Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää haluaako mies vain seksiä?

Vierailija
10.12.2017 |

Tapasin tässä muutama viikko sitten miehen, jonka kanssa käytiin treffeillä kerran. Tämä mies on etelä-eurooppalainen, ja siksi mietinkin hänen tarkoitusperiään. Asun itsekin tässä kyseisessä maassa. Kuitenkin heti treffeillä näin selvästi, että hän on kiinnostunut minusta, mutta antoi ristiriitaisia viestejä tarkoitusperästään. Jo ennen kuin menimme syömään hän tunki kielen kurkkuuni ja järkytyin, sillä en tuntenut häntä hyvin. No illallinen meni hyvin jutellessa ja hän antoi yhden pusun. Hän tarjosi illallisen ja lähdimme. Hän kuitenkin alkoi suudella minua kokoajan ja vaikka yritin jutella hän alkoi taas suudella. Hän kertoi, että haluaisi viedä mut sänkyyn ja rakastella. En suostunut, vaan lähdin kotiin. Kuitenkin hän on koko viikon laittanut itse mukavasti viestiä ja jutellut ja kertonut pitävänsä minusta. En oikein tiedä mitä hän haluaa. Sanoin että en ole tottunut tällaiseen. Kysyin asiasta ja hän vastasi että minun pitää ymmärtää ettei hän ole enää lapsi ja hänellä on haluja. Olen siis 20 ja hän 28 vuotias. Anteeksi sekava viesti.. En vaan tiedä mitä ajatella tästä kaikesta. Haluaisin itse enemmän kuin vain seksiä, mutta pelkään ettei häntä kiinnosta muu. Mitä mieltä olette?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen brunette - ap

Vierailija
22/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa aloitus mutta etelän miehen tilalle suomalaismies.

Niin, en minäkään sitä nauramatta pystyisi lukemaan, ja tämä ketju olisi jo 10. sivuinen kehoittaen yhdessä kuorossa jättämään sen sian. Tai no, todennäköisesti kotomaisesta miehestä ap itsekin olisi jo vetänyt johtopäätökset ilman rautalankaa ulkopuolisten taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen opiskelija en lomailija

Vierailija
24/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu paremmin, mutta älä anna painostaa nopeampaan fyysisyyteen kuin olet valmis. Toisaalta tuo aikuisuuskommentti oli aika turn off ja jopa töykeä.

Vierailija
25/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen pottunokkablondi ja puhelias, estoton etelän liimatukka.

Mikä voisikaan mennä vikaan, se on oltava tosirakkautta.

Mä voin kertoa miten tämä tarina etenee. Puol vuotta kovaa panemista ja tämä nainen raskautuu. Makarooni nostaa kytkintä ja vain kyneeleet jää. Syntyy kaunis poikalapsi, mutta rahat loppuu. Lentokone tuo maailmanmatkaajan kotiin. Nainen tapaa suomessa juottolassa hiljaisen insinöörimiehen joka alkaa kustantajaksi tälle kansainväliselle naiselle sekä Antonio pojalle. Italialais mies rasvaa sillä välin tukkaansa ja istuu Italiassa kahviossa etsien päivän liha annostaan espressoa ryystäen.

Vierailija
26/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa aloitus mutta etelän miehen tilalle suomalaismies.

Niin, en minäkään sitä nauramatta pystyisi lukemaan, ja tämä ketju olisi jo 10. sivuinen kehoittaen yhdessä kuorossa jättämään sen sian. Tai no, todennäköisesti kotomaisesta miehestä ap itsekin olisi jo vetänyt johtopäätökset ilman rautalankaa ulkopuolisten taholta.

Saako tämän tekstin tulostettua kullattuihin kehyksiin ja kaupungintalon seinälle? On nimittäin 100% asiaa.

Vierailija
27/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu paremmin, mutta älä anna painostaa nopeampaan fyysisyyteen kuin olet valmis. Toisaalta tuo aikuisuuskommentti oli aika turn off ja jopa töykeä.

