Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varma, että täällä lähistöllä asuu luultavasti villinä koiran ja kissan sekasikiö.

:-0
10.12.2017 |

Se muistuttaa minusta kyllä muuten melko lailla kissaa, mutta on väritykseltään selvästi saksanpaimenkoiran värinen, pari kertaa olen nähnyt kun se nostaa jalkaa esim. puuta vasten virtsatessaan samaan tapaan kuin uroskoira merkkaa reviiriään ja kerran se katsoi minua minkä jälkeen se ihan selvästi haukkui, jonka jälkeen se maukui.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun ei tarvii huomenna mennä töihin tai sitten jonkun työtehtävä on etsiä kadonnutta potilasta. 

Vierailija
2/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani psyk.sairaanhoitaja. Nyt vieyän vapaapäivää. Tervetuloa huomenna käymään vastaanotolla. Keskustellaan sitten maukuvasta ja haukkuvasta kissakoirasta syvällisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko tätä.

Vierailija
4/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri lajit ei lisäänny keskenään, poikkeuksena hevonen ja aasi.

Vierailija
5/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kerran pimeällä metsikössä vastaan supikoira. Kaupungissa siis asun. Luulin myös koiran ja kissan risteymäksi kun en osannu ajatellakaan supikoiraa naapurustoon :D ja oli vielä pimeetä enkä nähny kunnolla. Niin jännä liikehdintä sillä ja pää ihan ku kissalla. Googlaa!

Vierailija
6/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdotonta. Eivätkö ihmiset käy edes peruskoulua? Seuraavaksi joku alkaa ennustaa lapsen sukupuolta raskausmahan muodosta. Kuvottaa tuollainen tietämättömyys.

Vierailija
7/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri lajit ei lisäänny keskenään, poikkeuksena hevonen ja aasi.

Tarhoissa syntyy liikereitä (leijona ja tiikeri. Tillona olisi parempi nimi.)

Vierailija
8/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kerran pimeällä metsikössä vastaan supikoira. Kaupungissa siis asun. Luulin myös koiran ja kissan risteymäksi kun en osannu ajatellakaan supikoiraa naapurustoon :D ja oli vielä pimeetä enkä nähny kunnolla. Niin jännä liikehdintä sillä ja pää ihan ku kissalla. Googlaa!

Kiesus🙄

Vierailija
9/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo on naisen ja sian risteytys ja sen vaimo selvästi sukua norsulle..

Vierailija
10/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakoira...selvä. Hauhaumaumau.

Vierailija
11/11 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiesus🙄

Ja se ääni! Se kirkuu kuin naista kidutettaisiin. Kohtuu aavemaista, kun olet telttailemassa öisessä metsässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi