Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
2161/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Iltapulun mukaan perjantaista 23.2.2017 lähtien esitetään aamupäivällä kaksi jaksoa peräkkäin vanhoja jaksoja tasan siitä mihin viime kesän kesäuusinnat päättyivät.

Hmm! Aika yllättävää näyttää niitä jo helmikuussa. Minkähän takia? Toivottavasti tulevat näkyviin jälkeenpäin katsomoon sillä harva tuohon aikaan kerkeää katsomaan.

En usko että tulee mutta cmoreen saattaa tulla??

Vierailija
2162/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden jaksojen takia en ainakaan Cmorea ota käyttöön. Eriasia jos alusta alkaen tulisi vaikka parin kuukauden välein uusi tuotantokausi katsottavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.ytimg.com/vi/CJrmBumMmp4/maxresdefault.jpg

Tämä kuva on keväältä 2016, mutta rupesi huvittamaan, kun nimitaulussa lukee "Pojonen" Pohjosen tilalla. Tamminen näyttää kanssa Tanmiselta. :D Kirjaimet varmaan loppunu kesken eikä viitsitty ostaa sillä hetkellä uusia.

Aika paha mun mielestä, etenkin kun tommosta lähikuvaa taulusta on otettu.

Vierailija
2164/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronnyhan näyttää vihaiselta perunanenäiseltä snägäritappelijalta.

Ainakin itse pidän Ronnya erittäin hyvännäköisenä ja vastaa todella hyvin mun unelmien miehen ulkonäköä.

Aika paljonhan se on kiinni myös omasta ulkonäöstä, mitä pitää komeana. Jos ei itse ole kummoisen näköinen, ei edes tohdi haaveilla eri tasoisesta, mitä itse on.

Jos nyt miettii vaikka Ronnyn avopuolisoa, niin aika trashyn näköinen, jotenkin suttuinen ja halpa. Toki yrittää antaa toisenlaista kuvaa merkkilaukuilla, mutta se antaa lähinnä vararikossa olevan gold diggerin vaikutelman. Asuvathan he myös hienossa kattohuoneistossa Ullanlinnassa, joka on Ronnyn ilmeisesti suomenruotsalaisuuden ansiota, jossa antaa naisensa loisia päivät ja ostella merkkilaukkuja.

Kaikki suomenruotsalaiset eivät kylläkään ole äveriäitä.

Eivät olekaan. Mutta jos jo parikymppisinä asuivat Ullanlinnassa hienossa asunnossa (kuvia löytyy, korkeat katot ja parvi) sekä ajelee usealla eri autolla, mukaan lukien Mercedes Benz, BMW ja vintagekärryillä, omaa pienjahdin jne niin voi olettaa että suomenruotsalaisuudella on asian kanssa tekemistä.

Toisin sanoen kaikki suomenruotsalaiset eivät ole rikkaita/varakkaita, mutta Suomessa hyvin useat rikkaat/varakkaat ovat suomenruotsalaisia.

En siis aivan ymmärrä pointtiasi, kun Ronny Roslöf selvästi on suomenruotsalainen JA varakas sellainen

Vierailija
2165/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva rakastuu Lolaan

Miksi oletat näin? Eivät sopisi yhteen kyllä mielestäni.

Voisi sopia yhteen, mutta Lola taitaa olla ihan hetero ja kiinnostua Jiristä ja Jiri hänestä. Jää nähtäväksi, miten Evan rakkauselämä jatkuu, kun Pietarin ja Pepin mahdollinen suhde syvenee ja Eva saa tietää siitä.

Eihän Evakaan tajunnut olevansa biseksuaali vielä kun esimerkiksi Heli ja Monica suutelivat tätä.

Voihan myös olla, että sarjassa nähdään ensimmäinen polyamorinen suhde, johon kuuluvat Jiri, Eva ja Lola.

Vierailija
2166/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse pidän Ronnya erittäin hyvännäköisenä ja vastaa todella hyvin mun unelmien miehen ulkonäköä.

Onhan Ronny ulkonäöllisesti selvästi keskiverto suomalaismiehen yläpuolella!

Enpä tiedä. Aika juntin näköinen olisi ilman niitä hienoja kotteroita, siistiä ulkomuotoa ananastukkineen sekä pukuineen ja kelloineen. Jotenkin yrmeän näköinen, pitkä naama. Myös lihaksikas vartalo vaikuttaa paljon. Mietipä sama henkilö luikumpana, epäsiistillä rasvaisella, pidemmällä letillä ja nukkaantuneet verkkarit jalassa.

Vierailija
2167/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljonhan se on kiinni myös omasta ulkonäöstä, mitä pitää komeana. Jos ei itse ole kummoisen näköinen, ei edes tohdi haaveilla eri tasoisesta, mitä itse on.

Jos nyt miettii vaikka Ronnyn avopuolisoa, niin aika trashyn näköinen, jotenkin suttuinen ja halpa. Toki yrittää antaa toisenlaista kuvaa merkkilaukuilla, mutta se antaa lähinnä vararikossa olevan gold diggerin vaikutelman. Asuvathan he myös hienossa kattohuoneistossa Ullanlinnassa, joka on Ronnyn ilmeisesti suomenruotsalaisuuden ansiota, jossa antaa naisensa loisia päivät ja ostella merkkilaukkuja.

Eivät olekaan. Mutta jos jo parikymppisinä asuivat Ullanlinnassa hienossa asunnossa (kuvia löytyy, korkeat katot ja parvi) sekä ajelee usealla eri autolla, mukaan lukien Mercedes Benz, BMW ja vintagekärryillä, omaa pienjahdin jne niin voi olettaa että suomenruotsalaisuudella on asian kanssa tekemistä.

Toisin sanoen kaikki suomenruotsalaiset eivät ole rikkaita/varakkaita, mutta Suomessa hyvin useat rikkaat/varakkaat ovat suomenruotsalaisia.

En siis aivan ymmärrä pointtiasi, kun Ronny Roslöf selvästi on suomenruotsalainen JA varakas sellainen

Et ymmärrä pointtiani? Pointti oli se jonka jo sanoin: suomenruotsalaisuus ei automaattisesti kerro sitä, että ihminen on varakas.

Vierailija
2168/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oma ulkonäkö vaikuta siihen ketä pitää komeana! Aina sitä voi haaveilla "eri tasoisesta" miehestä, vaikka ei olisi tähän mitään mahdollisuuksia. Ronny varmasti tienaakin ihan mukavasti kiinteitövälittäjänä, jos vielä lisäksi tekee muita töitä, kuten Salkkareita. Se suomenruotsalaisuus ei tee kenestäkään välttämättä varakasta, jos ei nyt satu kuulumaan johonkin aatelissukuun yms.

Ei välttämättä vaikutakaan, jos oma minäkuva on epärealistinen eikä hahmota sitä missä sarjassa itse pelaa ulkonäöllisesti ja parisuhdemarkkinoilla.

Kiinteistönvälittäjänä on hyvin vaikea menestyä ja vaurastua, sillä kilpailu on äärimmäisen kovaa syystä että samalla alalla työskentelee niin moni ihminen. Ellei sitten satu olemaan kiinteistökuningatar Kaisa tai omalla suvulla vaikka kiinteistönvälitysfirma, jonka uskon Ronnyn kohdalla pitävän paikkaansa. Helppo saada töitä jos perhe maksaa pikakoulutuksen ja suhteilla pääsee alkuun työssään, eikä tarvitse paljoa itse markkinoida itseään.

Salkkareissa pikavierailulla Larin kaltaisella hahmolla tuskin saa edes tonnia käteen. Eri asia tietysti, jos vierailu on pidempi, mutta harvemmin kukaan ei-vakiohahmo viipyy muutamaa viikkoa enempää. Tosin mitä olen Iltalehdistä lukenut, niin etenkin nuorten Salkkarit-näyttelijöiden palkka ei juuri päätä huimaa.

Mitä aatelissukuun tulee, niin hyvin harva aatelissuku on Suomessa nykyään enää oikeasti rikas, edes todella varakas. Eli edes se ei pelasta, että suvulla on kartano Etelä-Savossa.

Vierailija
2169/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Ronny ulkonäöllisesti selvästi keskiverto suomalaismiehen yläpuolella!

Ronny on upea! Ja ne silmät !

Itse olen havainnut silmät aika tihruisiksi.

Vierailija
2170/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä pointtiani? Pointti oli se jonka jo sanoin: suomenruotsalaisuus ei automaattisesti kerro sitä, että ihminen on varakas.

Edelleenkään en ymmärrä missä kontekstissa se on mielestäni minun asiani kanssa. Minä sanoin, että Ronny Roslöf elää varakasta elämää ja on suomenruotsalainen. Sinä sanot, että kaikki suomenruotsalaiset eivät ole aina varakkaita.

Millä tavalla siis kumoat tuolla faktallasi sen faktan, että Ronny on varakas? Miksi koit edes tarpeelliseksi mainita asian, jonka me kaikki jo tiedämme, eli että kaikki suomenruotsalaiset eivät ole varakkaita? Monet kuitenkin ovat, ja todistetusti Ronnykin on.

Vierailija
2171/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronny oli töissä / teki jotain satunnaiskeikkaa Vitamin Waterille marraskuussa 2011. Brändi oli yhdessä tapahtumassa Helsingin keskustassa ja otin samalla kuvia. Laria ei ollut vielä näkynyt tv:ssä vaikka kuvaukset oli alkanut. Huomasin vasta joitakin vuosia sitten, kun kävin läpi et hetkinen kuka se kuvassa onkaan jakamassa jotain esitteitä firman vaatteissa. 

Vierailija
2172/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en ymmärrä missä kontekstissa se on mielestäni minun asiani kanssa. Minä sanoin, että Ronny Roslöf elää varakasta elämää ja on suomenruotsalainen. Sinä sanot, että kaikki suomenruotsalaiset eivät ole aina varakkaita.

Millä tavalla siis kumoat tuolla faktallasi sen faktan, että Ronny on varakas? Miksi koit edes tarpeelliseksi mainita asian, jonka me kaikki jo tiedämme, eli että kaikki suomenruotsalaiset eivät ole varakkaita? Monet kuitenkin ovat, ja todistetusti Ronnykin on.

En ole puhunut Ronnyn asioista mitään, enkä ole yrittänyt kumota mitään häneen liittyvää.

Kirjoitit, että on Ronnyn suomenruotsalaisuuden ansiota että hän on rikas. Koska myös suomenkielisissä on rikkaita ja ruotsinkielisissä köyhiä, päätelmäsi oli minusta outo.

Nyt voidaan unohtaa koko juttu.

Vierailija
2173/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen haulla ei löytynyt mitään tietoa Ronnyn suomenruotsalaisuudesta. Mihin tää fakta perustetaan? Nimeenkö?

Vierailija
2174/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talen aurinkolaseista tuleva mahdollinen heijastus aika iso riski lavasteen edessä. Kari myös sanoi, että ”eihän täällä mikään häikäise”. Samaan aikaan Green screen-taustassa oli selvä kirkas auringonpaiste!

Vierailija
2175/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei huono" :D

Vierailija
2176/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Sanni saa pian tietää Tiinasta...

Vierailija
2177/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola on hyvä hahmo. Ennen on vain uudet hahmot ärsyttänyt, mutta tämä on luonteeltaan mahtava!

Vierailija
2178/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talen aurinkolaseista tuleva mahdollinen heijastus aika iso riski lavasteen edessä. Kari myös sanoi, että ”eihän täällä mikään häikäise”. Samaan aikaan Green screen-taustassa oli selvä kirkas auringonpaiste!

Ehkäpä tuotantotiimi haluaa antaa henkisiä erektioita tuollaisille oman elämän pikku Sherlockeille.

Vierailija
2179/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Sanni saa pian tietää Tiinasta...

Ja toivottavasti ei anna Talelle anteeksi...

Vierailija
2180/6757 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tale on nössö tohvelisankari. xD

Ketju on lukittu.