Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko varsi-imureista mihinkään?

Vierailija
09.12.2017 |

Joku kehui hyväksi pikaimuriksi mutta itsellä huonoja kokemuksia Ergorapidosta noin 10 vuoden takaa, oli tehoton. Onko ne parantuneet? Kehu tai hauku omaasi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Dysonin malli ja ihan näppärä masiina on. Tarvitseehan sitä vähän useammin tyhjentää ja niin pois päin, mutta kyllä sillä ihan ongelmitta tuollaisen karvamatonkin imuroi. Mainittakoon, että mulla on astma, että ei voida mitä tahansa lelua käyttää.

Vierailija
2/4 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Dysonin malli ja ihan näppärä masiina on. Tarvitseehan sitä vähän useammin tyhjentää ja niin pois päin, mutta kyllä sillä ihan ongelmitta tuollaisen karvamatonkin imuroi. Mainittakoon, että mulla on astma, että ei voida mitä tahansa lelua käyttää.

Jos siinä ei ole pölypussia, se on huono astmaatikolle! Pitää olla kunnon vaihdettavat suodattimet ja pölypussit mistä ei pääse mitään hiukkasia ilmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi rahaa ollenkaan. Ne ovat vain ja ainoastaan rikkaimureita varrella, kovaäänisiä ja heikkotehoisia masiinoita. Varsinkin Dyson on ihan ylihinnoiteltu roska, jonka mainoskustannukset ovat suuret, mutta toimivuus ihan surkea. Teen työtäni vanhusten kotona ja siellä olen kokeillut vaikka minkälaisia "imureita", myös Dysonia. En laittaisi todellakaan rahaa sellaiseen yhtään.

Vierailija
4/4 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä ei ole pölypussia, se on huono astmaatikolle! Pitää olla kunnon vaihdettavat suodattimet ja pölypussit mistä ei pääse mitään hiukkasia ilmaan.

Täsmälleen. Ja miten mm. kerrostalossa Dyson puhdistetaan? Sisällä tietenkin ja silloin kaikki pöly ja tomu ovat sisätiloissa ja imurin avaajan naamassa. Myös suodattimien sisään jäävät hiukset yms. karvat pitää repiä kädellä pois, joten onpa hyvä.