Minulla on Juha Valjakkalan kasvot, Risto Kaskilahden kulmakarvat ja Elisabeth Rehnin tukka. Vartalotyyppini on a´la Alma. Minkä näköinen sinä olet?
Kommentit (26)
Marilyn Monroe, lyhyillä jaloilla, liioilla kiloilla ja varmaan vielä haudasta kaivettuna.
Ap ihana kuvaus. Oletko nainen vai mies?
Monsieur Mossen kasvot, Pavarotin vartalo, pituus Princeltä ja Frederikin lipido
M 42
Madonna ja Goldie Hawn on kohdallani mainittu. Tiedän totuuden kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Monsieur Mossen kasvot, Pavarotin vartalo, pituus Princeltä ja Frederikin lipido
M 42
Oletko hetero? Meinaan, ainakin naisena tosta kuvauksesta on vaikea innostua ; )
Terhi Kokkosen otsa ja hiusraja, Tilda Swintonin kulmakarvat, Kirsten Dunstin hymy, Krista Kososen jalat.
Tähkäpään hiukset, Sofi Oksasen kasvot, keho on skolioodin muotoilema niin en tiiä kenen se olis.
Vierailija kirjoitti:
Tähkäpään hiukset, Sofi Oksasen kasvot, keho on skolioodin muotoilema niin en tiiä kenen se olis.
Kitaristeilla ja basisteilla on usein skolioottista oiretta, joten valitsehan sieltä parrasvaloista joku.
Vierailija kirjoitti:
M 42
Huippua! Oltaisiin yhdessä varmaan näyttävä pari! Paitsi että sinä olisit se "parempi" puolisko.
t. Ap, N41
Dannyn tukka,M.A Nummisen kasvot,Hjalliksen leuka,Danny de Viton keho ja J.Holmesin pippeli. Luonne vihervassarin ja J.Donnerin yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn tukka,M.A Nummisen kasvot,Hjalliksen leuka,Danny de Viton keho ja J.Holmesin pippeli. Luonne vihervassarin ja J.Donnerin yhdistelmä.
Tuo luonnekuvaus on ärsyttävän kuuloinen. Sua olis tosin helppo imitoida ; )
Sipe Santapukin hiukset, Tarja Halosen nenä, vartalon kurvit muotoili VR, sääret ovat kuin jugend-piirongin jalat. Luonteeltani olen vitsikäs kuin Matti Vanhanen.
Kasvonpiirteiltäni olen Aki Kaurismäen ja Hjallis Harkimon piirteiden yhdistelmä. Naisena vähän ikävämpää. Luonne minulla on kultainen, mutta sitähän ei kysytty.
Kokonaisuudessaan olen kuin Siiri Angerkoski, mutta vaaleat pitkät hiukset kuten Maisa Torpalla.
Hiukset ja poskipäät Jenni vartiaiselta, samoin olemattomat rinnat. Suu lainattu Jannalta, leuka Merja Kyllöseltä. Pituus Anna Abreulta. Ja luonne eli vmäinen ja lapsellinen Abreulta.
Olen Aina Inkeri Ankeisen näköinen ja samanlaiset rillitkin löytyy laatikosta ja osaan myös imitoida häntä:DDDD
Kerrankin rehellisen oloinen ketju, mutta varmaan kohta poistetaan:DDDDDD
Mä olen oikeasti Renee Zellwegerin näköinen, erityisesti Bridget Jones- leffoissa. Naama on ihan samantyylinen ja -muotoinen, mutta Reneellä on kauniimpi iho. Vartaloni on Hessu Hopo, pitkäraajainen luikero kaljamahalla. Tulee mieleen pupujussikat- laulu "ei kurveja, ei tissejä, ei hännän typykkää..."
N46v
:D
Hannu-Pekka Björkmannin hiukset ja kasvojen muoto, Aku Hirviniemen nenä, Topi Sorsakosken parta, pituus on Kari Ketoselta, mutta ruumiinrakenne läskiltä Samuli Edelmannilta, silmät, lasien vahvuus ja katse ikääntyneeltä Rauli Badding Somerjoelta.
Til Schweigerin ja Tommy Tabermanin risteytys.
N83