Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kun mies sheivaa itseään aina kun lähtee ulos yöhön?

Vierailija
11.12.2017 |

Ollaan naimisissa olevan pari, yksi lapsi jos se tähän mitenkään liittyy.
Aina kun miehellä on jokin iltameno, yömeno, kätkien kanssa keikalle/baariin tms. niin mies sheivaa alapäätään. Normaalisti ei niin kauheasti sheivaa, toisinaan kyllä ja vaäghän saksii.

Mutta AINA kun kun lähtee niin hiukset ojennukseen, parta trimmatuksi, parhaat tuoksut päälle JA munakarvoitus siistiksi.

Herättäisikö teissä mitään ajatuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä haet takaa?

Etkö halua että miehesi sheivaa karvojaan? Voit toki sanoa mielipiteesi hänelle, mutta muista, että mies päättää itse mitä kropalleen tekee.

Vai miehellä mielestäsi ole oikeutta hakea hyvää fiilistä laittautumisen kautta kuten naisilla? Vai lähdetkö sinä tyttöjen iltaan ilman laittautumista?

Eikö herätä ihmetystä, että sheivaa baariin lähtiessä alapäänsä, mutta ei juurikaan muuten kotona. Minä sheivaan vain silloin, kun olen seksiä saamassa. 

Vierailija
42/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihan vain tapa, että kun lähtee juhlimaan, niin valmistautuu huolella ja sheivaus on vain tapana osa sitä.

Löysin myös yhden teorian lisää, mitäs kun hän tulee yöllä kotiin, onko teillä tapana silliinoin rakastella? Mitä jos sheivaakin sinua varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naisystävät ovat kyllä aina sheivanneet, meikanneet ja laittaneet tukan mennessään tyttöjen kanssa iltaa viettämään. En ole kyllä moisesta osannut ikinä tulla mustikseksi...

Ennen tuli itsekin useammin trimmailtua tai ajeltua kasseja. Nyksä on taas semmoinen "miehet miehinä, kiitos!" -tyyppinen, että suunnilleen suuttuu jos on siloiteltu paikkoja.

Onko tilanne siis ollut sellainen, että naisystäväsi eivät muuten sheivanneet, mutta baariin lähtiessä sheivasivat? Meikkaaminen ja hiusten laittaminen on eri asia, kun naama ja hiukset näkyvät siellä kaikille, mutta ketä ihmettä varten se sheivaaminen tehdään? Kuka näkee, mitä siellä housuissa on? 

Ja kukas ne alusvaatteet näkee? Kuitenkin monet naiset haluavat juhliin tai tyttöjen iltaan mennessään laittaa vähän paremmat/hienommat alusvaatteet päälle. Kuulemma tuntee itsensä kauniimmaksi, itsevarmemmaksi jne. Sinun logiikalla täytyy epäillä pettämisestä heti jos panostaa alusvaatteissa vanhoja kuluneita sloggeja enempää, koska eihän niitä kukaan näe.

No kyllä minä tuotakin ihmettelisin, jos muuten kulkee aina reikäisissä sloggeissa, mutta sinne baariin haluaa säästää ne paremmat alusvaatteet. 

Aika moni nainen pitää kotona tavallisia "sloggeja", mutta juhliin (aina hääpäiväillallisesta tyttöjen iltaan) puetaankin pitsiä. Ilmeisesti pettureita onkin paljon olettamaani enemmän.

Vierailija
44/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naisystävät ovat kyllä aina sheivanneet, meikanneet ja laittaneet tukan mennessään tyttöjen kanssa iltaa viettämään. En ole kyllä moisesta osannut ikinä tulla mustikseksi...

Ennen tuli itsekin useammin trimmailtua tai ajeltua kasseja. Nyksä on taas semmoinen "miehet miehinä, kiitos!" -tyyppinen, että suunnilleen suuttuu jos on siloiteltu paikkoja.

Onko tilanne siis ollut sellainen, että naisystäväsi eivät muuten sheivanneet, mutta baariin lähtiessä sheivasivat? Meikkaaminen ja hiusten laittaminen on eri asia, kun naama ja hiukset näkyvät siellä kaikille, mutta ketä ihmettä varten se sheivaaminen tehdään? Kuka näkee, mitä siellä housuissa on? 

Ja kukas ne alusvaatteet näkee? Kuitenkin monet naiset haluavat juhliin tai tyttöjen iltaan mennessään laittaa vähän paremmat/hienommat alusvaatteet päälle. Kuulemma tuntee itsensä kauniimmaksi, itsevarmemmaksi jne. Sinun logiikalla täytyy epäillä pettämisestä heti jos panostaa alusvaatteissa vanhoja kuluneita sloggeja enempää, koska eihän niitä kukaan näe.

No kyllä minä tuotakin ihmettelisin, jos muuten kulkee aina reikäisissä sloggeissa, mutta sinne baariin haluaa säästää ne paremmat alusvaatteet. 

Aika moni nainen pitää kotona tavallisia "sloggeja", mutta juhliin (aina hääpäiväillallisesta tyttöjen iltaan) puetaankin pitsiä. Ilmeisesti pettureita onkin paljon olettamaani enemmän.

Jaa. Minä en osta kotioloihinkaan rumia alushousuja ja niistä parhaat valkkaan vain silloin, kun tiedän, että joku ne voi nähdä. Noh, tapansa kullakin. En vain oikein näe järkeä tuossa. 

Vierailija
45/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua että miehesi sheivaa karvojaan? Voit toki sanoa mielipiteesi hänelle, mutta muista, että mies päättää itse mitä kropalleen tekee.

Vai miehellä mielestäsi ole oikeutta hakea hyvää fiilistä laittautumisen kautta kuten naisilla? Vai lähdetkö sinä tyttöjen iltaan ilman laittautumista?

Eikö herätä ihmetystä, että sheivaa baariin lähtiessä alapäänsä, mutta ei juurikaan muuten kotona. Minä sheivaan vain silloin, kun olen seksiä saamassa. 

Esimerkiksi vaimoni on aina ollut ns. tuurisheivaaja. Välillä voi mennä kuukausia ilman mitään trimmausta ja välillä innostuu ajelemaan. En esimerkiksi millään usko, että sheivasi lapsemme ristiäisiin seksin toivossa.

Vierailija
46/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi vaimoni on aina ollut ns. tuurisheivaaja. Välillä voi mennä kuukausia ilman mitään trimmausta ja välillä innostuu ajelemaan. En esimerkiksi millään usko, että sheivasi lapsemme ristiäisiin seksin toivossa.

Teilläkö ei ollut seksiä tuolloin, vai? 

Vierailija
47/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan naimisissa olevan pari, yksi lapsi jos se tähän mitenkään liittyy.

Aina kun miehellä on jokin iltameno, yömeno, kätkien kanssa keikalle/baariin tms. niin mies sheivaa alapäätään. Normaalisti ei niin kauheasti sheivaa, toisinaan kyllä ja vaäghän saksii.

Mutta AINA kun kun lähtee niin hiukset ojennukseen, parta trimmatuksi, parhaat tuoksut päälle JA munakarvoitus siistiksi.

Herättäisikö teissä mitään ajatuksia?

Miksi sä kysyt meidän mielipiteitä, etkö osaa ajatella itse?

Vierailija
48/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sheivaan itseni aina ennen jotain juhlia tms spesiaalimpaa kuin vain kotona oleminen. Kainalot ajelen säännöllisesti, vaikka en mihinkään menisi, ja sääretkin vain kesällä.

Miksi sheivaat juhliin? Ajattelitko, että joku muu näkee sileän pimperosi juhlissa?

Vierailija
49/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menossa vakipanolleen tai homobaariin eli elää kaapissa. Valitettavasti.

Vierailija
50/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naisetkin tekee ja sormus pois sormesta

Vierailija
51/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic mutta älkää hyvät miehet oikeasti sheivaa! Sattuu niin pirusti kun se teidän millisänki iskee herkimpiin paikkoihin täydellä voimalla! Siistiä saa mutta alle sentin mittaista kasvustoa en haluaisi enää koskaan joutua kokemaan.. sattuu...

Se on just superkiihottavaa... sänki

Vierailija
52/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin sen jälkeen, kun on pari päivää siivottu ja leivottu sekä juhlapäivänä puoli sukua kestitetty, tiskattu ja lapset vihdoin nukutettu, on virtaa muuhun kuin haliin ja hyvän yön suukkoon ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
53/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Kyllä sinäkin varmaan laitat itsesi kuntoon, kun lähdet ulos tyttöjen kanssa. Miksei mies saisi niin tehdä?

Miksi pillukarvoituksen ajelu pitää tehdä kun lähtee baariin ja elää vakituisessa suhteessa?

Miksi pitää lähteä baariin jos elää vakituisessa suhteessa? 

Koska siellä voi olla kännissä kavereiden kanssa ja se on kivaa. Sheivaamiselle baariin lähtiessä en keksi yhtään syytä, jos sitä ei kukaan kuitenkaan näe. 

Baariin lähtiessä ei ole syytä vaihtaa alushousuja, jos niitä ei kukaan näe?

Ei olekaan jos ne eivät ole likaiset. Miksi pillukarvat pitää poistaa kun oletettavasti alapää pestään noin kerran vuorokaudessa (vedellä)?

Vierailija
54/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin sen jälkeen, kun on pari päivää siivottu ja leivottu sekä juhlapäivänä puoli sukua kestitetty, tiskattu ja lapset vihdoin nukutettu, on virtaa muuhun kuin haliin ja hyvän yön suukkoon ennen nukkumaan menoa.

En tarkoittanut juuri sitä päivää. Sinä kai kuitenkin näit vaimosi sheivattuna, oletan. 

Vierailija
55/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No semmoista sheivaamista on ollut useimmilla, että kun ehtii tai alkaa haittaamaan liikaa. Se on minusta aivan normaalia ihmisen toimintaa, että pellin allakin on kaikki kunnossa kun lähdetään. Vaikuttaa fiilikseen että on asiat kunnossa.

Naisella siis asiat eivät ole kunnossa jos alapäässä on karvoistusta joka ihan tutkitusti suojaa ja on hyödyksi alapäälle?

Suoraan sanottuna, baariin kun menee niin alapääkin on oltava kuin poketähdellä (90-2000 luku) tai "ammattilaisella" kuten vaatteetkin ovat tyrkyt? Naisen normaali alapää on ällöttävä ja ruma, siitä on tehtävä kalju?

Vierailija
56/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic mutta älkää hyvät miehet oikeasti sheivaa! Sattuu niin pirusti kun se teidän millisänki iskee herkimpiin paikkoihin täydellä voimalla! Siistiä saa mutta alle sentin mittaista kasvustoa en haluaisi enää koskaan joutua kokemaan.. sattuu...

Miltä luulet, että tuntuu naisen sänki tai edes paljas jossa kitkaa on paljon enemmän kuin luomussa? Ihanalta vai? Not...

Vierailija
57/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän harrastan pensaan siistimistä silloin tällöin ja välillä jopa pallien vahaamista ihan vain omaksi ilokseni ja jostain syystä se parantaa itseluottamusta ja karvoitus ei hierrä eivätkä nivuset rupea haisemaan. En siksi, että olisin lähdössä panemaan, vaikka onhan tuo seksikin toisesta osapuolesta mukavempaa varmasti siistityllä vehkeellä :)

Vierailija
58/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän harrastan pensaan siistimistä silloin tällöin ja välillä jopa pallien vahaamista ihan vain omaksi ilokseni ja jostain syystä se parantaa itseluottamusta ja karvoitus ei hierrä eivätkä nivuset rupea haisemaan. En siksi, että olisin lähdössä panemaan, vaikka onhan tuo seksikin toisesta osapuolesta mukavempaa varmasti siistityllä vehkeellä :)

Minulla miehenä pallit ja nivuset + kullin yläpuoli hikoaa selvästi enemmän ajeltuna. Selvähän se on kun ihopoimut pääsee olemaan päin yhdessä. Karvoitus ilmastoi ja auttaa kuivattamaa jos hikoaa.

Vierailija
59/64 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä epäilisi tuon perusteella mitään. Olen aina baariin lähtiessäni sheivannut itseni, olimpa sitten sinkku tai parisuhteessa. Jokainen haluaa näyttää hyvältä ja tuntea olonsa hyväksi toisinaan. Ehkä miehesikin haluaa silloin tällöin sheivata kuitenkin, vaikkei säännöllisesti jaksakaan. Tuollaisena päivänä kun ns. laittautuu muutenkin hieman, on helppo hoitaa ne arjen luksukset siinä samalla kuten sheivaus.

Toki jos on muitakin syitä epäillä niin se on asia erikseen.

Vierailija
60/64 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä epäilisi tuon perusteella mitään. Olen aina baariin lähtiessäni sheivannut itseni, olimpa sitten sinkku tai parisuhteessa. Jokainen haluaa näyttää hyvältä ja tuntea olonsa hyväksi toisinaan. Ehkä miehesikin haluaa silloin tällöin sheivata kuitenkin, vaikkei säännöllisesti jaksakaan. Tuollaisena päivänä kun ns. laittautuu muutenkin hieman, on helppo hoitaa ne arjen luksukset siinä samalla kuten sheivaus.

Toki jos on muitakin syitä epäillä niin se on asia erikseen.

Sheivaus = luksus?