Miten opitte pyyhkimään edestä taaksepäin vessassa köydessä?
Kuten otsikko kertoo miten ja minkä ikäisenä opitte pyyhkimään edestä taakse? Ja kyllä, olen varmaan hullu, kun tällaisella asialla päätäni vaivaan. Mutta en vielä näin 25-vuotiaanakaan pyyhi edestä taakse, koska onhan siinä välissä tilaa pysähtyä, eikä minulla ole ikinä virtstientulehduksia ollut. Mutta tuntuu, että kaikille mille edestä taakse pyyhkiminen on itsestäänselvyys ja oma osaamattomuus vaivaa....
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa typerältä tavalta,olen aina pyyhkinyt takaa eteenpäin jalkojen välistä,se on ainoa oikea tapa.
Juuri näin.
Mä pyyhin etukautta, mutta silti edestä taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Käsi syömmellä, miten YLETÄTTE pyyhkimään muka takakautta? 😂
Enemmän mä ihmettelen, miten sä et yletä.
Jalkojen välistä takaa eteenpäin aina. Ei sitä gaggaa siellä niin paljon ole, että sitä saisi leviteltyä pilluun asti, välimatka on kuitenkin sen verran pitkä.
Pyyhin ensin etupuolelta taaksepäin. Sen jälkeen takakautta samoin päin.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyyhin etukautta, mutta silti edestä taaksepäin.
Sama täällä. Eihän sitä paperia tarvitse vetää yhdellä vedolla, vaan voi ikään kuin painella paperimytyllä edestä taaksepäin edeten.
Minä en millään yletä taka- tai sivukautta. Menen syvään etukenoon pöntöllä ja pyyhin edestä taakse.
On hankalaa yleisissä vessoista joissa ovi on lähellä, onneksi kakkoshädällä ei tarvi käydä kuin kotivessassa.
Hyi, kuka pyyhkii takas eteenpäin. Yöks. Opetettu jo lapsena pyyhkimään oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Jalkojen välistä takaa eteenpäin aina. Ei sitä gaggaa siellä niin paljon ole, että sitä saisi leviteltyä pilluun asti, välimatka on kuitenkin sen verran pitkä.
Täydennys: pyyhkimisen jälkeen vielä pesu, jos olen kotioloissa. Muualla täytyy pärjätä kostean paperin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh,näillä taaksepäin pyyhkijöillä on varmaan selässäkin p*skaa.
No ei sitä tarvi selkään asti hinata paperilla. Hyvin onnistuu taaksepäin pyyhkiä kuten opin jo silloin kun itse opettelin pyyhkimään.
Pyyhkiikö joku mies muka perseen etukautta
Taktiikat vaihtelevat suuresti riippuen siitä miten ja mitä on syönyt. Joskus menee puoliksi rulla ja Hesaria päälle soodaveden kera. Puhdas tulee aina jos vieläpä etikalla varmistaa happamuudensäädön.
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä, olen tehnyt sitä koko ikäni. Ja pyyhin myös jatkossa siten. Sen minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa 🤭
Vm-71