Uskonnonvastainen musiikki=siisti koti ennätysajassa
Ah aikaisia aamuja ja sitä pientä hetkeä kun sinulla on aikaa itsellesi ennen mukeloiden heräämistä. Silloin on hetki nauttia rauhassa aamukahvi, kaittaa Slayeria soimaan korvanapeista ja aloittaa siivoaminen. Olen huomannut miten tehokkaasti koti tuleekaan siistiksi kun kuuntelee positiivisvaikutteisia rajuja sävelmiä ja hetken päästä joka pinta kiiltää.Onko muilla äityleillä ollut samankaltaisia havaintoja kyseisessä tilanteessa? T:Äippä Vol.666
Kommentit (12)
Mielenterveyteni voi oikein hyvin..kiitos vain huolenpidostasi asian suhteen. Itseäni hieman huolestuttaa oma musiikkimakusi..Cheek?Kaija Koo?Ettet vain olisi niitä pilateksessa juoksevia MUKA täydellisiä naisia jotka juovat salaa portviiniä teemukistaan ja itkevät joskus yksin kodinhoitohuineessa kun sukalle ei löydy paria?En tiedä...ihan willi veikkaus.Mutta jaxut enivei.
Mitä vikaa muka pilateksessa on? Ettet vain itse olisi niitä äityleitä jotka eivät sitten ole viitsineet karistaa odotusajan kiloja. Oletko ikinä miettinyt miksi et jaksa kävellä toiseen kerrokseen? Ajat varmaan autolla kaupan ovien eteen invapaikalle vaikkei sinulla ole oikeutta. Kaltaisesi terroristit jotka levittävät rienaavaa sanomaa pitäisi teljetä perunakellariin ja heittää avain kaivoon!
Harrastan hyötyliikuntaa..kuten SEKSIN harrastamista..oletko lapsen saatuasi koskaan kokeillut?Veikkaan että et ole ehtinyt koska pitkä nenäsi on kovin työläs tunkeutumaan asioihin mistä ei tiedä mitään.Myös sinunlaistesi kukkahattutätien ruotuun pistäminen jo itsessään polttaa enemmän kaloreita kun oma pilates tunnillesi"osallistuminen" mikä todellisuudessa on juoruamista paljon mielenkiintoisempien ihmisten elämästä.Surullista
Sinä olet raiteiltasi suistunut. Melkein säälin sinua. En usko että kukaan haluaa harrastaa seksiä kaltaisesi turmeltuneen hylkiön kanssa. Veikkaan ettet edes tiedä miltä oikea nainen näyttää! Oikea nainen näyttää tältä!
Hanki itsellesi elämä! Varmaan äänestät vaaleissa viher vassareita! Laura Huhtasaari on mielestänibse henkilö joka tulee nostaa kansakunnan äidiksi! Sieg Hail! Suomen kansa!
Laitan itse Tauskia soimaan ja annan itselleni luvan lopettaa kuuntelun vasta, kun siivous on ohi. Tulee puhdasta hyvin nopeasti.
Mä ymmärtäisin näitä slayereitä ja vastaavia, mutta ne on niin matala taajuista musiikkia. Puuttuu vibrance ja energia. Musiikilla on mahdollista kohota ylös jos siinä on tarpeeksi energiaa.
On kyllä sitten kerrassaan järkyttävää tekstiä! Millainen kieroutunut mieli voi edes kirjoittaa mitään tuollaista?! Asia on nyt sillä tavalla että olet poloinen harhautunut! Suosittelen terapeutin puoleen kääntymistä. Ehkä sinusta saadaan litkettyä tuollaiset rienaavat ajatukset pois. Kyllä se sellainen juttu on että kaikkein puhtaimmaksi koti tulee kun laittaa oikeata musiikkia kuten Kaija Koota soimaan tai vaikka Cheekkiä! Vade retro!!!!!