Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Talella ja Sannilla ei voisi olla samanlaista seksikohtausta kuin Akilla ja Camillalla, koska ovat liian lapsia.
Kyllähän nyt miehetkin katselee paljon mielummin kuumaa Camillaa kuin jotain parikymppistä tyttöstä.
En jaksa selata koko ketjua, mutta ootteko muut huomanneet että uusi Gunnar on paljon ilkeämpi kuin entinen? Samantien kuin näyttelijä vaihtui, alkoi savustamaan Karia ulos. En tykkää tästä nykyisestä ollenkaan, entinen oli paljon mukavampi ja leppoisampi. Ärsyttävää kun hahmot muuttuu niitten esittäjien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Talella ja Sannilla ei voisi olla samanlaista seksikohtausta kuin Akilla ja Camillalla, koska ovat liian lapsia.
Kyllähän nyt miehetkin katselee paljon mielummin kuumaa Camillaa kuin jotain parikymppistä tyttöstä.
Minä kattelisin mieluiten Gunnarin ja Ullan rajua matureseksiä, jossa Gunnar takoisi takaapäin kuin korppi kalasäkkiä ja Ulla huutaisi kiimaansa.
Huh huh! Mut olipa jännä syksyn päätösjakso😂
Vierailija kirjoitti:
No oli kieltämättä harvinaisen mielenkiintoinen päätösjakso kuten yleensä ;) Ehdin jo totaalisesti unohtaa mitä siinä lopussa edes tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oli kieltämättä harvinaisen mielenkiintoinen päätösjakso kuten yleensä ;) Ehdin jo totaalisesti unohtaa mitä siinä lopussa edes tapahtui.
Eipä tarvii jännityksellä odottaa sarjan tauolta palaamista.
Ihanaa jos Monica on vihdoin tullut järkiinsä! :) Hyvä hahmo meinattiin pilata ihan kokonaan..
Vielä ei ole ollut mitään moniavioisuutta. Mutta juoneen voisi tulla Pietari+ Eva+Lola? Tai keksittekö jotain muuta kohahduttavaa? Näin joululomalla voisitte keksiä tulevia salkkarijaksoja. Mielikuvitusta kehiin!
Miksi mä katson tätä sarjaa? Pelkkää ristiinnaimista nykyään, ja varsinaiset pitkäaikaiset juonikuviot, jotka kehittäisivät hahmoja, loistavat poissaolollaan. Olen alkanut katsoa vuoden 2004 jaksoja, ja silloin Sepon sydäri ja Elinan isäkuvio tuntuivat kamalilta juonikuvioilta, mutta nykyään niissäkin olisi enemmän järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole ollut mitään moniavioisuutta. Mutta juoneen voisi tulla Pietari+ Eva+Lola? Tai keksittekö jotain muuta kohahduttavaa? Näin joululomalla voisitte keksiä tulevia salkkarijaksoja. Mielikuvitusta kehiin!
Sannille joku muu kuin Tale tai Janne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä katson tätä sarjaa? Pelkkää ristiinnaimista nykyään, ja varsinaiset pitkäaikaiset juonikuviot, jotka kehittäisivät hahmoja, loistavat poissaolollaan. Olen alkanut katsoa vuoden 2004 jaksoja, ja silloin Sepon sydäri ja Elinan isäkuvio tuntuivat kamalilta juonikuvioilta, mutta nykyään niissäkin olisi enemmän järkeä.
Samaa miettinyt. Älytönöntä ja pitkästyttäväähän sarja nykyään on, väkisin venytetty tullut mieleen..
pitäisköhän seuraaminen lopettaa...
Sanni tai Tiina ei voisi olla vanhemman miehen kanssa. Parikymppiset tytöt on ihan kakaroita. Eihän oikeassakaan elämässä ole mitään 20v tyttö ja 30v mies pareja.
Mua huvitti kun jakson katsoin ja odotin jotain antikliimaksia jaksolle. Noh se sitten tuli tollee juosten kusten viimeisten sekuntien aikana että saatais katsojat palaamaan tauon jälkeen sarjan pariin. Erittäin tylsä jakso ja ehkä ihan hyvä niin ei tarvitse kärvistellä tätä paria kolme viikkoa kun sarja on tauolla :D
Tunnustan, että toivon Moican ja Karin romanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Älytönöntä ja pitkästyttäväähän sarja nykyään on, väkisin venytetty tullut mieleen..
pitäisköhän seuraaminen lopettaa...
Ehkä sarjaan voisi saada edes pientä mielenkiintoa takaisin, jos vanhoja hahmoja palaisi sarjaan. Olen kaivannut Siljaa, Elinaa, Isabellaa, Keniä, Sallaa ja Lauraa. Oona ja Miro lapsensa kanssa olisi kiva myös.
Mun mielestä Linda ja Kari sopi hyvin yhteen, ja olen toivonut heidän yhteenpaluuta kun Lindemanin puheista jäi sellainen käsitys että se saattaa olla mahdollista. Mutta Linda on lähdössä pian ja Kari jää sarjaan, joten olisi kyllä aika turhaa kirjoittaa heitä taas yhteen vaan pariksi viikoksi. Ellei sitten Lindan poistumiselle keksitä jotain ihan ”normaalia” syytä jos on selvää että Monika palaa äitiysloman jälkeen, kuten vaikka että lähtee pariksi kuukaudeksi työn vuoksi jonnekkin. Ja Linda ja Kari saisivat sitä ennen asiat kuntoon, Violahan jää sarjaan joten hän jäisi asumaan Karin ja Benjaminin kanssa? Tai toinen veikkaus että Aaro liittyy jotenkin Lindan lähtöön. Linda saa kuulla Aaron tempuista ja lähtee ainakin hetkeksi muualle miettimään asioita kun järkyttyy kuullessaan totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Viime aikojen puuduttavien, pitkitettyjen ja lapsellisten juonenkäänteiden myötä olen alkanut entistä enemmän kaivata vanhempia salkkareita, esim vuosin 2007-2012 jaksoja.
En tiedä onko syy myös osittain siinä etteivät nykyiset maisemat tuo yhtään mieleen Ullanlinnaa, aitoa ja oikeaa Pihlajakatua.
Myös tuon ajan jaksot olivat värikkäämpiä, tarkoitan siis hahmojen vaatetusta ja asuntojen sisustusta. Juu tiedän, muoti muuttuu, mutta voi että sitä Sievisten perheen kämän entistä sisustusta, se punainen sohva ja kukkakuosinen telkkari<3
Hahmoissa ei ole enää samaa syvyyttä kuin ennen, kaikki jää hyvin pinnalliseksi.
Samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. On käsittämätöntä miten Salkkareitten tekijät ei ymmärrä
mitä vaikutusta Ullanlinnan ympäristön vaihtuminen Munkkiniemeen vaikutti sarjan energiaan.
Nukkuva 50-lukuinen Munkkiniemi vs. energinen,värikäs , upea Ullanlinna. Myös monet hahmot on
pilattu, erityisesti Janne ja Tale. Missä on se kipinä, hyvä fiilis joka tuli Hemmon ja Emilin kohtauksista
vuosia. Janne ja Tale antoivat vuosia unohtumattomia kohtauksia ja käänteitä. Mukana oli myös Lari , Elias ja Rosan Iida. Tuo viisikko oli parasta Salkkari-aikaa minulle. Lari, Elias ja Iida on poissa. Samalla
Jannesta ja Talesta on lähtenyt paljon pois. Hahmoista on tullut kalpeita kopioita siitä mitä he olivat muutama vuosi sitten , eityisesti Jannen hahmo. Hahmojen ympärillä on alakuloinen, surullinen fiilis.
Tunne puuttuu. Onneksi sarjassa on vielä Jiri , pikku Magnus ja uusi hahmo Lola joka tuo ehkä
eloa sarjaan taas. Toivottavasti uusi tuottaja Mtv:n puolelta tekisi jotain radikaalia sarjan muuttamiseksi
sellaiseksi kuin se oli vielä vuosina 2011-2013. Sarjahan on tullut rohkeammiksi kohtausten ja vuorosanojen muodossa. Ja se on hyvä. Se on tätä päivää. Vielä kun se vanha Salkkareitten sielu
löytyisi jostain mukaan..
Miten Amandan huoneiden ovista pääsee kuka tahansa sisään :D