Newsecin asunnoista kokemuksia
Löysimme sopivalta vaikuttavan asunnon newseciltä, mutta kun aloin tutkailemaan nettiä, löysin aika paljon varoittavia kokemuksia. Onkohan siellä vielä noin hankalaa? Olen jo kerran tapellut vuokranantajan kanssa mm kaikesta kun yritti kusettaa, joten uusintakierros ei suoraan sanottuna kiinnosta. Aloin tutkia tätä kun ihmettelin, kun vuokrasopimuksen saapumisessa sähköpostiin meni yli viikko, mistä tuli vähän outoja viboja. Nyt sopimus tuli perjantaina, mutta ei olla vielä allekirjoitettu ja nyt mietityttää että kannattaako allekirjoittaakaan. Mietin myös että ollaankohan me jo sitouduttu johonkin, kun sopimus on heidän puoleltaan allekirjoitettu ja meille lähetetty, vai voidaanko vielä vetäytyä asiassa?
Kommentit (2)
Meillä taas positiivinen kokemus newsecistä. Itsekin luin noita kauhutarinoita netistä, mutta meillä ei kolmen vuoden aikana ollut ongelmia. Meillä esim. lapsi rikko yhen kaapin oven saranat, ja aattelin et varmaa tulee lasku, kun kutsuttiin huoltomies, mutta eipä tullut! Muovimattoon tuli myös tummentumia varsinkin eteiseen eikä niistä tullut mitään sanomista. Jätettiin myös reikiä seiniin eikä niistäkään mitään sanottu. Muutenkin kaikki suju tosi hyvin asumisen aikana eikä muutossakaan tullut ongelmia.
Meille luvattiin newseciltä lämmin autopaikka talon kellarista jonne pääsee hissillä, tää oli meille tärkeä kriteeri silloisen liikuntarajoitteen takia. No, kun oltiin muutettu ja alettiin sitä kyselemään niin ehei, ei heillä ole kuin muutamia autopaikkoja ja niihin kuukausien jono. Tyhmiä oltiin kun luotettiin heidän sanaan. Asiakaspalvelija vielä sanoi mulle, kun hädissäni sinne soitin, että en minä sulle voi autopaikaksi muuttua. En suosittele kyseistä firmaa kenellekään.