Jouluksi ruoat, mutta mitä?
Vietän joulun uuden mieheni kanssa kahden ja hän ei syö lainkaan jouluruokia. Mitä voisin laittaa, kun olisi kiva syödä juhlavasti? Kunnon pihvit? Auttakaas!
Kommentit (24)
Laita molempien mieliruokia, olivatpa jouluisia tai ei.
Sä? Miksi miehesi ei laita ruokia?
Sahtia ja whiskyä. Näkkileipää palan painikkeeksi.
Raikkaita voileipiä tietysti. Jos ei kelpaa, niin tuokoot nirsoilija omat ruokansa mukanaan.
Lihapullia tai jotain jauheliharullia, pitkään kypsynyt lihakastike, palapaisti, juurespata, uunikala. Tai teet itse pitsaa, ei mitään tunkkasta halpisnoutopitsaa tai pakastepizzapohjia, vaan teet itse taikinan myös.
Pimppiä ja tisuja kermavaahdolla tietenkin jos uusi suhe :)
Pyydä miestä laittamaan joulun ruuat niin saa mieleistään syötävää. Tee itsellesi jouluruokia, jos tykkäät niistä.
Ei kyllä minä kokkaan, kun olemme minun kotona. Jouluna tulee myös sukuloitua, joten saan jouluruokaa muualla. Yhdelle ihmiselle ei ole mitään järkeä niitä kokota. Pimppiä on tarjolla jälkkäriksi. ;)
Makaronilaatikkoa 150 g/ ruokailija.
Onko av-mammat näin vittumaisia myös omille miehilleen? Sääliksi käy teidän miehiä. Ap
Joululaatikoita uudella tavalla
Vaikka tämä nyt onki provo niin pakko sanoa, että aikuinen mies joka ei voi syödä mitään jouluruokaa voi jatkaa seuraavan pimpin etsintää. Kaikkia mieslapsia se suominainen katselee. Säälin.
Ei meilläkään syödä kaikkia perinteisiä jouluruokia, kun ei tykätä.Valmistan kaikkien herkkuruokia ja joulupöytää tulee yleensä : naudan ulkofileetä tai karitsanfileetä, valkosipuli-tillilohkoperunoita, kylmäsavulohta, savulohisalaattia, caesar-salaattia, fetasalattia, tsatzikia ja patonkia, savuporoa.Jotain muuta herkkua vaihdellen.Jälkkäriksi jäädykettä ja creme bruleeta.
Aloitus tuhannes, koitas ny edes.