Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kun mies sheivaa itseään aina kun lähtee ulos yöhön?

Vierailija
11.12.2017 |

Ollaan naimisissa olevan pari, yksi lapsi jos se tähän mitenkään liittyy.
Aina kun miehellä on jokin iltameno, yömeno, kätkien kanssa keikalle/baariin tms. niin mies sheivaa alapäätään. Normaalisti ei niin kauheasti sheivaa, toisinaan kyllä ja vaäghän saksii.

Mutta AINA kun kun lähtee niin hiukset ojennukseen, parta trimmatuksi, parhaat tuoksut päälle JA munakarvoitus siistiksi.

Herättäisikö teissä mitään ajatuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä? Kyllä sinäkin varmaan laitat itsesi kuntoon, kun lähdet ulos tyttöjen kanssa. Miksei mies saisi niin tehdä?

Vierailija
2/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi meininki, ei koskaan tiedä kehen sitä törmää.... ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoitus lisää hienhajua, siksi mies sitä todennäköisesti raakaa. Karvaton mulkku on järkyttävän ruma, joten ainakaan muhun ei moinen tekisi vaikutusta, vaan tasn päinvastoin - joten jos nyt ajattelit hänen varautuvan sivupanoihin, niin aika tyhmää se...

Vierailija
4/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta AINA kun kun lähtee niin hiukset ojennukseen, parta trimmatuksi, parhaat tuoksut päälle JA munakarvoitus siistiksi.

Herättäisikö teissä mitään ajatuksia?

Sun miehesi on itsensäpaljastaja.

Vierailija
5/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Kyllä sinäkin varmaan laitat itsesi kuntoon, kun lähdet ulos tyttöjen kanssa. Miksei mies saisi niin tehdä?

En ole ap, mutta minä en kyllä sinkkuna sheivaa alapäätäni ulos lähtiessäni, jos ei ole mahdollisuutta seksiin. 

Vierailija
6/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt lapsi mitenkään miehen sheivaamiseen liittyy.

Vierailija
7/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää suuseksiä varten sheivaa. 

Vierailija
8/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pillukarvoituksen ajelu pitää tehdä kun lähtee baariin ja elää vakituisessa suhteessa?

Vierailija
9/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi meininki, ei koskaan tiedä kehen sitä törmää.... ; )

Jos vaikka posliinit kilahtaa yksiin ;)

Vierailija
10/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta minä en kyllä sinkkuna sheivaa alapäätäni ulos lähtiessäni, jos ei ole mahdollisuutta seksiin. 

Ai, kyllä minä sheivaan kaikki karvat aina kerralla. En erottele, että tänään voin sheivata vain jalat, kun olen lähdössä ulos ja toisena päivänä alapään, kun olen valmistautumassa seksiin mieheni kanssa:)

Vierailija
11/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, kyllä minä sheivaan kaikki karvat aina kerralla. En erottele, että tänään voin sheivata vain jalat, kun olen lähdössä ulos ja toisena päivänä alapään, kun olen valmistautumassa seksiin mieheni kanssa:)

Aloituksessa sanottiin, ettei normaalisti sheivaile. Jos sinä normaalistikin sheivaat alapääsi, niin eihän siinä sitten mitään ihmeellistä ole. 

Vierailija
12/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei mene edes baariin vaan suoraan hoitonsa luo. 

Vierailija
13/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sheivaat jos on mahdollisuus seksiin?

Vierailija
14/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanini sheivaa vain, kun harrastetaan seksiä, muuten antaa rehottaa. 

Valmistautuu kaikenvaralta tai sitten on jo varmaa seksiä tiedossa. 

Vierailija
15/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan viipyy iltamenoissaan? Onko muuten epäluotettava tai sen oloinen? Mitä on antanut selitykseksi sheivailulle?

Vierailija
16/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa sanottiin, ettei normaalisti sheivaile. Jos sinä normaalistikin sheivaat alapääsi, niin eihän siinä sitten mitään ihmeellistä ole. 

Niin, olen minä kuullut useammaltakin ystävältä että kun lähtee ulos niin alapään sheivaaminen kuuluu ehdottomasti ehostautumiseen. Vaikka muuten ei niin sheivaisi tai olisi karvaton niin kyllähän baariin mennessä pitää sheivata! Whoot? Miksi? Eikö baarissa enää voi olla siten, että vähän pöheikkö tursuilee? Kai kaikilla sentään on hame/mekko päällä?

Vierailija
17/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sheivaat jos on mahdollisuus seksiin?

Kyllä, enemmän kuin normaalisti. Joka päivä myöskään meikkaa tai suorista hiuksiani, mutta treffeille lähtiessäni kyllä. Mitäs ihmeellistä tässä on? 

Vierailija
18/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakointi sujuu helpommin.

Vierailija
19/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani siitä, että lähtee Kätkien kanssa baariin. Katja ja Virpi on kuitenkin edelleen melkoisen timmejä naikkosia.

Vierailija
20/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisystävät ovat kyllä aina sheivanneet, meikanneet ja laittaneet tukan mennessään tyttöjen kanssa iltaa viettämään. En ole kyllä moisesta osannut ikinä tulla mustikseksi...

Ennen tuli itsekin useammin trimmailtua tai ajeltua kasseja. Nyksä on taas semmoinen "miehet miehinä, kiitos!" -tyyppinen, että suunnilleen suuttuu jos on siloiteltu paikkoja.