Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on Juha Valjakkalan kasvot, Risto Kaskilahden kulmakarvat ja Elisabeth Rehnin tukka. Vartalotyyppini on a´la Alma. Minkä näköinen sinä olet?

Vierailija
10.12.2017 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Til Schweigerin ja Tommy Tabermanin risteytys.

N83

Vierailija
2/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe, lyhyillä jaloilla, liioilla kiloilla ja varmaan vielä haudasta kaivettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihana kuvaus. Oletko nainen vai mies?

Vierailija
4/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsieur Mossen kasvot, Pavarotin vartalo, pituus Princeltä ja Frederikin lipido

M 42

Vierailija
5/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna ja Goldie Hawn on kohdallani mainittu. Tiedän totuuden kuitenkin.

Vierailija
6/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monsieur Mossen kasvot, Pavarotin vartalo, pituus Princeltä ja Frederikin lipido

M 42

Oletko hetero? Meinaan, ainakin naisena tosta kuvauksesta on vaikea innostua ; )

Vierailija
7/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi Kokkosen otsa ja hiusraja, Tilda Swintonin kulmakarvat, Kirsten Dunstin hymy, Krista Kososen jalat.

Vierailija
8/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähkäpään hiukset, Sofi Oksasen kasvot, keho on skolioodin muotoilema niin en tiiä kenen se olis.

Vierailija
9/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähkäpään hiukset, Sofi Oksasen kasvot, keho on skolioodin muotoilema niin en tiiä kenen se olis.

Kitaristeilla ja basisteilla on usein skolioottista oiretta, joten valitsehan sieltä parrasvaloista joku.

Vierailija
10/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 42

Huippua! Oltaisiin yhdessä varmaan näyttävä pari! Paitsi että sinä olisit se "parempi" puolisko.

t. Ap, N41

Vierailija
11/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn tukka,M.A Nummisen kasvot,Hjalliksen leuka,Danny de Viton keho ja J.Holmesin pippeli. Luonne vihervassarin ja J.Donnerin yhdistelmä.

Vierailija
12/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dannyn tukka,M.A Nummisen kasvot,Hjalliksen leuka,Danny de Viton keho ja J.Holmesin pippeli. Luonne vihervassarin ja J.Donnerin yhdistelmä.

Tuo luonnekuvaus on ärsyttävän kuuloinen. Sua olis tosin helppo imitoida ; )

Vierailija
13/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipe Santapukin hiukset, Tarja Halosen nenä, vartalon kurvit muotoili VR, sääret ovat kuin jugend-piirongin jalat. Luonteeltani olen vitsikäs kuin Matti Vanhanen.

Vierailija
14/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonpiirteiltäni olen Aki Kaurismäen ja Hjallis Harkimon piirteiden yhdistelmä. Naisena vähän ikävämpää. Luonne minulla on kultainen, mutta sitähän ei kysytty.

Vierailija
15/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuudessaan olen kuin Siiri Angerkoski, mutta vaaleat pitkät hiukset kuten Maisa Torpalla.

Vierailija
16/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ja poskipäät Jenni vartiaiselta, samoin olemattomat rinnat. Suu lainattu Jannalta, leuka Merja Kyllöseltä. Pituus Anna Abreulta. Ja luonne eli vmäinen ja lapsellinen Abreulta.

Vierailija
17/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Aina Inkeri Ankeisen näköinen ja samanlaiset rillitkin löytyy laatikosta ja osaan myös imitoida häntä:DDDD

Vierailija
18/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin rehellisen oloinen ketju, mutta varmaan kohta poistetaan:DDDDDD

Vierailija
19/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti Renee Zellwegerin näköinen, erityisesti Bridget Jones- leffoissa. Naama on ihan samantyylinen ja -muotoinen, mutta Reneellä on kauniimpi iho. Vartaloni on Hessu Hopo, pitkäraajainen luikero kaljamahalla. Tulee mieleen pupujussikat- laulu "ei kurveja, ei tissejä, ei hännän typykkää..." 

N46v

:D

Vierailija
20/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu-Pekka Björkmannin hiukset ja kasvojen muoto, Aku Hirviniemen nenä, Topi Sorsakosken parta, pituus on Kari Ketoselta, mutta ruumiinrakenne läskiltä Samuli Edelmannilta, silmät, lasien vahvuus ja katse ikääntyneeltä Rauli Badding Somerjoelta.