Kauneuden hinta - mitättömiä ongelmia potilailla
Kuitenkin lähes kaikilla on oma seurustelukumppani. Sillä "isorintaisella" naisella oli just upeat rinnat. Muut suurennuttavat ja jotkut sitten turhaan pienentävät.
Kommentit (43)
Miten seurustelu tähän liittyy mitenkään? Kyllähän se on ongelma sille henkilölle itselleen, jos jokin tietty fyysinen piirre ulkonäössä harmittaa tai on jopa fyysinen este/haitta. Itsensä vuoksihan niihin operaatioihin mennään, eikä muiden miellyttämisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liian suuret rinnat ovat kivuliaat.
No varmasti, mutta sillä potilaalla olivat noin D-kuppia ja hyvin maltillisesti roikkuvat. Olen varma, että hän hieman liioitteli kipujaan. Mä ainakin haluaisin isot, hieman roikkuvat rinnat mieluummin kuin tällaiset mitättömät ja sinänsä kiinteät B-kupin rintani, jollaisista kukaan mieskään ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti, mutta sillä potilaalla olivat noin D-kuppia ja hyvin maltillisesti roikkuvat. Olen varma, että hän hieman liioitteli kipujaan. Mä ainakin haluaisin isot, hieman roikkuvat rinnat mieluummin kuin tällaiset mitättömät ja sinänsä kiinteät B-kupin rintani, jollaisista kukaan mieskään ei välitä.
Taitaa johtua jostain ihan muusta se, että kukaan mies ei välitä.
Olen vähän samaa mieltä. Kolme-nelikymppiset naiset itkevät telkkarissa kun vatsassa on vähän liikaa ihoa, joka roikkuu. No huoh, mulle tehtiin sektio kun olin yli satakiloinen, eli tilanne on kohdallani varmasti paljon pahempi, mutta en siltikään koe tarvetta mennä leikeltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan pääsyyksi vajavaisia kasvonpiirteitäni (liian iso nenä ja liian pieni leuka), mutten tiedä syytä. Ainakin ex-mieheni haukkui minun vähäistä rintavarustustani usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Ketuttaa nämä isoista rinnoista valittajat. Tuntuu tosi kivalta katsoa kun nainen, jolla on isot kauniit rinnat menee pienennyttämään omansa ja mulla on nämä säälittävät ketunnokat. Hukkaan meni nekin. Tekisin aika paljon, jos jollain keinolla olisi mahdollista napsauttaa sormia ja saada luonnolliset ja normaalit isot, tai edes keskikokoiset, rinnat.
Sitä Merjaa vai Mervikö se oli mietin. Osallistunut tuohon ja Vuosia nuoremmaksi-ohjelmaan...huomiota? Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan pääsyyksi vajavaisia kasvonpiirteitäni (liian iso nenä ja liian pieni leuka), mutten tiedä syytä. Ainakin ex-mieheni haukkui minun vähäistä rintavarustustani usein.
Minä taas veikkaan huonoa itsetuntoa, joka huokuu kommentistasi. Ja ex-miehesi kuulostaa täydelliseltä idiootilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Ketuttaa nämä isoista rinnoista valittajat. Tuntuu tosi kivalta katsoa kun nainen, jolla on isot kauniit rinnat menee pienennyttämään omansa ja mulla on nämä säälittävät ketunnokat. Hukkaan meni nekin. Tekisin aika paljon, jos jollain keinolla olisi mahdollista napsauttaa sormia ja saada luonnolliset ja normaalit isot, tai edes keskikokoiset, rinnat.
Äläpä nyt.Joillakin ei ole rintaa ollenkaan ja joku on jo haudassa rintasyövän vuoksi.Silloin ketunnokat on pulmista pienin.Sulla sentään on rinnat ja elämä.Kaikki on suhteellista.
Siis voi jeesus - miettikää paljonko ne rinnat painaa ja hankaa esim liikkuessa.
Aika harva ryhtyy niin valtavaan operaatioon kosmeettisessa mielessä.
Ja laittakaa itse riippumaan parin kilon painot molempiin kuppeihin viikoksi ja kokeilkaa :(
En muista kenenkään valitelleen rintojaan juurikaan silloin, kun ei ollut tarjonnassa niiden leikkelyä. Väitänpä, että maailma ei ole tämän asian suhteen nykyisin pätkääkään parempi paikka. Älkää tulko mulle iniseen, ettei ole kysymys valtavasta operaatiosta kosmeettisessa mielessä. Toki kukaan vähänkään järkevä kehittää itselleen hienot syyt hingulleen, mutta mitään järkeä tässä hommassa ei siltikään ole.
Ihan kuin maailmassa olisi vikana vain se, että jokaiselle siunaantui väärät tissit kun niitä jaettiin, ja nyt jokaisen pitää saada justiin päinvastaiset kuin itsellä on. Mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt.Joillakin ei ole rintaa ollenkaan ja joku on jo haudassa rintasyövän vuoksi.Silloin ketunnokat on pulmista pienin.Sulla sentään on rinnat ja elämä.Kaikki on suhteellista.
En nyt sanoisi noinkaan, rintasyöpään sairastunut on sentään ennen sairastumistaan saanut nauttia normaalista naisen elämästä. Mulla ei ole siitä mitään kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis voi jeesus - miettikää paljonko ne rinnat painaa ja hankaa esim liikkuessa.
Aika harva ryhtyy niin valtavaan operaatioon kosmeettisessa mielessä.
Ja laittakaa itse riippumaan parin kilon painot molempiin kuppeihin viikoksi ja kokeilkaa :(
Minkä kokoiset rinnat muka painaa 2kg kappale? :D
Vastaus numerolle 14: isot. Helposti. Joku kaveri minulle juuri kertoi kuinka pienennyksessä toisesta otettiin pois yli kilo. Toisesta hieman alle.
Itse harkitsen pienennystä terveyssyistä. Minulle on lääkärit huom pyytämättä ehdottaneetkin.
Päätös on vaikea, koska tykkään isoista rinnoistani mutta järki sanoo, että kivut jäisivät leikkauspöydälle ja olisi oikeasti terveyden kannalta hyvä asia.
Niin, omasta mielestäni kivat ja olen näihin tottunut, millaiset olisivat pikkurinnat? Nämä ovat isot, pehmeät ja todella roikkuvat, eli random katsojan mielestä olisivat varmasti rumat.
Jos rinnat olisivat pienet, voisin näyttää epätasapainoiselta ja yhden plastiikkakirurgin sivuilla sanottiin että korostaa mahaa.
Vaikea on päättää. Tunteet vastaan järki.
Se "isorintainen" oli kyllä vähän naurettava. Ei julkisella todellakaan leikellä normaalikokoisia rintoja, jotka roikkuvat. Eihän niistä poistettu kuin joku kolmisen sataa grammaa per rinta, kun monilta julkisen potilailta poistetaan keskimäärin kilo per rinta.
Onko se nyt niin kauheaa, jos rinnat vähä roikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus numerolle 14: isot. Helposti. Joku kaveri minulle juuri kertoi kuinka pienennyksessä toisesta otettiin pois yli kilo. Toisesta hieman alle.
Itse harkitsen pienennystä terveyssyistä. Minulle on lääkärit huom pyytämättä ehdottaneetkin.
Päätös on vaikea, koska tykkään isoista rinnoistani mutta järki sanoo, että kivut jäisivät leikkauspöydälle ja olisi oikeasti terveyden kannalta hyvä asia.
Niin, omasta mielestäni kivat ja olen näihin tottunut, millaiset olisivat pikkurinnat? Nämä ovat isot, pehmeät ja todella roikkuvat, eli random katsojan mielestä olisivat varmasti rumat.
Jos rinnat olisivat pienet, voisin näyttää epätasapainoiselta ja yhden plastiikkakirurgin sivuilla sanottiin että korostaa mahaa.
Vaikea on päättää. Tunteet vastaan järki.
Millaiset olisivat pikkurinnat?
Voin vastata tähän omasta kokemuksestani: ne olisivat säälittävät, epähaluttavat, eikä ketään kiinnosta.
Vieläkö tuntuu siltä että valinta on vaikea?
Todella isot rinnat on vaikeat, kipeät ja aina tiellä. Ymmärrän hyvin että halusi niistä eroon. Ihan mielenkiintoinen sarja minusta, potilaat yllättävän tavallista kansaa, ei yhtään stereotyyppisiä kauneuskirurgiatyyppejä.
Siitähän ohjelmassa on kyse, kauneusleikkausten arkipäiväistämisestä ja kyseisen lääkäriaseman mainostamisesta. Siksi ohjelmaan on valittu ns. taviksia, eikä perinteisiä kauneusleikkaustyyppejä tai ihmisiä, joilla olisi oikeasti vaikeita epämuodostumia. Jokaisellahan on varmasti kropassaan joku häiritsevä pikku epäkohta, jonka voi kätevästi korjauttaa muutaman tonnin leikkauksella, no biggie.
Nro 17: ne haitat - tissihiki, hiivaihottuma hyvin herkästi rintojen alla, hartiakivut joihin syötävä reseptilääkkeitä jne.