Neuvoisitko tutustumaan paremmin suomalaismieheen joka vaatii pimperoa sanoilla "yritä nyt ymmärtää että olen aikuinen ja minua panettaa" ?

Vierailija
28/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa miten tämä tarina etenee. Puol vuotta kovaa panemista ja tämä nainen raskautuu. Makarooni nostaa kytkintä ja vain kyneeleet jää. Syntyy kaunis poikalapsi, mutta rahat loppuu. Lentokone tuo maailmanmatkaajan kotiin. Nainen tapaa suomessa juottolassa hiljaisen insinöörimiehen joka alkaa kustantajaksi tälle kansainväliselle naiselle sekä Antonio pojalle. Italialais mies rasvaa sillä välin tukkaansa ja istuu Italiassa kahviossa etsien päivän liha annostaan espressoa ryystäen.

Nauroin tälle itsekin - Ap

Vierailija
29/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta mies voisi haluta kuin seksiä? Henkevää keskusteluseuraa saa varmasti kotimaastakin - niin miehistä kuin naisista. Mutta eksoottisen näköisen muijan toosan vuoksi voi nähdä vähän vaivaakin.

Vierailija
30/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko makaroni makaroni vai "makaroni" ? Jälkimmäisessä tapauksessa saattaa olla vain tilapäiselläkin oleskeluluvalla (tai luvatta) makaronimaassa ja koettaa suomilaisen reiden kautta pysyvää oleskelulupaa.

Vierailija
31/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisitko tutustumaan paremmin suomalaismieheen joka vaatii pimperoa sanoilla "yritä nyt ymmärtää että olen aikuinen ja minua panettaa" ?

En, koska on kulttuurierot. En tunne italialaista mentaliteettia riittävän hyvin, jotta voisin tehdä lopulliset johtopäätökset tuon perusteella. Mutta eihän se hyvältä vaikuta.

Vierailija
32/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin hän sanoi "se on selvää. Pidän sinusta , haluan nähdä sinut uudestaan. En halua jahdata sinua.tämä ei ole peliä. Ja en ole lapsi."

Vierailija
33/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän siltä vaikuttaa. Aika kuitenkin sen vain näyttää, et voi täältä ainakaan saada sitä selville. Tuskin miehelläkään on nyt ihan selkeää visiota muusta.

Vierailija
34/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihan syntyperäinen pohjois-italiainen

Vierailija
35/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska on kulttuurierot. En tunne italialaista mentaliteettia riittävän hyvin, jotta voisin tehdä lopulliset johtopäätökset tuon perusteella. Mutta eihän se hyvältä vaikuta.

Etelän manolo saa avautua kuin sika (koska on) ja saa vain handicappia koska kulttuuriero? Tämä selvä.

Vierailija
36/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tai ainakin niin itse sanoi!

Vierailija
37/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kysyin hän sanoi "se on selvää. Pidän sinusta , haluan nähdä sinut uudestaan. En halua jahdata sinua.tämä ei ole peliä. Ja en ole lapsi."

En halua jahdata sinua, en ole lapsi = Nyt arpi auki ilman isompaa lässytystä, panettaa.

Vierailija
38/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tai ainakin niin itse sanoi!

Tutustuin yhteisten tuttujen kautta. Ovat tunteneet lapsesta saakka.. on italiainen 😂

Vierailija
39/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointsit äijälle siitä että kehtaa sanoa totuuden ääneen. Suomalainen harjastukka vetäisi pään syvemmälle hartioiden väliin ja saattaisi jopa alkaa tanssia naisen pillin mukaan ja lähtisi seksittömään suhteeseen.

Vierailija
40/51 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelän manolo saa avautua kuin sika (koska on) ja saa vain handicappia koska kulttuuriero? Tämä selvä.

Saahan suomipoikakin valtavan handicapin vaikkapa thaiden ja filippiinien kanssa. Saa ryypätä, sikailla ja jurottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi