Mikseivät naiset puhu suoraan?
Naisten tulisi luopua sosiaalisesta diplomatiasta, jotta vältyttäisiin turhalta ajan hukkaamiselta.
Miehet saavat usein vastauksiksi:"Katotaan nyt", "Ehkä", tai sitten muita hätävalheita ym. mykkäkoulua, jotta "konfliktilta vältyttäisiin.
Tuollainen käytös on tyhmää, varsinkin jos sitä pitää ylläpitää kauan sellaisille miehille,
ketkä eivät osaa lukea rivien välistä.
Päästäkää heidät vähällä ja sanokaa suoraan.
Ne ketkä hahmottavat rivien välistä torjumisen, ansaitsevat suoran vastauksen myös, vai mitä? Reilu peli.
Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.
Tiedostakaa naiset, että kangertelevat vastaukset voivat loukata pahemmin, mitä suorat vastaukset.
Kyllä miehet kestävät, jos haistattelette ne tiehensä, jos he eivät täytä teidän vaatimuksianne.
Älkää olko "kohteliaita" tuollaisissa tilanteissa, vaan taianomainen lause:" Ei kiinnosta!" auttaa.
Jos ei auta, juoskaa näitä miehiä pakoon.
Onko teidän vaikea puhua suoraan? Mikä on sinun kantasi asiaan?
Pelkäätkö suoran puheen seurauksia? Oletko oppinut toimimaan näin?
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, lopputulos on aina sama: naiset eivät puhu suoraan.
Miksi naiset eivät puhu silloin suoraan, jos mies antaa luvan tyylin: "En mä suutu"?
Eivät puhu tuolloinkaan, pelkkää kiertelyjä kuten politiikon suusta.
Koska mies valehtelee: suuttuu kumminkin. Miesten ego ei kestä suoraa puhetta.
Tiedän yhden miehen joka aina sanoi kaikkeen "katsotaan". Ei koskaan tullut suoraa vastausta ja usein jos ehdotti yhteistä tekemistä vastaukseksi sai vain tuon katsotaan. Mies piti löysässä hirressä kun ei koskaan osannut pitää mieltänsä, välillä halusi olla suhteessa välillä taas ei. Mutta ei todellakaan ole aina naisrt jotka kiertelevät ja kaartelevat, kyllä miehetkin yhtälailla sen leikin osaavat.
Ehdottomasti se suoraan puhuminen on kannattavaa!
Naiset ymmärtävät mykkäkoulun valtavälineenä ja käyttävät sitä!
Ehkä heistä on mukavaa kiusata miehiä, kun eivät puhu suoraan?
Ei ne puhu suoraan.
Hylkäävät sanomatta mitään nämä modernit naiset, kun kerran on "tarjolla" parempia.
Minulla meni liian kauan tajuta naisten kanssa se, että he ovat onnellisia valheesta mutta vihaisia totuudesta. Tämä lannisti minut tosi pahasti, sillä en halua valehdella koska se on väärin, ja joku vihaa minua nyt sen vuoksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen mie/akia jätä asioita suoraan sanomatta, vaan omien tunteidensa vuoksi. Naiset ovat oppineet välttämään konflikteja ja suoria puheita, koska naisporukoissa sitä ei hyväksytä. Siitä tulee heti palautetta, ja naiset osaavat olla todella ilkeitä toisiaan kohtaan. Suorista puheista saa äkkiä hankalan tai ylimielisen maineen, ja sellainen saattaa joutua kousaamisen kohteeksi tai porukasta eristetyksi. On siis opittu malli, jota toistetaan myös silloin, kun puhutaan miehille. Poikaporukoiden parissa varttuneet eivät usein omaa tätä käytösmallia, vaan he sanovat asiat suoraan miesten tapaan.
Kerrohan sitten vielä, mikä tekee "miesten tavasta" niin erinomaisen ja ylivoimaisen mahtavan, että jopa naisten pitäisi luopua "naisten tavasta" ja siirtyä "miesten tapaan".
No suoraan sen sanoen: turha mielistely ja paskanpuhuminen/liirumlaarum aikaa vielä lässytys vähenee. Voi luottaa siihen, että kauniit sanat ovat aitoja ja turhat tunnevatkaamiset jäävät vähemmälle.
Ärsyttää, että suorapuheisuus saa heti negatiivisen leiman. Itse suorapuheisena tykkään antaa myös positiivista palautetta enkä esim. kailota, jos jollain on ruma tukka tms. Kiinnitän myös huomiota palautteenannon tapaan. Etenkin, kun en halua loukata. Toisaalta teennäisen oloisille kulissi-ihmisille annan usein kyllä palaa, ihan vaan herätelläkseni. Ja kieltämättä nautin siitä. Ja pysyn kaukana lässytyskerhoista.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi luopua sosiaalisesta diplomatiasta, jotta vältyttäisiin turhalta ajan hukkaamiselta.
Miehet saavat usein vastauksiksi:"Katotaan nyt", "Ehkä", tai sitten muita hätävalheita ym. mykkäkoulua, jotta "konfliktilta vältyttäisiin.
Tuollainen käytös on tyhmää, varsinkin jos sitä pitää ylläpitää kauan sellaisille miehille,
ketkä eivät osaa lukea rivien välistä.
Päästäkää heidät vähällä ja sanokaa suoraan.
Ne ketkä hahmottavat rivien välistä torjumisen, ansaitsevat suoran vastauksen myös, vai mitä? Reilu peli.Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.
Tiedostakaa naiset, että kangertelevat vastaukset voivat loukata pahemmin, mitä suorat vastaukset.
Kyllä miehet kestävät, jos haistattelette ne tiehensä, jos he eivät täytä teidän vaatimuksianne.
Älkää olko "kohteliaita" tuollaisissa tilanteissa, vaan taianomainen lause:" Ei kiinnosta!" auttaa.
Jos ei auta, juoskaa näitä miehiä pakoon.Onko teidän vaikea puhua suoraan? Mikä on sinun kantasi asiaan?
Pelkäätkö suoran puheen seurauksia? Oletko oppinut toimimaan näin?
Siis kun mikään ei kelpaa! Olen suorapuheinen ja rehellinen mutta en epäkohtelias enkä tyly. Arvostan suoruutta ja rehellisyyttä. Ja se vasta paha onkin! Siitä ei tykätä sitten ollenkaan, ja saan erittäin "kaunista" palautetta. Diplomaattinen ei saa olla, suora ei saa olla - minkälainen pitäisi?
Ei sillä että aikoisin muuttua. Minä olen minä, ota tai jätä.
Jos olen joutunut antamaan pakkeja, olen kyllä sanonut suoraan, mutta hyvin kohteliaasti ja pahoitellen asiaa, ellei kyseessä ole ollut joku todella päällekäyvä öykkäri. Joskus olen lisäksi joutunut valehtelemaan olevani varattu, koska sinkkunaisella ei kaikkien miesten mielestä ole lupaa kieltäytyä. Hyvät miehet, olen pahoillani naisten puolesta, jos tosiaan saatte paljon nyrpeitä ilmeitä ja "ei kiinnosta" -tiuskaisuja kohteliaisiin aloitteisiin, ja kieltämättä se epämääräinen vastaus voi myös olla ikävä. On todella sääli, että toisia ihmisiä lannistetaan ja ihmiset pelkäävät aloitteiden tekemistä. Huom. myös miehet osaavat olla todella epämääräisiä.
Jatkuva ylianalysointi on rampauttanut naiset.
Naiset on liian monimutkasia ja miehet liian yksinkertasia
Vierailija kirjoitti:
Joskus naisetkaan ymmärrä mykkäkoulua. Jotkut vaan innostuvat häiritsemään, mutta hiljaisuus ei mene jakeluun tai mikroilmeet tyyliin: painu nyt siitä.
Miksi ihmeessä et voi sanoa suoraan? Oletko varma, etteivät mikroilmeesi näytä joltain muulta kuin mitä itse kuvittelet, koska ilmeisesti teet niitä tietoisesti?
Kyllä se on suositeltavaa naisten puhua suoraan, jos mies pyytää vastausta. Ei vaadi vaan pyytää rauhallisesti.
Ihan kysyn nyt, onko sitten mukavaa kohdatta feidattu mies kadulla, jolle olette pitäneet mykkäkoulua tai olette kertoneet niitä valkoisia valheita?
Jatketteko samaa peliä, jos mies tulee pyytämään vastausta teiltä? Eikö jo tuolloin kannata sanoa syy, jos sitä pyydetään, oli se sitten niin perus kuin ei kiinnosta tai ei sovita yhteen - totuudet?
Feidasipa kaveri tai deitti, joku muu, mies tai nainen, niin pitää kertoa totuus, eikä kaunistella tai olla hiljaa, kun teiltä pyydetään vastauksia.
Aika perus bitchiä touhua se, että feidataan, blokataan face, whatsappissa ja muissa chateissa, ilman että
kerrotaan syytä.
Mutta se on hyvä kysymys, kun feidaaja ja feidattu kohtaavat kadulla, että kyllä feidaajan pitää ottaa vastuuta, jos häneltä kysytään syytä.
Nämä feidaajat keksivät lisää valheita tai mega bitch -ilmeellä hiljaa lähtevät paikalta.
Ei se ole oikea tapa!
Sinkkuelämää-sarja on pilannut näiden naisten aivot!
Ei se ole kivaa, kun mies tulee kuulustelemaan, miksi feidasit, joten kerron aina tyypeille, jotka ei kiinnosta, ettei tämä meidän juttu toimi ja hyvin on toiminut.
Harvoin kukaan haukkuu huoraksi, mutta se on aika huvittaa kuulla mitä milloinkin haukkuja saan, mutten mistään mykkäkoulusta.
Nämä mykkäkoulun laudatur-naiset käyttävät hyväkseen reppanoita ja stalkkereita.
He tietävät, että mykkäkoulu aiheuttaa joissain miehissä vastareaktion, että he viestittävät paljon naisen perään jne.
Lopulta nämä naiset vievät viestit eteenpäin, jotka sisältävät rakkausviestejä ym. kunnianloukkauksia, ja käräjillä rahastavat näitä miehiä, jotka eivät lopettaneet viestittelyä.
Mykkäkoulu on julmaa taktikointia, joten puhukaa suoraan. :)
Olen kokeillut pari kertaa, ja aina siitä seuraa hirveä loukkaantuminen. Olipa puhumisen kohteena mies tai nainen.
Tervejärkinen ihminen kertoo asiat suoraan ja tervejärkinen hyväksyy suoraan sanotun totuuden.
Mä sanon suoraan ja joskus jopa rumasti. Yhden miehen nostin rinnuksilta seinälle, kun ei tajunnut, että ei on ei. Sen jälkeen tää äijä ei tullut enää käpälöimään.