Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt paljon huonoja puolia kissoista

Vierailija
10.12.2017 |

Mä niin rakastan kissoja ja haluaisin pelastaa jonkun kodittoman, olen käynyt katsomassakin, mutta mies ei pidä kissoista. Tainnuttakaa tämä mun kuume jotenkin. sitä paitsi lähipiirissä on eläinallergiaa, joskaan ei kissa-allergiaa ainakaan vielä.

Ainakin niistä lähtee karvaa ja kuluja on mutta tämä tieto ei vielä auta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen, jossa kissat oli vetäneet yöllä rallia omistajansa naaman ylitse, sillä seurauksella että yhden kissan kynnet oli repäisseet silmäluomet repsottamaan. Oli pitänyt käydä ompelemassa takaisin kiinni päivystyksessä. Harvainen tapahtuma, mutta niinkin voi käydä.

Mulla kävi vähän vastaava. Kisuni inhosi yli kaiken, jos nukuin (hänen mielestään) liian pitkään. Herätykset olivat väkivaltaisia ja koetin suojautua peiton alle. Löysi aina kuitenkin peittomuumiosta happireiän ja iski tai puri armottomasti sieltä käsin. Kerran kisu sitten onnistui yrityksissään ja ajoituksessaan erinomaisesti ja sai kynnellään vedettyä huuleni halki. Toisella kerralla isku tuli suoran silmään ja kynsi osui onneksi vain silmäluomeen. Muuten olisi ollut ööga puhki. Ihan jokapäiväistä oli herätyksen yhteydessä purra mua päästä ja kampaaja kuunteli aina silmät selällään, kun selittelin että päänahassa olevat haavat ja paranemassa olevat ruvet ovat vain kissani aikaansaamia. Mainittakoon vielä, että muuten yhteiselomme (minun ja kisun) oli varsin rauhaisaa ja leppoisaa, mutta aamuherätykset yhtä painajaista kissan väkivaltaisuuden takia.

Vierailija
42/46 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on viihdearvoltaan hamsterin luokkaa, mutta kolme kertaa vaivalloisempi kuin koira.

Sitä ei luullakseni voi pitää häkissä. Kissan olotilat ovat ikävystynyt ja tuhoava.

Suosittelen pehmolelua.

Niin ja naapureiden kanssa menee välit, jos kissa maleksii irrallaan toisten pihoilla.

Kissaihmiset ovat typeriä tai kissa tekee heistä typeriä. Kissa ei ole tervetullut mihinkään. Sitä vain säilötään kotona. Se syö ja ulostaa. Siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kuuntelin inhon vallassa anoppia, joka kuvaili joka kerta tavatessamme, miten kissat tulee aamukuudelta kävelemään naaman yli. Sitten kuuliainen palvelija käy laittamassa niille ruokaa kuppeihin. Sitten palvelija saa palata nukkumaan pariksi tunniksi.

Naaman päällä kävely aamuisin oli anopin mielestä upea merkki kissojen älystä. Heillä ei saanut sulkea mitään ovia. Olin siellä tasan yhden kerran yötä, ja olin tukehtua kissankarvoihin. Niitä oli kaikissa tekstiileissä käsittämättömän paljon. Aamulla heräsin siihen että naukuva kissa könysi päälläni. Korvikseni oli otettu yöpöydältä ja rikottu.

Kun tuli vihdoin aika lähteä kotiin, anoppi haki kissan, ja työnsi sitä väkisin tassut ojossa syliin suosionosoituksena.

Sanoin suoraan etten halua kissaa syliin, en halua sitä kahvipöytään työntämään peräreikäänsä eteeni ja kävelemään pullan päälle. Mutta anoppi oli idiootti. Muutkin ihmiset panivat merkille ainaisen kissoista jauhamisen ja huomauttivat siitä. No hän istui sitten kissoineen sisällä. Ei voinut tehdä mitään, etteivät kissat häiriinny, ei voinut mennä takapihalle, etteivät kissat karkaa.

Kerran toinen kissoista todella häipyi muutamaksi tunniksi talon alle. Siitä nousi sellainen mekkala, että kumma ettei päätynyt iltauutisiin.

Kun kissat kuolivat, vallitsi maansuru ja niille pidettiin kristilliset hautajaiset. Todella.

Vierailija
44/46 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa voi tuhota asunnon, huonekalut vaatteet ja kaikki tavarat joko raapimalla, pudottamalla tai kusemalla päälle. Herättää yöllä riehumalla tai kävelemällä päällä. Kiimassa maukuu ja riehuu koko ajan. Karvaa on kaikkialla. Hiekkalaatikon tyhjennys ja pesu on kuvottavaa. Kissanruoka haisee, raaka liha on ällöä ja rahaa menee. Jos kissa pääsee ulkoilemaan vapaana, se voi tuoda pikkueläimiä tauteineen sisälle, ja aina saa pelätä että se jää auton alle tai joku myrkyttää. Rokotukset ja muu terveydenhuolto maksaa rahaa. Ei voi koskaan lähteä spontaanisti reissuun, kun kissalle pitäisi olla hoitaja.

Kissan märkäruoka muuten haisee ihan hirveälle, varsinkin pienessä asunnossa. Eikä kissat välttämättä suostu syömään raakaruokaa ja pelkkä kuivaruuan syönti taas altistaa virtsakiville.

Vierailija
45/46 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä tulokseen ap tuli tämän ketjun perusteella? Joko on kissa kotona? :)

Vierailija
46/46 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ku oot saanut lapset nukkumaan, kuulet kuinka kissa hiippailee portaat ylös huoneeseen(tai itseasissa et edes kuule, kun ne osaa tehdä sen niin taitavasti, mutta jokatapauksessa aistit kissa tulon), ja yhtäkkiä alottaa armottoman rallin sängyn ympäri, makaa siis selälleen lattialla ja kiskoo kynsillä itseään armotonta kyytiä sängyn ympäri. Lapsi pomppaa samantien ylös; KISSA TULI!

Toinen vaihtoehto on et kissa hyppää sängylle ja kehrää niin isosti et lapsi herää taas -.-

Kissa ei halua tehdä mitään mitään miellyttääkseen omistajaansa, toisin kuin koirat.

Kissat ei toimi ikinä niinkuin toivoisi, silloin kun haluat olla rauhassa, kissa tulee istumaan läppäri/lehden päälle, tulee repimään lankoja kun istut neulomassa. Silloin kun haluaisit rapsuttaa kissaa, se ei käy hänen korkeudelleen.

Ja ne oksennukset missä milloinkin.

Ja ulkokissan kanssa linnun/hiiren/myyrän/rusakonpoikasen jämät/suolet portailla.

Ja tietysti kaikkki kissankarvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi