Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nettideittailu lannistaa.. tsemppausketju

Vierailija
10.12.2017 |

Olen jo 2-vuotta ollut tinderissä jne.. Mätsejä tulee, deittejä, pari tapailua.. Mutta sitten se jää siihen että mies ei haluakkaan sitoutua.. (Toki miehet sanoo täällä samaa meistä naisista)

Tuntuu, että miten se voi olla aina niin..? Miten muut löytää kumppanin ja minulla on mennyt niin pitkään.. Ainaista tutustumista ja innostumista ja pettymistä jne.. Toki minulla on toiveita miehelle ja parisuhteen sisällölle, että listaa ja harkintaa toki on, mutta silti..

Ymmärtääkö joku mistä puhun? Laitetaan tähän tsemppausta, sinkusta suhteeseen.. Kiitos! <3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiää!

Vierailija
2/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki minulla on toiveita miehelle ja parisuhteen sisällölle, että listaa ja harkintaa toki on, mutta silti.."

Tämä on sanottu toki aiemminkin mutta kertaus on opintojen äiti: yrität liian tasokkaita miehiä.

Voin kertoa rehellisesti että tavismiehellä ei ole koskaan varaa antaa pakkeja naiselle.

Minua henkilökohtaisesti ihmetyttää naisten kertomukset siitä että ovat saaneet pakkeja miehiltä, miesten taso on varmasti tosi korkea jos on varaa antaa pakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se outoa miten jotkut hyppivät suhteesta toiseen teinistä asti, kun tulee ero niin viikon sisään on jo uusi kierrossa. Toiset taas eivät meinaa päästä suhteeseen ollenkaan.

Itse olen tällainen ikisinkku, nyt 10 vuotta nettideittailua taustalla. Saan todella harvoin viestejä, jos laitan jollekulle viestiä niin en saa vastausta. Kun vastaan viesteihin joita saan, vain joka kolmas vastaa takaisin. Treffeille en pääse ikinä.

Olen hoikka ja urheilullinen, kun kuitenkin käsketään laihduttamaan.

Vierailija
4/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se outoa miten jotkut hyppivät suhteesta toiseen teinistä asti, kun tulee ero niin viikon sisään on jo uusi kierrossa. Toiset taas eivät meinaa päästä suhteeseen ollenkaan.

Itse olen tällainen ikisinkku, nyt 10 vuotta nettideittailua taustalla. Saan todella harvoin viestejä, jos laitan jollekulle viestiä niin en saa vastausta. Kun vastaan viesteihin joita saan, vain joka kolmas vastaa takaisin. Treffeille en pääse ikinä.

Olen hoikka ja urheilullinen, kun kuitenkin käsketään laihduttamaan.

Mistä päin ja minkä ikäinen olet saako kysyä?

Vierailija
5/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni 1,5 vuotta edellisen suhteen päättymisestä. Tuota edellistä (joka lisäksi tosi lyhyt, vain muutaman kuukauden) suhdetta ennen taas olin ollut suhteeessa 7 vuotta sitten... Että aika monta vuotta yhteensä on etsiskelyä takana. Sitten se oikea löytyi, juurikin Tinderistä.

Eli melkein sen 10 vuotta olin minäkin sitä oikeaa etsiskelevä ikisinkku. Älä heitä toivoa :) Mutta jos tuntuu turhauttavalta, niin pidä välillä taukoa.

Vierailija
6/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toki minulla on toiveita miehelle ja parisuhteen sisällölle, että listaa ja harkintaa toki on, mutta silti.."

Tämä on sanottu toki aiemminkin mutta kertaus on opintojen äiti: yrität liian tasokkaita miehiä.

Voin kertoa rehellisesti että tavismiehellä ei ole koskaan varaa antaa pakkeja naiselle.

Minua henkilökohtaisesti ihmetyttää naisten kertomukset siitä että ovat saaneet pakkeja miehiltä, miesten taso on varmasti tosi korkea jos on varaa antaa pakkeja.

Naiset usein laskevat pakiksi sen, jos mies ei vastaa vilkuiluun baarissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän