Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englannissa "naisvihasta" voi tulla viharikos

Vierailija
09.12.2017 |

Sori ei oo linkkiä RT uutiseen.

Kukaan ei vaan tiedä mitä on naisviha.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap viite alkupeärisestä lähteestä eli RT:stä (Russia Today) kertoo, että asialla on venäläisen propagandamedian uutisia levittävä kirjoittaja. Arvatenkin tarkoitus on mustamaalata läntisiä demokratioita päivittelemällä itse nimettyä "älyttömyyttä".

Se vain, että demokratiaa halveksivalla ja vahvasti naisvihamielisellä venäjällä ei tajuta, että lännessä tasa-arvoa pidetään arvossa  ja tasa-arvoon tähtäävät toimenpiteet ovat suosittuja. Ihmisvihaa ei hyväksytä, naisviha on eräs sen ilmentymä.

Vierailija
22/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuitenkaan koske muslimeja. Eli rinnakkaislakeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös venäjällä tästä metoo kampanjasta naisetkin olleet sitä mieltä, että mitäs antoivat naiset itseään ahdistella, mies saa kouria kun nainen antaa siihen aihetta.

Vierailija
24/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mahdollinen laki tähtäisi juuri siihen, että naisiin kohdistuvaan vihaan päätäisiin muslimiyhteisöissäkin paremmin käsiksi. Ja naisvihan kautta koko islamin epätasa-arvoiseen luonteeseen.

Mutta tällaistahan läntisten  miesten miesten kalapuikko-osasto ei ennekään ole tahtonut hyväksyä, siis sitä, että myös heidän oma seksistinen asenteensa joutuisi siinä tarkastelun alle. Koska eihän se ole yhtään sama asia jos kalapuikko ahdistelee ja halveksuu naisia, koska sehän johtuu naisista itsestään. Kyse kun on siitä että kalapuikoilla pitää olla yksityisoikeus oamn maan naisten ahdisteluun.

Vierailija
25/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaas arvon omaa nenäänne pidemmälle näkemättömät hullut, että pitäisikö kotiäitivihasta tehdä viharikos, koska minä olen sen kannalla. Lähtisi koko vihervasemmisto linnaan.

Vierailija
26/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaas arvon omaa nenäänne pidemmälle näkemättömät hullut, että pitäisikö kotiäitivihasta tehdä viharikos, koska minä olen sen kannalla. Lähtisi koko vihervasemmisto linnaan.

Ei kukaan vihaa kotiäitejä sinänsä vaan sitä, että työntekijöiden pitää heitä elättää. Sehän on pelkkää toisten hyväksikäyttöä ja sitä pitääkin karsastaa.

Vierailija
27/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mahdollinen laki tähtäisi juuri siihen, että naisiin kohdistuvaan vihaan päätäisiin muslimiyhteisöissäkin paremmin käsiksi. Ja naisvihan kautta koko islamin epätasa-arvoiseen luonteeseen.

Mutta tällaistahan läntisten  miesten miesten kalapuikko-osasto ei ennekään ole tahtonut hyväksyä, siis sitä, että myös heidän oma seksistinen asenteensa joutuisi siinä tarkastelun alle. Koska eihän se ole yhtään sama asia jos kalapuikko ahdistelee ja halveksuu naisia, koska sehän johtuu naisista itsestään. Kyse kun on siitä että kalapuikoilla pitää olla yksityisoikeus oamn maan naisten ahdisteluun.

Tuosta kotimaisuus ja kalapuikko asiasta en ota kantaa ja toivon, että olisit oikeassa, että tuolla lailla pääsisi käsiksi muslimien rikoksiin,  mutta se että kalikka kalahti osoittaa itsessään, että olet islam-myönteinen ja suhtaudut islamin nimissä tehtäviin rikoksiin rikastuksena ja kulttuurisenamausteena

Vierailija
28/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laki yritetään luoda siksi, että se voidaan sitten liittää naisiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin, koska raiskaustuomio on naurettavan pieni. (Kyllä, miehiäkin raiskataan, mutta käytännössä tällä lailla pyritään vähentämään ahdistelun yleistä hyväksyntää ja vähättelyä.)

Ja onko se sitten niiiiin kauheaa jos toista ihmistä ei saa haukkua ilman että sukupuoli pitää tuoda esille? Onko se joltakin pois?

Vierailija
29/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan vihaa kotiäitejä sinänsä vaan sitä, että työntekijöiden pitää heitä elättää. Sehän on pelkkää toisten hyväksikäyttöä ja sitä pitääkin karsastaa.

Millä tavalla työntekijöitä hyväksikäytetään? Alle 3 -vuotiaan perheen on mahdollisuus saada nimellisen pientä kotihoidontukea, jolla pidetään lapsi ulkona kunnallisesta päivähoidosta. Äidille ei makseta mitään.

Vierailija
30/30 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ja kaikista tämänkaltaisista ulostuloista, lakiehdotuksista ja mielipuolisuuksista käy hyvin toteen vanhan viisauden viisaus, nainen on miehen alamainen.

Naisille on annettu äänioikeus ja vastuuta niin välittömästi perimmäinen minuus alkaa loistaa - järjettömyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi