Mistä tietää haluaako mies vain seksiä?
Tapasin tässä muutama viikko sitten miehen, jonka kanssa käytiin treffeillä kerran. Tämä mies on etelä-eurooppalainen, ja siksi mietinkin hänen tarkoitusperiään. Asun itsekin tässä kyseisessä maassa. Kuitenkin heti treffeillä näin selvästi, että hän on kiinnostunut minusta, mutta antoi ristiriitaisia viestejä tarkoitusperästään. Jo ennen kuin menimme syömään hän tunki kielen kurkkuuni ja järkytyin, sillä en tuntenut häntä hyvin. No illallinen meni hyvin jutellessa ja hän antoi yhden pusun. Hän tarjosi illallisen ja lähdimme. Hän kuitenkin alkoi suudella minua kokoajan ja vaikka yritin jutella hän alkoi taas suudella. Hän kertoi, että haluaisi viedä mut sänkyyn ja rakastella. En suostunut, vaan lähdin kotiin. Kuitenkin hän on koko viikon laittanut itse mukavasti viestiä ja jutellut ja kertonut pitävänsä minusta. En oikein tiedä mitä hän haluaa. Sanoin että en ole tottunut tällaiseen. Kysyin asiasta ja hän vastasi että minun pitää ymmärtää ettei hän ole enää lapsi ja hänellä on haluja. Olen siis 20 ja hän 28 vuotias. Anteeksi sekava viesti.. En vaan tiedä mitä ajatella tästä kaikesta. Haluaisin itse enemmän kuin vain seksiä, mutta pelkään ettei häntä kiinnosta muu. Mitä mieltä olette?
Kommentit (51)
En vain halua olla yhden illan juttu. -ap
En koskaan itse laita viestiä tälle ensin. Hän aloittaa aina keskustelun.
Öö no jos oletetaan, että ap on tosissaan.
Kyllä, hän pitää sinua helppona ja haluaa seksiä.
Eikös tuolla kumminkin normisti vähän kunnioiteta naisia....ainakin kunnollisia naisia...tyyliin oma mamma... ja aika hyvä jako juuri tosissaan otettavat naiset vs horot?
Tuo kieli kurkkuun ennen syömistä ei kuulosta kauhean kunnioittavalta.
Ja viesti suomeksi: kunnon italialaistytöt ei heti anna, sinä olet pohjoismaalainen ja annat. Panettaa. Ymmärrä.
Jätä se.
Kiitos kommenteista! Olen täysin samaa mieltä! Pillun perässä varmasti. Tottakai olen hieman pettynyt -ap
No siis miksi miehet ja naiset tykkää olla yhdessä, seukkailee ja menee jopa naimisiin?
Tottakai haluaa pillua, jokainen yli kolmetoistavuotias mies haluaa. Ja mieluiten aika pian.
Sitä mietin onko 28- vuotiaiden keskuudessa normaalia edetä näin nopeasti.
Pillua se haluaa ei muuta. Pitäisi aikuisen tämä ymmärtää kysymättäkin.🖕
Vierailija kirjoitti:
Öö no jos oletetaan, että ap on tosissaan.
Kyllä, hän pitää sinua helppona ja haluaa seksiä.
Eikös tuolla kumminkin normisti vähän kunnioiteta naisia....ainakin kunnollisia naisia...tyyliin oma mamma... ja aika hyvä jako juuri tosissaan otettavat naiset vs horot?
Tuo kieli kurkkuun ennen syömistä ei kuulosta kauhean kunnioittavalta.
Ja viesti suomeksi: kunnon italialaistytöt ei heti anna, sinä olet pohjoismaalainen ja annat. Panettaa. Ymmärrä.Jätä se.
Tämä.. valitettavasti. Kyllä ap tulee makaamaan koivet kattoa kohti viimeistään ensiviikon lopulla, koska jänskättää!
Reino Ratkaisija kirjoitti:
Se ei selviä kuin antamalla seksiä. Jos mies jää edelleen norkoilemaan lähistölle, se saattaa haluta jotain muutakin.
Ihana kommentti :'D Niin kuin puhuttaisiin jostain eläimestä... :D
Kulttuurierot ... ei jeesus teitä naisia! Suomalainen mies tekisi noin olisi varmaan kytät paikalla...
Tottahan se on, suomalaiset naiset ovat maailman helpoimpia, ulkomaalaisille miehille :)
Ei kai se ole seksitön suhde, jos vasta on tavattu!