansaitsevat suoran vastauksen myös, vai mitä? Reilu peli.

Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.

Tiedostakaa naiset, että kangertelevat vastaukset voivat loukata pahemmin, mitä suorat vastaukset.

Kyllä miehet kestävät, jos haistattelette ne tiehensä, jos he eivät täytä teidän vaatimuksianne.
Älkää olko "kohteliaita" tuollaisissa tilanteissa, vaan taianomainen lause:" Ei kiinnosta!" auttaa.
Jos ei auta, juoskaa näitä miehiä pakoon.

Onko teidän vaikea puhua suoraan? Mikä on sinun kantasi asiaan?
Pelkäätkö suoran puheen seurauksia? Oletko oppinut toimimaan näin?

Kommentit (335)

Vierailija
221/335 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervejärkinen ihminen kertoo asiat suoraan ja tervejärkinen hyväksyy suoraan sanotun totuuden.

Tervejärkinen myös hyväksyy sen että vastaukseksi riittää en ole kiinnostunut seurustelemaan kanssasi. Sen enempää kenelläkään ei ole velvollisuutta avata ajatuksiaan.

Vierailija
222/335 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervejärkinen ihminen kertoo asiat suoraan ja tervejärkinen hyväksyy suoraan sanotun totuuden.

Tervejärkinen myös hyväksyy sen että vastaukseksi riittää en ole kiinnostunut seurustelemaan kanssasi. Sen enempää kenelläkään ei ole velvollisuutta avata ajatuksiaan.

Sehän oli tuonkin kommentin pointti, mitä sitä lisäämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/335 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä hyvältä tunnu, kun estetään numero olemattomista syistä, eikä viitsitty kertoa, ettei kiinnosta muuta kuin tuolla tavalla. Näiden naisten sosiaalisissa taidossa on paljon parannettavaa.

Heistä varmaan on parasta jättää miehet tuollain.

Vierailija
224/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut puhuvat "suoraan", mutta onko se sitten paskatesti miehille?

Vierailija
225/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut puhuvat "suoraan", mutta onko se sitten paskatesti miehille?

On se.

Vierailija
226/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika perus bitchiä touhua se, että feidataan, blokataan face, whatsappissa ja muissa chateissa, ilman että

kerrotaan syytä.

Mutta se on hyvä kysymys, kun feidaaja ja feidattu kohtaavat kadulla, että kyllä feidaajan pitää ottaa vastuuta, jos häneltä kysytään syytä.

Nämä feidaajat keksivät lisää valheita tai mega bitch -ilmeellä hiljaa lähtevät paikalta.

Ei se ole oikea tapa!

Tota noin. Eiköhän sen syyn voi päätellä siitä feidaamisesta eli ei vaan kiinnosta. Ilman mitään sen suurempia asioita. Ihmettelen kyllä miksi antavat niin helposti kaikki someyhteytensä toisille niin helposti stalkattavaksi.

Vierailija
227/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perus bitchiä touhua se, että feidataan, blokataan face, whatsappissa ja muissa chateissa, ilman että

kerrotaan syytä.

Mutta se on hyvä kysymys, kun feidaaja ja feidattu kohtaavat kadulla, että kyllä feidaajan pitää ottaa vastuuta, jos häneltä kysytään syytä.

Nämä feidaajat keksivät lisää valheita tai mega bitch -ilmeellä hiljaa lähtevät paikalta.

Ei se ole oikea tapa!

Tota noin. Eiköhän sen syyn voi päätellä siitä feidaamisesta eli ei vaan kiinnosta. Ilman mitään sen suurempia asioita. Ihmettelen kyllä miksi antavat niin helposti kaikki someyhteytensä toisille niin helposti stalkattavaksi.

Mutta eikö yksinkertaisille miehille voi sanoa suoraan tuon feidaamisen sijaan?

Vierailija
228/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun suoraan, mutta ongelmana on vain se, ettei sitä läheskään aina ymmärretä tai edes haluta ymmärtää. Suoraan puhuessani saan myös kuulla olevani epäkohtelias, ilkeä, nenäkäs, yms.yms. On pitänyt opetella valehtelemaan & puhumaan asian vierestä, ja aspergerille se ei kovin helppoa ole. 

Vierailija
229/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta tahdostani ikisinkku eikä profiiliani ole missään fb:ssa tms. Jos joku tulee livenä ehdottamaan tai tiedustelemaan jotakin suhteen muodostamiseen tähtäävää olen kohteliaasti mutta jämäkästi ilmoittanut ettei sellainen ole mahdollista mutta syy ei ole kysyjässä vaan omassa päätöksessä. Suora vastaus edellyttää luonnollisesti aika suoraa kysymystä josta olen kyllä asiallisesti kiittänyt ja rohkaissut miestä jatkossakin kysymään tai ehdottamaan asioita aika suoraan.

Kukaan ei ole vetänyt mitään rehuja nenäänsä vaan ihan reilusti kavereita ollaan. Tässä mielessä vanhenemisessa on etunsa, draamailut ja tunnekuohut ovat saaneet jäädä taakse puolin ja toisin :).

Vierailija
230/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä naisena pysähdy miettimään omaa feidaamis-tapaa, kun elämä vie, ja jos se loukkaa toisia, niin voi voi.

Tinderi kuumana koko ajan, ym. deitit spämmää whatsappin, niin sitä ahdistuu, eikä siitä melusta erota niitä kiinnostavia tyyppejä aina.

Joskus sitä vaan blokkaa ilman mitään erityistä syytä jonkun miehen ja joskus ei vaan jaksa vastata kaikille.

Osa miehistä turhautuu, kun en vastaa, mutta kokeilisivat itse samaa, niin eivät itsekään vastaisi!

Ihan vakavien deittien kanssa olen puhunut suoraan, kun en nähnyt jatkoa heidän kanssaan.

Mutta koskaan en ole miehiä harhaan johtanut!

Vierailija
231/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä naisena pysähdy miettimään omaa feidaamis-tapaa, kun elämä vie, ja jos se loukkaa toisia, niin voi voi.

Tinderi kuumana koko ajan, ym. deitit spämmää whatsappin, niin sitä ahdistuu, eikä siitä melusta erota niitä kiinnostavia tyyppejä aina.

Joskus sitä vaan blokkaa ilman mitään erityistä syytä jonkun miehen ja joskus ei vaan jaksa vastata kaikille.

Osa miehistä turhautuu, kun en vastaa, mutta kokeilisivat itse samaa, niin eivät itsekään vastaisi!

Ihan vakavien deittien kanssa olen puhunut suoraan, kun en nähnyt jatkoa heidän kanssaan.

Mutta koskaan en ole miehiä harhaan johtanut!

En minäkään miehenä jaksa aina vastata, ja sitten nämä naiset suuttuvat ja haukkuvat tuhkamunaksi.

Itsekin olen ahdistavia tapauksia joutunut estämään, mutta se oli välttämätöntä.

Vierailija
232/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanois ihan suoraan monet yrittää silti jotenkin taivutella. Lähinnä naurattaa kun tuhlaavat siinä aikaansa.

Vierailija
233/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ketju, mutta sanonpa vaan että ei tämä ole sukupuolesta kiinni. Ihan täsmälleen samalla lailla miehet toimivat. En ole vielä IKINÄ saanut suoria pakkeja tai ilmoitusta että tämä oli tässä - vain tekosyitä kiireestä, tai useimmiten, feidaamisen niin ettei viesteihini enää vain pikkuhiljaa vastata ollenkaan.

Typeriä ovat ihmiset jotka tapailevat vain toista sukupuolta, mutta silti kuvittelevat tietävänsä molempien sukupuolten toimintatavat. Ts luulevat että vain naiset toimivat näin, kun tapailevat vain naisia.

Vierailija
234/335 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä ihan suoraan sanonut että ei kiinnosta jos ei kiinnosta. Valitettavasti kaikki miehet eivät ymmärrä edes selvää kieltoa.

Tämä on ihan totta - valitettavasti. En olisi ennen kuvitellut, että voi olla miehiä, jotka eivät ymmärrä suoraa eitä, mutta nyt tuli yksi vastaan. Jatkoi jankkaamista todella monen selvän "ei kiinnosta, en halua, et ole mun tyyppiä, lopeta jo" viestin jälkeenkin, joten lopulta oli pakko pistää estot päälle kaikissa kanavissa. Vähän vielä pelottaa, tuleeko tuo sekopää oven taakse. Alkuun vaikutti ihan tolkulliselta, vaikka lievästi ärsyttävältä ylitsevuotavaisuudessaan ja jatkuvassa yhteydenpidoissaan, joten viestittely ehti jatkua jonkin aikaa. Mutta siitä huolimatta luulisin monen selkeän ein menevän perille ilman tarvetta jankata ja ruinata...

Vierailija
235/335 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä menee usein ohitse, kun heillä on vietti päällä.

Myönnettäköön, että kyllä miehille pitää antaa haastetta, kun yrittävät iskeä, mutta jos mies on joku hullu tai ei kiinnostava, niin sanon suoraan, jos se on sellainen kelle voi niin sanoa.

Vierailija
236/335 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin luennon yhdelle miehelle, miksi se ei ole sopiva, mutta jäi ruikuttamaan.

Joskus sain haukkuja, mutta usein ihan kohteliaisuudesta kerron kuin asiat on.

Vierailija
237/335 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies kyllä iskee tuollaisia mykkäkoululaisia #metoosta viis.

Vierailija
238/335 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään vaikeata: Jos nainen ei saa suustaan ulos "joo", niin sitten sen voi dumpata.

Vierailija
239/335 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minun kokemuksen mukaan MIEHET on niitä epäsuoria, kieroja kyräilijöitä. Naiset on paljon suorempia.

Vierailija
240/335 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minun kokemuksen mukaan MIEHET on niitä epäsuoria, kieroja kyräilijöitä. Naiset on paljon suorempia.

Olet tapaillut neitimiehiä.

Tosimiehet kertovat suoraan ja kiroilevat päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän