Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sami asu yksin? Miksei Kalle muuta sinne, eikä Sami Ismon nurkkiin
Asuu, mutta sarjassa on pakko aina asua Pihlajakadulla. 😎
Hahaa, odotan innolla huomisen jaksoa tuon lopputeksteissä näytetyn pätkän takia :D
Tale on kyllä typerä, toi ei auta Sannin ja hänen tilannettaan yhtään. Toivottavasti ei päädy Tiinan kanssa sänkyyn...
Mitenköhän Tale selittää sen, ettei autolla ajettu niin montaa kilometriä, mitä Kittilän reissuun menis? Vai tehäänkö Sanni niin tyhmäks, ettei edes tajua tätä kysyä/ajatella..
Onko tota Talen autoa näytetty aikaisemmin paljonkin ennen Hämeenlinnan reissua? Ihmettelen vaan miten toi rekkari on niin tuttu, vaikka muiden autoista hyvä jos muistaa ees väriä tai mallia.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Tale selittää sen, ettei autolla ajettu niin montaa kilometriä, mitä Kittilän reissuun menis? Vai tehäänkö Sanni niin tyhmäks, ettei edes tajua tätä kysyä/ajatella..
Onko Sannilla edes ajokorttia? Tai näyttelijällä, että voisi ajella autoa. En minä ainakaan kyttäile jatkuvasti auton kilometrilukemaa.
Janne on tosi reilu frendi Talea kohtaan. Ei missään kohtaa ole vetänyt Tiinaa mukaan. Itse olisin saattanut jo möläyttää tasapuolisuuden nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sannilla edes ajokorttia? Tai näyttelijällä, että voisi ajella autoa. En minä ainakaan kyttäile jatkuvasti auton kilometrilukemaa.
Samaa mietin. Muutenkin on sairasta kytätä miestään ja pitää auton kilometrit mielessä, että paljonkohan mies ajelee.
Toivottavasti Tale jäisi itse kiinni Tiinan luokse menosta. Eikös sekin asu jossain lähellä Pihlajakatua, kun kaupalla ja leikkipuistossa törmäilivät. Toi auto meinaan on näkyvällä paikalla kadunvarressa niin Sanni voisi sen, vaikka bongattu Iljan kanssa ulkoillessa.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, odotan innolla huomisen jaksoa tuon lopputeksteissä näytetyn pätkän takia :D
Onkohan tuo kohtaus ihan viimeinen minuutti ja ruutu muuttuu siniseksi Akin ilmeeseen kun huutaa Camillaa? Toivottavasti olen väärässä.
Luulin, että Tamara on sarjassa vain hetken tuon Gunnar-keissin takia, mutta nyt antaa vihaseksivinkkejä jo Lolalle. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä, että Tamaralle tulee pysyvä rooli sarjasta Gunnar-jupakan jälkeenkin. Nimittäin näyttelijäntaidoiltaan on ihan eri luokassa kuin muut. Ihan jäätävä myötähäpeä tulee aina kun Tamara puhuu.
Peppi kaipas baariin ja juttuseuraa, muttei kuitenkaan halunnut puhua huolistaan, eli Pietarista. Kalle on kertonut Pepille Samista, Larista, Tinderistä ja pikapanoista. Voisi Peppikin vastavuoroisesti avautua Kallelle, etenkin kun Kalle jo epäilee Pietari-sutinaa.
Mä luulin, että Aki alko sillon jo toteuttamaan sitä suunnitelmaa, kun tilasi juotavaa ja pyysi Tamaraa istumaan samaan pöytään. Tuskin kuitenkaan enää samaa kohtausta.
En ole suurin Letti-fani, mutta säälittää se, että hänet jätettiin yksin kotiinsa loukkaantuneen jalkansa kanssa. Vaikutti olevan niin innoissaan siitä, että Tale tulee hakemaan. Olis Tale jäänyt hetkeksi Hämeenlinnaan auttamaan Krisseä käytännön askareissa (kotityöt, kaupassa käynti). Olis samalla voinut miettiä asioita siellä.
Miksi Jiri esittää Severin ja Nellan edessä olevansa niin rehti, kunnollinen ja hyvä esimerkki, vaikka todellisuudessa onkin alhainen kieroilija, joka tykkää huijata viattomilta ihmisiltä niiden firmoja.
Miten Talella on nyt noin uudehkon näköinen auto? Muistelin, että silloin joskus ostivat Sannin kanssa sellaisen vanhemman farmariauton.
Vierailija kirjoitti:
En ole suurin Letti-fani, mutta säälittää se, että hänet jätettiin yksin kotiinsa loukkaantuneen jalkansa kanssa. Vaikutti olevan niin innoissaan siitä, että Tale tulee hakemaan. Olis Tale jäänyt hetkeksi Hämeenlinnaan auttamaan Krisseä käytännön askareissa (kotityöt, kaupassa käynti). Olis samalla voinut miettiä asioita siellä.
Mielestäni olen katsonut kaikki jaksot kokonaan, mutta en silti muista kohtaa missä Kristiinalle olisi ilmoitettu Talen tulosta? Muistan vaan, että Tale pyysi Ullaa hoitamaan Iljaa. Korjatkaa jos olen väärässä!
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa Kristiina oli innoissaan Talen tulosta?
Kuka pitää Ismon valintaa auki, kun Ismo nukkuu pitkään ja Tale on kateissa? Tuskin Ismo antaa sen pysyä kiinni ihan vain, että saisi nukkua pitkään. Eikä ole varaa pitää muita työntekijöitä, kun Talea satunnaisesti.