Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
121/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Monicalle ja Karille ei tule suhdetta, sillä kuulostavat todella oudolta parilta. Tosin tässä kohdin sarja pääsisi yllättämään. Karilla on tosin ennenkin ollut tasokkaita naisia. Silti näkisin mielelläni Karin yhdessä av-mamma-hahmon kanssa. AV-mamma tosin ensin autonromunsa Karin korjaamolle huoltoon ja yhdessä keksisivät miten romu pääsee läpi katsastuksesta ja sitten ryyppäisivät yhdessä kaljaa korjaamolla.

Ei todellakaan mitään av-mammaa Karille! :D Vastakohdat viehättää, sellaista suhdetta mielenkintoisempi seurata. Linda tai miksei Monicakin ovat oikein sopivia rosoiselle, mutta karismaattiselle ja huumorintajuiselle Karille, jolla pohkimmiltaan lämmin sydän.

Siksi tykkään Akista ja Pepistä parina, vastakohdat täydentää toisiaan. Sanni olisi myös mielenkiintoista nähdä jonkun karskin, miehekkään ja kypsän miehen kanssa.

Mitä tuollainen mies varsinkin jos olisi selkeästi vanhempi, voisi nähdä Sannissa? Sillä tytöllä ei ole mitään annettavaa eikä ole millään tavalla tasokas tai upea/kuuma. 11

Viesti numero 11?

Vierailija
122/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Kallen uusi tuttavuuskin Larin ja Kososen tyyliin tumma ja lihaksikas ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä poika jonka nimi on Wikipediassa Janne Luoston kohdalla laittoi pikkusiskoni instagram tilille yksityisviestiä missä kysyi haluaako kuulla lisää hahmosta jne. Poisti yöllä aika kiireen vilkkaan insta stooristansa kuvan missä oli vaan wikipediasta kaappaus ja teksti "From 3840 so on".

Ilmoittakaa tuosta huijarista/sopimusrikkojasta tuotannolle.

Vierailija
124/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Kallen uusi tuttavuuskin Larin ja Kososen tyyliin tumma ja lihaksikas ?

Olen saanut sellaisen käsityksen, että tuollaisista nykyään pitäisi, vaikka eiväthän ne miehen nuoruuden eksät tuollaisia olleet.

Vierailija
125/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei oon vellihousu, mutta laitetaan sitten viesteistä. Ensimmäisenä kysyi haluuko kuulla lisää hahmosta ja kertoi parilla sanalla. Sen jälkeen olin ite saanu tunnukset haltuun ja olin ettei taida pitää paikkaansa ja kertoi nimen kuka häntä ohjaa. Googlettamalla selvisi, että on Salkkareiden apulaisohjaaja. Sanoi, että voi lähettää meilejä, mutta niitä ei koskaan tullut. Olisi halunnu fanitilille jo tiedon hahmon tulosta sarjaan. Edelleen veikkaan, että halusi yrittää huijata tai sitte on tosissaan jääny siltä sopimukset lukematta.

Vierailija
126/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei oon vellihousu, mutta laitetaan sitten viesteistä. Ensimmäisenä kysyi haluuko kuulla lisää hahmosta ja kertoi parilla sanalla. Sen jälkeen olin ite saanu tunnukset haltuun ja olin ettei taida pitää paikkaansa ja kertoi nimen kuka häntä ohjaa. Googlettamalla selvisi, että on Salkkareiden apulaisohjaaja. Sanoi, että voi lähettää meilejä, mutta niitä ei koskaan tullut. Olisi halunnu fanitilille jo tiedon hahmon tulosta sarjaan. Edelleen veikkaan, että halusi yrittää huijata tai sitte on tosissaan jääny siltä sopimukset lukematta.

"Kuka häntä ohjaa"? Kaikillahan niillä on sama ohjaaja, milloin kukakin.

Kuka sanoi, että voi lähettää meilejä? Mistä asiasta?

Suosittelen joka tapauksessa ilmottamaan asiasta tutoannolle joko sille henkilölle, jonka sanoit häntä ohjaavan (yhteystiedot löytyy netistä varmasti) tai sitten suoraan tuottajille.

marko.aijo@fremantlemedia.com

laura.rislakki@fremantlemedia.com

Vierailija
127/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muuten Wikipediaa muokanneen henkilön oma sivu, syntynyt 2004?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Käyttäjä:Zuissii

Vierailija
128/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta pilasi linkin, joten kannattaa vaan maalata linkki, kopioida ja syöttää jos kiinnostaa.

Vierailija
129/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta poistettu sen nimi.

Vierailija
130/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Karista ja Monicasta uusi pari? Mä olisin toivonut että Kari olisi palannut Lindan kanssa yhteen, mut Linda varmaan jättää sarjan äitiysloman ajaksi.

Vierailija
131/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Käyttäjä:Zuissii

Joku teinijonne? Valehdellut tai jtn.

Vierailija
132/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole nyt käynyt niin, että tämä tyyppi päätti pitää tehdä hauskan pilan. Tosin en tiedä kuinka fiksua se on 9 000 seuraajan edessä.

Vierailija
133/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole nyt käynyt niin, että tämä tyyppi päätti pitää tehdä hauskan pilan. Tosin en tiedä kuinka fiksua se on 9 000 seuraajan edessä.

Nuo sen seuraajat on ihan pelkkien spämmisivustojen avulla hankittu. Seuraa itse 3 tuhatta henkilöä, mikä tarkoittaa itselle paljon seuraajia kun tarpeeksi montaa tuhatta seurailee.

Vierailija
134/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa seuraaville työttömillehän voitaisiin järjestää 5 päivän keskustelu ja analysointikurssi sarjasta.

Vierailija
135/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monicalla oli hikiläikät kainaloissa

Vierailija
136/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä puhutakaan enää salkkareista?

Vierailija
137/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tota Monicaa

Vierailija
138/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Linda ei vaan kysy niistä avioeropapereista? Aikaisemmin oli niin raivona koko hommasta.

Vierailija
139/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin Aaro..

Vierailija
140/6757 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna varataan tosta noin vaan koko illaksi? Kelpaisi mullekin samanlainen taloyhtiö :D

Ketju on lukittu.