Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
1041/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei kauhistele Evan ja Benjaminin juttua? Benjamin on kuitenkin alaikäinen teini.

Sanni ja Tiina sen sijaan ovat täysi-ikäisiä nuoria aikuisia, mutta heidän suhdettaan vanhemman miehen kanssa ei nähdä edes mahdollisena.

Koska on ällöttävää jos päälle kolmekymppinen mies on parikymppisen tytön kanssa. Hyvänä esimerkkinä Sebastianin ja Iidan juttu. Sama jos Iidan tilalla olisi ollut esim. Sanni. Hyi helvetti.

Eva ❤ Benjamin

Mistä näitä ikähullun matkijia sikiää

Vierailija
1042/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vähän siltä että Benjaminin ja Evan juttu jatkuu vielä. Ei ole tainnutkaan olla vielä kuviota jossa vanhempi on suhteessa lapsensa kaveriin.

Olisi kyllä mielenkiintoista jos Benjaminin ja Evan juttu jatkuisi :D En muista minäkään, että olisi ollut sellaista kuviota jossa vanhempi ollut suhteessa lapsensa kaveriin... Meinasin ensin vastata ikähullulle myös tässä samassa viestissä, mutta parempi jättää omaan arvoonsa. Niin sekoja jauhaa.

Ei ehkä lapsensa kaveriin, mutta aviomiehensä poikaan. Kyllähän se Hannan ja Aleksin suhde sellainen kielletty hedelmä oli.

Samoin Sebastianin ja Iidan. Vaikka Maria olikin jo kuollut.

Erona tietty se että Aleksi ja Iida olivat molemmat yli parikymppisiä aikuisia, Benjamin sen sijaan vasta 15-16v teini. Siksi en usko että Evan ja Benjaminin välille oikeasti tulee mitään.

Juuri siksi tuleekin, koska asiaa ei ole vielä käsitelty sarjassa. Näyttelijä itse kuitenkin täyttää tänä vuonna jo 17.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vähän siltä että Benjaminin ja Evan juttu jatkuu vielä. Ei ole tainnutkaan olla vielä kuviota jossa vanhempi on suhteessa lapsensa kaveriin.

Olisi kyllä mielenkiintoista jos Benjaminin ja Evan juttu jatkuisi :D En muista minäkään, että olisi ollut sellaista kuviota jossa vanhempi ollut suhteessa lapsensa kaveriin... Meinasin ensin vastata ikähullulle myös tässä samassa viestissä, mutta parempi jättää omaan arvoonsa. Niin sekoja jauhaa.

Ei ehkä lapsensa kaveriin, mutta aviomiehensä poikaan. Kyllähän se Hannan ja Aleksin suhde sellainen kielletty hedelmä oli.

Erona tietty se että Aleksi ja Iida olivat molemmat yli parikymppisiä aikuisia, Benjamin sen sijaan vasta 15-16v teini. Siksi en usko että Evan ja Benjaminin välille oikeasti tulee mitään.

Siitä tulee Benjaminin fantasia hetkeksi. Teinijuttuja.

Vierailija
1044/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee Benjaminin fantasia hetkeksi. Teinijuttuja.

Välillä olen salaa toivonut, että Benjamin olisi homo. Olisi mielenkiintoista nähdä juntti-Karin reaktio, kun hänen poikansa olisi homo. :D Ehkä kaipaan homohahmoja sarjaan, onneksi Lari tulee kohta.

Vierailija
1045/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei kirjoiteta samanlaista mikä oli Emmerdalessa Lachlanin ja Alician välillä.

Mitä niille sitten tapahtui? En ole katsonut sarjaa, mutta olen utelias...

Vierailija
1046/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei kauhistele Evan ja Benjaminin juttua? Benjamin on kuitenkin alaikäinen teini.

Sanni ja Tiina sen sijaan ovat täysi-ikäisiä nuoria aikuisia, mutta heidän suhdettaan vanhemman miehen kanssa ei nähdä edes mahdollisena.

Kuka muu kuin ikähullu on täällä väittänyt että Sanni tai Tiina ei voisi olla vanhemman miehen kanssa? En minä ainakaan. Miksi ei voisi olla?

Vierailija
1047/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Viola on ihastunut Nellaan😊

Vierailija
1048/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Ei noin nuorille lapsille sellaisia kohtauksia tehtäis. Nellan näyttelijä vielä nuorin kaikista eikä edes suutelukohtauksia Nuutin kanssa näytetty :D

Vierailija
1049/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camilla ihasteli new yorkerin vaatteita

Ajatteli kuitenkin mielessään, että saa nuo halvat rytkyt jäädä tuonne :D

Vierailija
1050/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muu kuin ikähullu on täällä väittänyt että Sanni tai Tiina ei voisi olla vanhemman miehen kanssa? En minä ainakaan. Miksi ei voisi olla?

Samaa mieltä.

Vierailija
1051/6757 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lopetus!

Jos mä olen jotain yrittänyt lapsilleni opettaa niin sen että vain roskaväki näyttää tunteitaan julkisesti! :D

Vierailija
1052/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lopetus!

Jos mä olen jotain yrittänyt lapsilleni opettaa niin sen että vain roskaväki näyttää tunteitaan julkisesti! :D

Tämän takia Dahlialla on pippurisumute, ettei kukaan voi kohdistaa mitään tunteita häneen.

Vierailija
1053/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko menee sitten juuri niin kuin moni on veikkaillut. Aaro lavastaa oman pahoinpitelynsä josta Kari joutuu vastuuseen. Viola ei enää lämpene Benjaminille ja menee toisen pojan kanssa leffaan. Olisko Severin? Ainakin ne oli rapussa ensi viikon jaksossa.

Vierailija
1054/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti tota Aaroa, kyllä se siis lavastaa Karin pahoinpitelijäksi.. Todella toivon että tämä tarina saadaan pian päätökseen ja Lindalle selviää kaikki Aaron juonet.

Vierailija
1055/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Ei noin nuorille lapsille sellaisia kohtauksia tehtäis. Nellan näyttelijä vielä nuorin kaikista eikä edes suutelukohtauksia Nuutin kanssa näytetty :D

Niin no kun miettii niin ei tuon ikäisille tytöille ole mitenkään ennenkuulumatonta pussata kaveria. Nuutin kanssa oli eri asia kun näyttelijä oli jo yli 18v.

Vierailija
1056/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin totaalisesti Magnuksen olemassa olon ja muistin vasta, kun Jiri tuli hakemaan vaippoja. Eikö Monica yhtään kaipaa lastaan? Tai mulle jäi kuva ettei ole juurikaan käynnyt katsomassa. Hyvä vaan, että Jiri saa hoitaa, mutta ei se silti tarkoita etteikö Monica voisi käydä päivittäin yläkerrassa moikkaamassa.

Vierailija
1057/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin totaalisesti Magnuksen olemassa olon ja muistin vasta, kun Jiri tuli hakemaan vaippoja. Eikö Monica yhtään kaipaa lastaan? Tai mulle jäi kuva ettei ole juurikaan käynnyt katsomassa. Hyvä vaan, että Jiri saa hoitaa, mutta ei se silti tarkoita etteikö Monica voisi käydä päivittäin yläkerrassa moikkaamassa.

Antaa Jirin nyt hoitaa, kun niin hinkui.

Vierailija
1058/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikko menee sitten juuri niin kuin moni on veikkaillut. Aaro lavastaa oman pahoinpitelynsä josta Kari joutuu vastuuseen. Viola ei enää lämpene Benjaminille ja menee toisen pojan kanssa leffaan. Olisko Severin? Ainakin ne oli rapussa ensi viikon jaksossa.

Severi on jotenkin niin ärsyttävä ja turha hahmo. Ärsyttää ne naljailut Nellalle. Benkku on taas kiva ja tosi hottis.

Vierailija
1059/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressipäivä on 25.1. ja suoraa liveä Salkkareiden kanavalla klo 15!

Vierailija
1060/6757 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! "Salkkareiden ex-rakastavaiset pitävät jättisalaisuutta tyttäriltään" Dahlia ja Gunnar salailee Monicalta ja Camillalta jotain, mutta mitä? Camilla tunnustaa Heikki Pohjosen palkkamurhan. 

Ketju on lukittu.