Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
quote=Vierailija]Dahlia ei ole näkynyt pitkään aikaan. Milloinkohan selviää että hän olikin sen lääkkeidenvaihdon takana?
Tuskinpa selviää kuten ei ikinä selvinnyt Eliaksen rahat, Iidan ja Alissan rahajutut ja mitä vielä...
Ehkä selviää sitten kun Rosa palaa.
Että joku/jotkut jaksaa jankata tuosta Rosan paluusta.
Uskokaa jo Rosa ei palaa Salkkareihin! Ja tästähän sinulla ei ole minkäänlaisia todisteita. Täällä on moni sanonut nähneensä sen vilauksen Katsomon kansikuvassa.
Ja miksi Pinjan kerrottiin lähteneen, mutta Iidan hahmosta ei olla sanottu mitään poistumisesta?
Kunpa näkisin ilmeesi kun Rosa palaa Iidan rooliin :D
En itse varsinaisesti usko enää Rosa Rusasen paluuseen, mutta aika kummallinen tapa maikkarilla on ollut tiedottaa asioista.
Iida muutti Jutan luokse Hyvinkäälle niin julkaistiin vain uutinen missä puhuttiin Pinjan tehneen aluksi vain sijaistamaan, mutta päätyi hahmon pysyväksi esittäjäksi. Ja Pinja sanoi, että ekaa kertaa on rauhallinen syksy ja haaveilee Japaniin muutosta. Entä jos miettii Sergein ja Sebastianin poislähtöä; kummastakin julkaistiin parikin uutista missä selkeästi sanottiin, että hahmot poistuu pihlajakadulta. Iidan kohdalla ei sanottu mitään vastaavaa eikä kyllä edes Pinjankaan lähdöstä. Aika erikoista mun mielestä.
Viime aikojen puuduttavien, pitkitettyjen ja lapsellisten juonenkäänteiden myötä olen alkanut entistä enemmän kaivata vanhempia salkkareita, esim vuosin 2007-2012 jaksoja.
En tiedä onko syy myös osittain siinä etteivät nykyiset maisemat tuo yhtään mieleen Ullanlinnaa, aitoa ja oikeaa Pihlajakatua.
Myös tuon ajan jaksot olivat värikkäämpiä, tarkoitan siis hahmojen vaatetusta ja asuntojen sisustusta. Juu tiedän, muoti muuttuu, mutta voi että sitä Sievisten perheen kämän entistä sisustusta, se punainen sohva ja kukkakuosinen telkkari<3
Hahmoissa ei ole enää samaa syvyyttä kuin ennen, kaikki jää hyvin pinnalliseksi.
Kieltämättä tämän käänteet ovat jatkuneet yllättävän pitkään.
Pietarin koomakihlatusta kerrottiin ensimmäistä kertaa kevään vikoissa jaksoissa > selvisi joulukuussa
Antonin hautajaiset oli syksyn ensimmäisessä jaksossa > Aaron osuus ei ole selvinnyt poliisille
Lisäksi Ismon ja Jutan nettideittailu on kestänyt aika kauan. Myös minä odotin, että eilen Jutalle olisi valjennut deitin olevan Ismo. En sitten tiedä yritetäänkö tässä tehdä käännettä missä Ismo ja Jutta rakastuu toisiinsa oikeassa elämässä ja deittailu jää.
Olisin halunnut Taigan sarjaan, mutta voihan se olla ettei aikaisempi näyttelijä kykene olemaan tällä hetkellä mukana tai löydetty toista sopivaa. Ihmettelen vaan miten Peppi jättää lapsensa äidin hoidettavaksi ja lähtee itse töihin Helsinkiin? Veera on sen ikäinen, että oletettavasti hänkin on edelleen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Uotila / Aki on mun mielestä aika hot :-)
Tämä on ollut selvää (minulle) jo 2000-luvun alusta ;D
Ei Aki kyllä noihin aikoihin vielä ollut hot... Nykyään charmantti hopeakettu.
Totta että on tietysti komeempi näin vanhempana. Kiinnitin vain jo silloin huomiota Akin ulkonäköön jostain syystä, silloin kun oli vielä Markuksen (rip) kaveri :)
PALJASTUKSIA ILLAN JAKSOSTA! (Ei mitään ihmeellistä, mutta jos joku haluaa pitää itsensä "jännityksessä.")
"Illan jaksossa Tale ja Sanni seuraavat Jannen ja Tiinan flirttailua toiselleen. Kaksikko lähtee nopeasti pois Jannen ruokakärryn luota, kun Janne ja Tiina huomaavat heidät. Tale ja Sanni esittävät toisilleen olevansa onnellisia Jannen puolesta.
Tale menee myöhemmin Jannen luokse ja syyttää tätä lupauksen rikkomisesta. Janne puolestaan kertoo tietävänsä, että Talella on edelleen tunteita Tiinaa kohtaan.
Myöhemmin kaupalla Tale hämmentyy, kun Tiina kertoo hänelle totuuden tunteistaan. Samaan aikaan Janne antaa tunteilleen vallan ja suutelee kiihkeästi Sannia. Mihin ex-rakastavaisten suudelma johtaa ja kuka saa tietää asiasta ensimmäisenä?"
Siis onko Sanni ja Janne ollut joskus sarjassa rakastavaisia? Ymmärtääkseni yhden illan juttu ja ehkä pientä ihastusta. Vai sekoittaako kirjoittaja todelliseen elämään missä Kerttu ja Hemmo seurustelivat."
Vierailija kirjoitti:
En itse varsinaisesti usko enää Rosa Rusasen paluuseen, mutta aika kummallinen tapa maikkarilla on ollut tiedottaa asioista.
Iida muutti Jutan luokse Hyvinkäälle niin julkaistiin vain uutinen missä puhuttiin Pinjan tehneen aluksi vain sijaistamaan, mutta päätyi hahmon pysyväksi esittäjäksi. Ja Pinja sanoi, että ekaa kertaa on rauhallinen syksy ja haaveilee Japaniin muutosta. Entä jos miettii Sergein ja Sebastianin poislähtöä; kummastakin julkaistiin parikin uutista missä selkeästi sanottiin, että hahmot poistuu pihlajakadulta. Iidan kohdalla ei sanottu mitään vastaavaa eikä kyllä edes Pinjankaan lähdöstä. Aika erikoista mun mielestä.
No sitähän olen täällä yrittänyt miljoona kertaa sanoa, mutta alapeukkua sataa. Pinjasta kerrottiin että haaveilee Japaniin muuttamisesta ja muutenkin annettiin ymmärtää että tämä oli tässä näyttelijän osalta, mutta Iidan hahmosta ei mainittu mitään; ei sanallakaan kerrattu juonenkäänteitä, joita vuosien varrella on hahmolla nähty eikä hahmolle millään tavalla annettu hyvästejä.
Tämän takia uskon, että Rosa palaa, etenkin näiden puheiden jälkeen että Katsomossa näkyi vilaus Rosasta hämmenynyt ilme kasvoillaan. Jos juttu olisi keksitty, niin miksi ihmeessä ei olisi keksinyt jotain mehukkaampaa, kuten että uutinen oli hetken Salkkareiden sivuilla tms.
Vierailija kirjoitti:
Viime aikojen puuduttavien, pitkitettyjen ja lapsellisten juonenkäänteiden myötä olen alkanut entistä enemmän kaivata vanhempia salkkareita, esim vuosin 2007-2012 jaksoja.
En tiedä onko syy myös osittain siinä etteivät nykyiset maisemat tuo yhtään mieleen Ullanlinnaa, aitoa ja oikeaa Pihlajakatua.
Myös tuon ajan jaksot olivat värikkäämpiä, tarkoitan siis hahmojen vaatetusta ja asuntojen sisustusta. Juu tiedän, muoti muuttuu, mutta voi että sitä Sievisten perheen kämän entistä sisustusta, se punainen sohva ja kukkakuosinen telkkari<3
Hahmoissa ei ole enää samaa syvyyttä kuin ennen, kaikki jää hyvin pinnalliseksi.
Kämä?
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut Taigan sarjaan, mutta voihan se olla ettei aikaisempi näyttelijä kykene olemaan tällä hetkellä mukana tai löydetty toista sopivaa. Ihmettelen vaan miten Peppi jättää lapsensa äidin hoidettavaksi ja lähtee itse töihin Helsinkiin? Veera on sen ikäinen, että oletettavasti hänkin on edelleen töissä.
No Taiga on jossain päivähoidossa ja Veera hoitaa kuin omaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
PALJASTUKSIA ILLAN JAKSOSTA! (Ei mitään ihmeellistä, mutta jos joku haluaa pitää itsensä "jännityksessä.")
"Illan jaksossa Tale ja Sanni seuraavat Jannen ja Tiinan flirttailua toiselleen. Kaksikko lähtee nopeasti pois Jannen ruokakärryn luota, kun Janne ja Tiina huomaavat heidät. Tale ja Sanni esittävät toisilleen olevansa onnellisia Jannen puolesta.
Tale menee myöhemmin Jannen luokse ja syyttää tätä lupauksen rikkomisesta. Janne puolestaan kertoo tietävänsä, että Talella on edelleen tunteita Tiinaa kohtaan.
Myöhemmin kaupalla Tale hämmentyy, kun Tiina kertoo hänelle totuuden tunteistaan. Samaan aikaan Janne antaa tunteilleen vallan ja suutelee kiihkeästi Sannia. Mihin ex-rakastavaisten suudelma johtaa ja kuka saa tietää asiasta ensimmäisenä?"
Siis onko Sanni ja Janne ollut joskus sarjassa rakastavaisia? Ymmärtääkseni yhden illan juttu ja ehkä pientä ihastusta. Vai sekoittaako kirjoittaja todelliseen elämään missä Kerttu ja Hemmo seurustelivat."
Onkohan muuten kiusallista näyttelijöille suudella, kun viimeinen kerta tapahtui kenties ennen eroa...
Kerttu vaikuttaa kyllä vähän siltä kuin roolihahmonsa ennen; Hemmo Karja, Janne Saarinen, Tommi Sipilä... ja kaikki samasta työpaikasta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Taiga on jossain päivähoidossa ja Veera hoitaa kuin omaa lasta.
Miksei Taiga voisi olla Pepin luona ja hoidossa jossakin? Helsingissä lienee paremmat mahdollisuudet ihan erikoislapsia ajatellen kuin Rovaniemellä.
En ees aluks muistanu et uus Gunnar on Camillan isä kun se tuli amandaan. :D
Okei ymmärrän, että Gunnarilla on nyt lääkitys taas kunnossa mutta ei se tarkoita sitä, että alzheimer kokonaan häviää.
Onpas kiva kun Monica taas antaa Jirin hoitaa Magnusta ja ottaa virallisesti pojan elämään mukaan! :)
Ihanaa Monica on vihdoinkin rauhoittunut ja Jiri on virallisesti Magnuksen isä! Tätä olen odottanutkin.
Ei jaksais enää tota Camillan ja Akin keissiä!
Akille käy pian varmaan käry.
No niin,täti monikan syli on avoin karille, ihan horolunttu.