Haukkuketjun vastapainoksi: kenen artistien lauluäänestä pidät eniten?
Naisista esim. Diandralla on mua miellyttävä ääni. Harmi että sen kappaleita ei oikein ole radiosoitossa. Suvi Teräsniskaa pidän myös hyvänä laulajana, vaikka esittämänsä iskelmämusiikki on ehkä hieman liian "perinteistä ja imelää" mun makuun.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän kovasti Jenni Vartiaisen matalahkosta pehmeästä kuiskaavasta äänestä. Hönkäily tekee siitä erilaisen ja tunnistettavan. Myös silloin kun Jenni laulaa kovaa ja huokailematta kuten Vain elämäässä viimeisess äjaksossa, on ääni upea. Ja tämä on sitten mielipidekysymys kun kysyttiin kenen lauluäänestä pidät.
Jennin ääni on kuin lämmintä hunajaa valuisi selkää pitkin kohti persvakoa ja lämmittelisi sielläkin...
Tapio Heinonen, Olavi Virta, Jussi Björling - jos mennään ääni edellä. Naisista Etta James, Celine Dion sekä Kiri Te Kanawa, kun ääni ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Samuli Putro
Tämä on väärässä ketjussa. Eihän se monotoninen nakuttaminen ole edes mitään laulua. Eihän kuuntelu vaadi musikaalisuutta, silti. Koukuttaa vaan rumia naisia lipevillä lätinöillä.
Olavi Uusivirralla on puhdas ääni.
Erityisesti pidän Alman äänestä kun hän säräyttää sitä samoin kun Sinin musiikkivideolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli Putro
Tämä on väärässä ketjussa. Eihän se monotoninen nakuttaminen ole edes mitään laulua. Eihän kuuntelu vaadi musikaalisuutta, silti. Koukuttaa vaan rumia naisia lipevillä lätinöillä.
Puuttuuko sisälukutaito vai oletko muuten tyhmä? Otsikossa kysytään MIELIPIDETTÄ, johon jokaisella on oikeus. Tykkäähän joku täällä jopa Jenni Vartiaisen lauluäänestä.
Lady Gaga on todella lahjakas laulaja, harmi vaan että suurin osa musiikista mitä hän tuottaa, ei oikeasti anna hänen äänelleen oikeutta. Kannattaa tsekata esim. Tony Bennettin kanssa tehty levy, jos haluaa kuulla mihin hänen äänellään pystyy.
Katri Helenalla on aivan mahtava ääni. Siitä aivan kuulee sen naurun ja ilon. Kaiken sen tunteen, pääasiassa positiivisen tunteen ja myös suomalaisen kaihon. Upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän kovasti Jenni Vartiaisen matalahkosta pehmeästä kuiskaavasta äänestä. Hönkäily tekee siitä erilaisen ja tunnistettavan. Myös silloin kun Jenni laulaa kovaa ja huokailematta kuten Vain elämäässä viimeisess äjaksossa, on ääni upea. Ja tämä on sitten mielipidekysymys kun kysyttiin kenen lauluäänestä pidät.
Jennin ääni on kuin lämmintä hunajaa valuisi selkää pitkin kohti persvakoa ja lämmittelisi sielläkin...
Taitaa olla päinvastoin - Jennin ääni tulee ylöspäin sieltä persvaosta.
A. W. Yrjänä, Chet Baker, Ella Fitzgerald, Laila Kinnunen...
Nyt kirjoitan siis äänestä, en ihmisestä.
eli Tapio Heinonen, Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Juhani Markola,Idols kisan Kevin.
Tykkään Jenni Vartiaisen ja Kaija Koon äänistä. En tykkää kirkumisesta tai nenään honottamisesta.
Ofra Haza, Roy Orbison, Freddie Mercury - ehkä maailmankaikkeuden kauneimmat lauluäänet
Elvis.