Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Mitä jos Lari oliskin se silminnäkijä? Sehän oli Aaron kanssa samaan aikaan sarjassa eli periaatteessa voisi kyllä tietää sen.
Alissan ja Gunnarin avioliitto olisi ollut paljon kiinnostavampi, jos Gunnar olisi kuollut. Näyttelijää ei olisi tarvinnut vaihtaa, ja sitten tuohon olisi tullut kaikki perintöriidat, sotkut ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Sannin näyttelijä on kyllä aika nuori! Mitenhän se pärjää?
Eiks toi oo jo vähän 2016-2017 juttu? Ikähullu keksi jotain uutta pliis
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa aikuisista miehistä on sitä mieltä että Sanni ei ole kuuma tai seksikäs.
Hauska vitsi ikähullu.... voitko keksii jotain uutta ois kiva nauraa joskus jollekki muulle
Onko Pepillä mitään muuta virkaa sarjassa kuin työnteko? Miksi hahmo edes otettiin takaisin kun tuntuu ettei keksitä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa aikuisista miehistä on sitä mieltä että Sanni ei ole kuuma tai seksikäs.
Samaa mieltä! Aivan liian nuori.
Plaaplaa
Hitsi kun tuo Kari on noin hyökkäävä välillä!
Vasta tuon vauvauutisen luettua tajusin, että Cindyn näyttelijä on vain kaksi vuotta Larin näyttelijää vanhempi :D
Ronnykin kohta kolmekymppinen huhhuh
Mikä amisviiksi-Roope Salminen tuo Tiinan mies oli? :D Luulin sitä maailmalla matkaavaa uraohjusta vähän vanhemmaksi ja arvokaammaksi tapaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vasta tuon vauvauutisen luettua tajusin, että Cindyn näyttelijä on vain kaksi vuotta Larin näyttelijää vanhempi :D
Ronnykin kohta kolmekymppinen huhhuh
Jos se on vaikka rekkamies! :D
Apua mun piti lainata viesti 2260! Eli jos se Tiinan mies on rekkamies eikä mikään menestynyt bisnesmies.
Itse en fanita Sannia, mutta pakko myöntää, että tämän päivän jaksossa oli kuuma, oikein hehkui. En ymmärrä mitä Tale on koskaan nähnyt Tiinassa.
Lindan mahan eteen isketyt laukut huvittaa.
En tiennyt, että Gunnar on koppalakkimiehiä.
Onneksi Aki kuitenkin kertoi Camsulle, että oikea syyllinen oli Salme. Pelkäsin jo, että pitää tiedon vain itsellään.
Iljan näyttelijä on kyllä sympaattinen.
Onko Salkkareiden sivuilla Salmen näyttelijän haastattelua ja mietteitä roolista? Olis voinut tulla nyt kun hahmo poistui.
Näyttelijävaihdoksen myötä Gunnarista tehtiin duunari. Ps. Sannilla on hyvät tissit.
Olikohan se trolli joka väitti nähneensä ennen ekaa Salkkarit jaksoa tänä vuonna Maikkarilla ohjelmamainoksissa kuvan Akista ja Alissasta mutiin pukeutuneena todennäkösesti hautajaisissa. Ihan vaan, kun Alissa puhui järjestelyistä tämän päivän jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se trolli joka väitti nähneensä ennen ekaa Salkkarit jaksoa tänä vuonna Maikkarilla ohjelmamainoksissa kuvan Akista ja Alissasta mutiin pukeutuneena todennäkösesti hautajaisissa. Ihan vaan, kun Alissa puhui järjestelyistä tämän päivän jaksossa.
Se olin minä ja voin vakuuttaa etten trollannut! Yritin jopa etsiä netistä, youtubesta ja muutamasta jaksosta jonka olin tallentanu nii sen kuvan mut en löytäny :/
Vierailija kirjoitti:
Itse en fanita Sannia, mutta pakko myöntää, että tämän päivän jaksossa oli kuuma, oikein hehkui. En ymmärrä mitä Tale on koskaan nähnyt Tiinassa.
Lindan mahan eteen isketyt laukut huvittaa.
En tiennyt, että Gunnar on koppalakkimiehiä.
Onneksi Aki kuitenkin kertoi Camsulle, että oikea syyllinen oli Salme. Pelkäsin jo, että pitää tiedon vain itsellään.
Iljan näyttelijä on kyllä sympaattinen.
Niin, tällä Tiinalla on kaikki feikkiä; hiukset, ripset, kynnet ja varmaan povikin :(
En tiedä miksi, mutta itse en noissa Lindan kohtauksissa edes muista että näyttelijä on raskaana enkä edes huomaa, että laukuilla ja muilla yritetään peitellä vatsaa. Vaikka yleensä olen aika tarkkana mitä sarjaan tulee, ja tässäkin ketjussa luen jatkuvasti kommentteja näistä laukuista millä mahaa peitetään, niin en huomaa niitä ollenkaan itse kohtauksissa :D
Myös alkuperäisellä Gunnarilla oli koppalakki joskus päässä.
Aki on niin oikeassa. Auttaminen ei sovi Camillalle.
Ei kun se pesti on Larille. Lari on tällävälin opiskellut poliisiksi ja tekee paluun Kososen työpariksi Lindan poistuttua maisemista😂