miksi miehet vetäytyvät juuri silloin kun olisi paras mahdollisuus osoittaa olevansa kelvollinen suhteeseen?
Nro 1: Olin ollut hänen kanssaan lyhyen aikaa, kun minulle oli tulossa leikkaus, ja kerroin hänelle että tulen olemaan kaksi viikkoa vuodepotilaana. Tulos: Hän ei ottanut kahteen viikkoon yhteyttä, kunnes sairasloman VIIMEISENÄ päivänä tekstasi eikä edes vaivautunut kysymään olenko esim. Hengissä.
Nro 2: Exä, jonka kanssa suhde päättyi välimatkan takia mutta hyvissä merkeissä. Kun muutin takaisin ja otin yhteyttä, oli ensin innoissaan asiasta, ja alkoi oitis lämmittelemään suhdetta ja minäkin vähän, mutta kun kerroin että olen toipumassa erosta ja sen takia en halua edetä pidemmälle juuri nyt, korostus sanoissa juuri nyt, niin sen jälkeen lakkasi pitämästä yhteyttä.
Kummassakin tapauksessa se että olisi osoittanut vähän tukea, olisi todennäköisesti lujittanut erittäin suuresti minun tunteita heitä kohtaan. Sen sijaan jätin kummankin.
Ja ei, kyseessä ei ollut jännämies, olen itse klassinen nörtti ja tapailen samantyyppisiä ihmisiä kuin itse olen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ykkönen oli outo ja hänestä olikin hyvä päästä eroon. Mutta kakkonen on minusta täysin ymmärrettävä. Jos hakee seurustelusuhdetta eikä kaveria, niin ei halua alkaa lämmittämään juttua ihmisen kanssa joka itsekin toteaa vasta toipuvansa edellisestä erostaan, vaan etsii mieluummin sellaisen kiinnostuksen kohteen joka on valmis suhteeseen. Se on täysin luonnollista eikä siinä ole mitään outoa tai väärää.
Ei siinä minustakaan sinänsä mitään _väärää_ ole, enimmäkseen minua ihmetyttää se miksi miehet eivät halua olla kavereita ihmisen kanssa jonka kanssa menee hyvin, ja lisäksi puhe oli siitä että kaveruus olisi väliaikaista.
Mitä heleveetteä sä rupeat jotain ukkoa vokottelemaan, jos oot just eronnu? Vielä sanot sen ääneen SEN SILLE? Oikee loukkaat toista, ku se selkeesti ois kiinnostunu susta. Ei kukaan mies halua olla säälimulkku Sulle eli eronneelle akalle. Oot just semmonen tyypillinen nainen, joka ei osaa päivääkään olla yksin. Kun yhden ukon kaa tulee ero, pitää olla jo toinen valmiina. Hyi saatana.
Eron jälkeen olla vuosi ihan yksikseen ja sit aletaan hämmentää uusia kuvioita, jos silloinkaan. Toihan on suora loukkaus sun eksääsikin kohtaan. Hän oli niin välinpitämätön, että heti voit ottaa uuden. Ei mikään ihme, että miehet kaikkoavat. Jos joku mies tekisi noin, ois hän suuren luokan sovinisti ja pitäisi naisia vain pillureikinä.
t. nainen
Tapaus 1: mies ei halunnut vakavaan suhteeseen. Tiesi, että toosaa ei irtoa kahteen viikkoon. Ei halunnut nähdä sinua tai kukaties joutua tekemään sinulle palveluksia tai kaupassakäyntejä tai pahempaa kun makaat sängyssä ehkä verisenä tai pahan hajuisena.
2. Mies olisi ehkä halunnut suhdetta kanssasi. Kun ilmaisit, että et halua joten toosaakaan tuskin irtoaa, jatkoi matkaansa ja etsi naisen, jolta irtoaa ha tai haluaa suhteen nyt.
Vastaus otsikon kysymykseen: Koska 1 ei halunnut suhteeseen ja numeroa 2 et kelpuuttanut suhteeseen eikä hän ollut etsimässä kaveria
Miksi kakkosmiehen olisi pitänyt jotenkin osoittaa olevansa kelvollinen suhteeseen, kun itse sanoit hänelle, ettet halua suhdetta? Miten kauan aioit roikottaa miestä siinä odottamassa, koska olet valmis?
Sanoin että haluan olla kaveri ensin jonkin aikaa, ja meillä oli mukavaa yhdessä joten ajattelin että mieskin voisi odottaa jonkin aikaa. Ei tuota voi mitenkään kääntää niin päin että kielsin häntä olemasta yhteydessä, tai että halusin hänen alkavan väkisin tehdä jotain suhteeseen kuuluvia juttuja.