Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kun mies sheivaa itseään aina kun lähtee ulos yöhön?

Vierailija
11.12.2017 |

Ollaan naimisissa olevan pari, yksi lapsi jos se tähän mitenkään liittyy.
Aina kun miehellä on jokin iltameno, yömeno, kätkien kanssa keikalle/baariin tms. niin mies sheivaa alapäätään. Normaalisti ei niin kauheasti sheivaa, toisinaan kyllä ja vaäghän saksii.

Mutta AINA kun kun lähtee niin hiukset ojennukseen, parta trimmatuksi, parhaat tuoksut päälle JA munakarvoitus siistiksi.

Herättäisikö teissä mitään ajatuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se jotenkin nostattaa itsetuntoa ja kaippa useimmat haluaa tuntea itsensä yössä hyvännäköiseksi. Vertaa naisten alusvaatteeisiin. Oikeesti saat jotain vihiä kysymällä asiasta mieheltä.

Vierailija
62/64 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan viipyy iltamenoissaan? Onko muuten epäluotettava tai sen oloinen? Mitä on antanut selitykseksi sheivailulle?

Mitä, pitääkö sillekin jo selitys antaa??!  Kai nyt nainenkin saa sheivata ihan mitä kohtia kropastaan itse haluaa ilman että sitä tarvitsisi kellekään selitellä, lähti sitten baariin tai ei. Jokaisella on hei oikeasti oikeus päättää omaa kehoaan koskevasta karvoituksesta! Jos siitä nyt kumppani saa kilarit ni hoh hoijaa...

Tsiisus, tarkoitin tietysti sitä että mitä on sanonut kun ap on kysynyt (mahdollisesti) että miksi mies sheivaa ulos lähtiessään. Itse ainakin kysyisin vaikka tietäisin että se olisi turhaa enkä ole niin äiti teresa että pystyisin hillitsemään itseni, siis varsinkin jos jotain muitakin epäilyjä olisi.

Mutta pointsi väärinymmärryksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic mutta älkää hyvät miehet oikeasti sheivaa! Sattuu niin pirusti kun se teidän millisänki iskee herkimpiin paikkoihin täydellä voimalla! Siistiä saa mutta alle sentin mittaista kasvustoa en haluaisi enää koskaan joutua kokemaan.. sattuu...

T Ä M Ä.

Tai ainakin se että olen (tuurisheivaajanaisena) miettinyt sitä että se on aika epämiellyttävää ja aika kitkallista suorastaan kun kaksi sänkeä jymähtää toisiaan vasten. Ainakin minulle vähemmän nautinnollisempaa kuin se kitka puuttuu. Eli vaikka eletään tässä seksi-yhteiskunnassa niin oikeastaan se seksi on aika vähänautinnollista, vähän kuin lievästi ympärileikattuja olisimme kaikki.

Vierailija
64/64 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Off topic mutta älkää hyvät miehet oikeasti sheivaa! Sattuu niin pirusti kun se teidän millisänki iskee herkimpiin paikkoihin täydellä voimalla! Siistiä saa mutta alle sentin mittaista kasvustoa en haluaisi enää koskaan joutua kokemaan.. sattuu...

T Ä M Ä.

Tai ainakin se että olen (tuurisheivaajanaisena) miettinyt sitä että se on aika epämiellyttävää ja aika kitkallista suorastaan kun kaksi sänkeä jymähtää toisiaan vasten. Ainakin minulle vähemmän nautinnollisempaa kuin se kitka puuttuu. Eli vaikka eletään tässä seksi-yhteiskunnassa niin oikeastaan se seksi on aika vähänautinnollista, vähän kuin lievästi ympärileikattuja olisimme kaikki.

Luomuna naisen alapää pysyy kosteampanakin ja tuoksuu aidommalta kun posliinissa eritteet jää iholle ja haju on karmeampi.